ff voor de mensen die BZB niet kennen. BZB is een band uit Volkel/Uden die "flauwekulrock" maken. Enkele bekendere nummers zijn koning pinteman en de bankzitter, ook het nummer BOERUH!! (nummer staat op een PSV cd, dat is dat nummer met al dat getrommel) komt van hun af.
Ben ik hier nu de enigste banaanloze of zijn er nog meer fans van BZB?
ik vraag me af wanneer ze eens een nieuwe cd uitbrengen, ik zie ze nl. al jaren achtereen (al zeker 5 jaar) dezelfde show doen, met dezelfde nr's. Dat wordt je wel eens een beetje zat...
quote:maar na 5 jaar is het wel een beetje op hoor...
Op woensdag 26 februari 2003 16:41 schreef tec het volgende:
BZB is pure kwaliteit
Tja en voor de rest: hun eerste album was het beste, dan het tweede, en het laatste het slechtst (imho). Maar de concerten zijn nog steeds van een bijna ongeėvenaarde klasse...
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 26-02-2003 16:52]
quote:Ik vind de unplugged juist een van de betere. Okee het is een ietwat rustigere CD maar de sfeer die er toen bij de opnames was is ook op de CD te horen.
Op woensdag 26 februari 2003 16:51 schreef clowntje het volgende:
Unplugged is het iig niet te pruimen...
quote:ehm...is het zo dat elke band precies dezelfde live show heeft, 5 jaar lang???
Op woensdag 26 februari 2003 16:52 schreef Brombeer het volgende:
Nou ik zie ze al een aantal jaren en ik vind ze nog steeds goed. Maar je zegt nou wel dat hun programma al die jaren hetzelfde is maar dat is eigenlijk met iedere band.
dan moet jij eens naar een concert toe....
quote:JAJAJAJA!!!
Op woensdag 26 februari 2003 16:34 schreef Brombeer het volgende:
of zijn er nog meer fans van BZB?
quote:Nee niet iedere band heeft 5 jaar lang de zelfde show maar veel bands hebben niet eens een show, ze spelen een aantal nummers en voordat je het weet zijn ze weg.
Op woensdag 26 februari 2003 17:01 schreef robin0223 het volgende:[..]
ehm...is het zo dat elke band precies dezelfde live show heeft, 5 jaar lang???
dan moet jij eens naar een concert toe....
quote:Ze hebben in ieder geval wel nieuwe outfit
Op woensdag 26 februari 2003 16:40 schreef robin0223 het volgende:
fan ben je van britney spears en de back street boys...ik vraag me af wanneer ze eens een nieuwe cd uitbrengen, ik zie ze nl. al jaren achtereen (al zeker 5 jaar) dezelfde show doen, met dezelfde nr's. Dat wordt je wel eens een beetje zat...
En die act van dat crowdsurfen willen ze zelf niet meer, maar het publiek wel en dat is ook zeker leuk.
Op dit moment staan ze in het theater met ook een hele leuke sjoo.
VETJA!
Typisch een band met 'n stel vrienden die een te hoge dosis aan humor hebben
Auto lag vol met troep in de kofferbak... Het leek op speakers e.d. maarja zeker weten deed ik het niet want het autotje ging niet zo hard...
quote:Ik dacht al wel een topic hierover van jou te zien
Op woensdag 26 februari 2003 16:34 schreef Brombeer het volgende:
Ik denk net laat ik eens zoeken welke topics er over de Band zonder Banaan (BZB) gaan en wat zie ik, er is maar een topic en dat viel mij een beetje tegen.ff voor de mensen die BZB niet kennen. BZB is een band uit Volkel/Uden die "flauwekulrock" maken. Enkele bekendere nummers zijn koning pinteman en de bankzitter, ook het nummer BOERUH!! (nummer staat op een PSV cd, dat is dat nummer met al dat getrommel) komt van hun af.
Ben ik hier nu de enigste banaanloze of zijn er nog meer fans van BZB?
quote:www.nondeju.com
Op donderdag 27 februari 2003 07:41 schreef Henkuzz het volgende:
Rij ik vanmorgen op de snelweg zie ik een klein altootje met een sticker achterop de auto: Band Zonder BanaanAuto lag vol met troep in de kofferbak... Het leek op speakers e.d. maarja zeker weten deed ik het niet want het autotje ging niet zo hard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |