abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8732982
Altijd als ik bier in een glas schenk, slaat het bier dood. Als ik het in een glas schenk die in de afwasmachine is geweest, is het helemaal een ramp. Maar ook bij een gewoon afgewassen glas is het snel gebeurd met het kraagje.

Heeft iemand tips voor een goeie blijvende schuimkraag?

pi_8733021
glas met koud water afspoelen voordat je het bier erin schenkt
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:55:24 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_8733026
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:55 schreef Ordos20 het volgende:
glas met koud water afspoelen voordat je het bier erin schenkt
pi_8733029
Op me werk moet ik altijd eerst alle glazen effe omspoelen met water voordat ik ga tappen. Probeer dat eens....
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8733036
Zoieso alleen bier eruit drinken niks anders vaatwasser is volgensmij ook niet echt goed
pi_8733047
glazen niet in de vaatwasser...

speciaal zwaar bier met nagisting in de fles, ipv pils schuimt vaak beter...

en idd met koud water omspoelen

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_8733063
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_8733065
glas goed spoelen met 'n paar drupjes citroensap.

Als je bier doodvalt is je glas vettig. Of er zit een restje zeep in.

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 26-02-2003 16:57]

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8733068
een keer je glazen goed spoelen met soda en natuurlijk nooit in de afwasmasjien
pi_8733096
Idd de glazen nat maken met water, ik heb ook wel eens gehoord dat als je bier is doodgeslagen en je hangt er even een servetje in dat het dan weer wel gaat schuimen of dit werkt is weet ik niet
;)
pi_8733106
als bier te koud is slaat het ook dood
pi_8733107
Bier slaat dood als er een vetlaagje of laagje glansmiddel op het glas zit.. Eerst uitspoelen met heel heet water, drupje afwasmiddel erbij, nog meer spoelen met heet water, en daarna koud afspoelen..

Gegarandeerd geen dood bier meer!

1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
pi_8733114
Vul je bierglas met soda ( gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar ) en heet water, laat een poosje staan en spoel het dan met heet water meerdere malen om. Gebruik NOOIT geen afwasmiddel voor bierglazen.......en in de vaatwasser moet je ze al helemaal niet doen........

Ow ja, je hoeft niet steeds soda te gebruiken hoor, heet water is normaal voldoende

Succes

[Dit bericht is gewijzigd door Jominro op 26-02-2003 17:00]

pi_8733145
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:58 schreef Jominro het volgende:
Vul je bierglas met soda ( gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar ) en heet water, laat een poosje staan en spoel het dan met heet water meerdere malen om. Gebruik NOOIT geen afwasmiddel voor bierglazen.......en in de vaatwasser moet je ze al helemaal niet doen........

Succes

dat zeg ik
pi_8733149
Zolang er nog koolzuur in je bier zit "leeft" je bier nog en dat je je kraagje kwijtraak is niet erg. (mijn ideaal biertje heeft helemaal geen bierkraagje wat moet ik met dat schuim?! geef mij maar gewoon lekker veel bier en geen schuim.)

Maar antwoord omspoelen met koud water.

Beter een slechtwerkende linkse hand dan een rechtse poot.
pi_8733158
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:58 schreef Ms_Furious het volgende:
Idd de glazen nat maken met water, ik heb ook wel eens gehoord dat als je bier is doodgeslagen en je hangt er even een servetje in dat het dan weer wel gaat schuimen of dit werkt is weet ik niet
Ja dat werkt. Maar 't slaat daarna weer net zo snel dood.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8733261
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:59 schreef Conflict het volgende:

[..]

dat zeg ik

Oeps, sorry niet gelezen......wil geen Conflict met jou
pi_8733264
en moeten de glazen dan aan de binnenkant of buitenkant omgespoeld worden of helemaal?
pi_8734142
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:04 schreef Hanneman het volgende:
en moeten de glazen dan aan de binnenkant of buitenkant omgespoeld worden of helemaal?
't gaat vooral om het glas wat ook daadwerkelijk in aanraking komt met het bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')