abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:34:33 #1
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8732547
Ik denk net laat ik eens zoeken welke topics er over de Band zonder Banaan (BZB) gaan en wat zie ik, er is maar een topic en dat viel mij een beetje tegen.

ff voor de mensen die BZB niet kennen. BZB is een band uit Volkel/Uden die "flauwekulrock" maken. Enkele bekendere nummers zijn koning pinteman en de bankzitter, ook het nummer BOERUH!! (nummer staat op een PSV cd, dat is dat nummer met al dat getrommel) komt van hun af.

Ben ik hier nu de enigste banaanloze of zijn er nog meer fans van BZB?

woensdag 26 februari 2003 @ 16:35:43 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_8732574
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:34 schreef Brombeer het volgende:
de enigste banaanloze
pi_8732660
fan ben je van britney spears en de back street boys...

ik vraag me af wanneer ze eens een nieuwe cd uitbrengen, ik zie ze nl. al jaren achtereen (al zeker 5 jaar) dezelfde show doen, met dezelfde nr's. Dat wordt je wel eens een beetje zat...

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_8732696
BZB is pure kwaliteit
pi_8732713
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:41 schreef tec het volgende:
BZB is pure kwaliteit
maar na 5 jaar is het wel een beetje op hoor...
pi_8732939
Unplugged is het iig niet te pruimen...

Tja en voor de rest: hun eerste album was het beste, dan het tweede, en het laatste het slechtst (imho). Maar de concerten zijn nog steeds van een bijna ongeėvenaarde klasse...

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 26-02-2003 16:52]

woensdag 26 februari 2003 @ 16:52:24 #7
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8732953
Nou ik zie ze al een aantal jaren en ik vind ze nog steeds goed. Maar je zegt nou wel dat hun programma al die jaren hetzelfde is maar dat is eigenlijk met iedere band.
pi_8732970
de naam alleen al
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:53:56 #9
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8732990
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:51 schreef clowntje het volgende:
Unplugged is het iig niet te pruimen...
Ik vind de unplugged juist een van de betere. Okee het is een ietwat rustigere CD maar de sfeer die er toen bij de opnames was is ook op de CD te horen.
  woensdag 26 februari 2003 @ 16:55:01 #10
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_8733015
zeven sloten en bij Annie's in de kroeg liggen ook erg lekker in het gehoor. Vooral s'zomers.

BZB

pi_8733193
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:52 schreef Brombeer het volgende:
Nou ik zie ze al een aantal jaren en ik vind ze nog steeds goed. Maar je zegt nou wel dat hun programma al die jaren hetzelfde is maar dat is eigenlijk met iedere band.
ehm...is het zo dat elke band precies dezelfde live show heeft, 5 jaar lang???

dan moet jij eens naar een concert toe....

pi_8733238
quote:
of zijn er nog meer fans van BZB?
JAJAJAJA!!!
Ze zijn leuk!

Alleen is het wel jammer dat ze nooit hier in de buurt komen...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  woensdag 26 februari 2003 @ 17:07:33 #13
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8733335
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:01 schreef robin0223 het volgende:

[..]

ehm...is het zo dat elke band precies dezelfde live show heeft, 5 jaar lang???

dan moet jij eens naar een concert toe....

Nee niet iedere band heeft 5 jaar lang de zelfde show maar veel bands hebben niet eens een show, ze spelen een aantal nummers en voordat je het weet zijn ze weg.
pi_8733534
BZB are kickin' ass En trouwens 5 jaar dezelfde nummers?? Heb jij hun laatste cd "Eeuwig duurt het langst" gemist ofzo?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8733572
BZB... Ik ben naar drie optredens van ze geweest, dat is alweer een aantal jaren geleden. Was toen wel leuk, maar nu vind ik er echt geen reet meer aan.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8735459
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:40 schreef robin0223 het volgende:
fan ben je van britney spears en de back street boys...

ik vraag me af wanneer ze eens een nieuwe cd uitbrengen, ik zie ze nl. al jaren achtereen (al zeker 5 jaar) dezelfde show doen, met dezelfde nr's. Dat wordt je wel eens een beetje zat...

Ze hebben in ieder geval wel nieuwe outfit
Red een Boom, eet een bever.
pi_8735558
Ben zoieso al 9 keer geweest en de laatste keren dacht ik van t zal nu wel wat minder voor me worden maar toch steeds weer gaaf en de laatste tijd is die toontje op de akkoordeon dr ook bij, om kaufstein enzo te spelen das ook een hele verandering in het reportoire en unplugged in de cafes is zeker vet, die optredens, heb dr 2 gezien, alle 2 knallers
Red een Boom, eet een bever.
  woensdag 26 februari 2003 @ 21:28:04 #18
11376 Malle_Eppo
wannieiskannogkomme
pi_8738116
Het feest zonder fruit al 5 jaar het zelfde?? Toen de CD eeuwig duurt het langst net uit was, speelde ze al weer nieuwe nummers die nog niet op die CD stonden.

En die act van dat crowdsurfen willen ze zelf niet meer, maar het publiek wel en dat is ook zeker leuk.

Op dit moment staan ze in het theater met ook een hele leuke sjoo.

VETJA!

Ik ben geen vliegtuig, ik ben gewoon gek
pi_8744683
De muziek is niet echt special of geweldig. Meestal gewoon nieuwe text op oude bekende nummers. Maar erg leuk om naar de optredens te gaan (erg leuke show). Of gewoon lekker naar de flauwe texten zijn.

Typisch een band met 'n stel vrienden die een te hoge dosis aan humor hebben

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_8744723
Ik haal ze steeds door de war met "de dikke lul band".
pi_8744795
Rij ik vanmorgen op de snelweg zie ik een klein altootje met een sticker achterop de auto: Band Zonder Banaan

Auto lag vol met troep in de kofferbak... Het leek op speakers e.d. maarja zeker weten deed ik het niet want het autotje ging niet zo hard...

Weetje .... bekijk het maar allemaal
pi_8744899
Geweldige band en ze zijn op 13 juni te zien op het Parkfeest in Oosterhout!!!!!
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_8747277
quote:
Ik denk net laat ik eens zoeken welke topics er over de Band zonder Banaan (BZB) gaan en wat zie ik, er is maar een topic en dat viel mij een beetje tegen.

ff voor de mensen die BZB niet kennen. BZB is een band uit Volkel/Uden die "flauwekulrock" maken. Enkele bekendere nummers zijn koning pinteman en de bankzitter, ook het nummer BOERUH!! (nummer staat op een PSV cd, dat is dat nummer met al dat getrommel) komt van hun af.

Ben ik hier nu de enigste banaanloze of zijn er nog meer fans van BZB?

Ik dacht al wel een topic hierover van jou te zien
Tja, je houd ervan of je vind het bagger. Ik kan het wel waarderen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:43:05 #24
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_8878951
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 07:41 schreef Henkuzz het volgende:
Rij ik vanmorgen op de snelweg zie ik een klein altootje met een sticker achterop de auto: Band Zonder Banaan

Auto lag vol met troep in de kofferbak... Het leek op speakers e.d. maarja zeker weten deed ik het niet want het autotje ging niet zo hard...

www.nondeju.com
De mensen zijn gek geworden
  zondag 13 april 2003 @ 20:55:49 #25
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_9756887
Op dit moment zitten de banaanlozen in de studio. op 20 juni wordt de nieuwe CD gepresenteerd.
De mensen zijn gek geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')