quote:Bron: www.sbsnet.nl
Temptation Island 2 start bij SBS 6Vanaf zaterdag 15 maart, tussen 20.00 en 21.05 uur, brengt SBS 6 de nieuwe afleveringen van het spraakmakende programma 'Temptation Island'. De eerste serie, die vorig jaar te zien was bij V8, was zo succesvol dat SBS Broadcasting besloten heeft de tweede reeks op SBS 6 uit te zenden. Vanaf 16 maart kun je op V8 kijken naar de herhaling. De presentatie is in handen van Viktor Brand en de Vlaamse Tine van den Brande.
Naast nieuwe koppels en nieuwe verleiders stellen we ook de nieuwe presentator voor: Viktor Brand. In 'Temptation Island' gaan 4 koppels de ultieme relatietest aan door 12 dagen lang, gescheiden van elkaar, door te brengen in het gezelschap van een groep verleiders op het al even verleidelijk tropisch eiland 'Koh Samui' in Thailand. Is hun relatie sterk genoeg, kunnen ze de verleiding weerstaan of laten ze een steekje vallen en wat zijn daar dan weer de gevolgen van?De Nederlandse koppels zijn:
Tineke en Raymond uit Spijkenisse. Zij is 21 jaar en PABO studente. Hij is een 25-jarige autoschade reparateur. Het tweede koppel bestaat uit Leon en Reshum uit Eindhoven. Hij is 24 jaar oud en werkt op de salesafdeling van een antiekgroothandel. Reshum is een 20-jarige callcenter medewerkster en zangeres.Naast een groot aantal stellen was het aanbod vrijgezellen, dat zich als verleiders wilde aanbieden, minstens net zo groot, zo niet nog groter. Veruit de meeste aanmelders zijn student en hebben wel zin in een verzetje. Verleid door de prachtige locatie en het uitdagende karakter van het programma hoefden de meesten niet lang na te denken voordat ze hun aanmelding op de post deden. In totaal zullen elf mannen en elf vrouwen afreizen naar 'Temptation Island'.
quote:Sex hoeft niet persé.. ligt er maar aan of iemand de verleiding kan weerstaan..
Op dinsdag 25 februari 2003 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is dat dat programma waar alles om sex,drank en de kijkcijfers gaat?
Het gaat erom dat iemand zijn/haar relatie op de proef stelt...
quote:IK ben fan!!! Jippiieeeee!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 17:36 schreef Qarinx het volgende:
Voor alle fans, binnenkort begint het weer...![]()
![]()
![]()
Edit: naamfoutje..het is ook alweer een tijdje geleden he
[Dit bericht is gewijzigd door Karliene op 26-02-2003 17:03]
Vooral omdat ik Tineke (Takketrol) ken van de middelbare school
Wij hadden altijd ruzie met haar en we pesten haar altijd......
quote:Jah vind ik wel
Op dinsdag 25 februari 2003 19:06 schreef schatje het volgende:
Goh, echt leuk dat.
Temptation Island
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 25-02-2003 22:24]
quote:Als vrijgezel?
Op dinsdag 25 februari 2003 22:20 schreef Frenkie het volgende:* Frenkie had zich ook wel kunnen aanmelden
![]()
Had je toch lekker een paar daagjes op Thailand kunnen vertoeven..
quote:Ja, als stelletje had ik wel wat anders te doen
Op dinsdag 25 februari 2003 22:21 schreef Qarinx het volgende:
Als vrijgezel?
quote:juist daarom
Had je toch lekker een paar daagjes op Thailand kunnen vertoeven..
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:35 schreef Juup© het volgende:
Word weer lachen gieren brullen.
Ik vond het echt geweldig, vooral de laatste aflevering met die Renzo en Sandra..
quote:Was LoL idd.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:37 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vond het echt geweldig, vooral de laatste aflevering met die Renzo en Sandra..
quote:Zijn er fotos online van dat stelletje?
Op dinsdag 25 februari 2003 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Yes ik heb er zin in!Vooral omdat ik Tineke (Takketrol) ken van de middelbare school
Wij hadden altijd ruzie met haar en we pesten haar altijd......
Belgen:
Angelique
Barbara
Caroline
Inne
Jill
Sofie
Nederlanders
Anna
Bibiëne
Lieza
Paulinka
Dat wordt weer lachuh!! Vorig jaar die Renzo en die ontzetend domme blonde Sandra!! (Heeft net bekend dat ze met een ander heeft geneukt: Maar Renzo, ik hou van je, je weet toch dat je me kan vertrouwen Da was lachuh!! En Jan, wat een mafketel!!
En oh ja : Valerie kan ik me ook nog herinneren......
Ik zit al klaar voor de TV!!!......
quote:Ow misschien ken ik jou wel
Op dinsdag 25 februari 2003 23:15 schreef AznPie het volgende:[..]
Zijn er fotos online van dat stelletje?
Ik kom ook uit Spijkenisse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |