abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2003 @ 03:40:33 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8702681
Pasgeleden een programma op tv gezien, uit Amerika natuurlijk. Het schijnt dat daar behoorlijk veel vrouwen zich door een bepaalde doctor laten helpen dmv een vagina correctie. Veel vrouwen die daar kwamen hadden last van een te wijde vagina, vaak door bavallingen. Nou zal dat hier op Fok nog niet veel aan de orde zijn (geen idee van de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk), maar ook een behoorlijk aantal vrouwen liet een schaamlip correctie doen wat werd uitgevoerd dmv een laserbehandeling. Het schijnt dat een flink aantal vrouwen in Amerika zich druk maakt over hoe hun vagina eruit ziet, wat zelfs zo ver gaat dat ze alleen nog maar in het donker sex met hun partner willen hebben. Vaak gaat het erom dat de schaamlippen te groot zijn en dus een flink eind uitsteken. Nou komt dat volgens mij geregeld voor, dus dan vraag ik me meteen af of meer vrouwen dat een probleem vinden..... en natuurlijk ook of er mannen zijn die te grote schaamlippen een turn-off vinden. Zijn er hier vrouwen die ook zo'n operatie zouden overwegen als het mogelijk zou zijn? Volgens mij moet het niet echt veel uitmaken hoe het er 'daar beneden' uit ziet, maar in deze tijd van plastische chirurgie zou het me ook weer niet al te veel verbazen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8702690
hahahaha,vin dit wel lachwekkend eigenlijk.Nee,ik zou nooit iets aan mij vaginale delen laten veranderen.je bent wie je bent en zo word je op de wereld gezet.Ik heb zelf al 2 schatten (meisje en jongen) op de wereld gezet en ik zou er niet aan moeten denken om zoiets te laten doen.Lijkt me erug pijnlijk ook.En wat je eigenlijk al zegt dit kan alleen in america.

Greetzzz

pi_8702698
Nee een vagina ziet imo inderdaad niet uit maar volgensmij mij draait het daar ook niet om als je er maar plezier mee kan hebben. ( het moeten natuurlijk niet van die extreem grote "spatlappen" sorry was de eerste uitdrukking die in me op kwam )
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8702713
L0L spatlappen lang geleden dat ik dat nog es heb gehoord maar ik ga ervan op uit dat ook een man die gedachte zou kunnen hebben om chirugie te doen aan zijn edele delen.Niet iedereen is tevreden met zijn lichaam of edele delen,maar ja zo ben je geboren en die persoon die van je houd die maakt dat geen ene mieter uit hoe of wat grote lappen kleine penis enz.ja ik zeur maar ik ben een mens en beschouw ook iemand als een mens
  dinsdag 25 februari 2003 @ 04:06:27 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8702719
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 03:53 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Nee een vagina ziet imo inderdaad niet uit maar volgensmij mij draait het daar ook niet om als je er maar plezier mee kan hebben. ( het moeten natuurlijk niet van die extreem grote "spatlappen" sorry was de eerste uitdrukking die in me op kwam )
Volgens mij bescheiden mening is een vagina een regelrecht kunstwerk, maar ik ben dan ook een echte liefhebber. Dan er mensen zoals jij zijn die zeggen dat een vagina er niet uit ziet kan ik niet begrijpen, maar goed.... En dat woord 'spatlappen'.... zoiets werd ook in Amerika gebruikt.
Ik kan zowiezo plastische chirurgie niet goed begrijpen, maar als het echt een probleem wordt, dan is het wel verklaarbaar. En behalve frustraties over borsten zijn er dus nu ook frustraties over schaamlippen. Het 'leuke' was dat er ook vrouwen waren die meteen de boel weer lekker strak wilden hebben, alsof ze weer 18 waren.
Ik vind het persoonlijk al heel erg als je tijdens sex met van die nep borsten in de weer bent... maar straks krijg je ook nog te maken met kunstmatige vagina's.... Dat gaat me echt te ver.
pi_8702721
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij bescheiden mening is een vagina een regelrecht kunstwerk, maar ik ben dan ook een echte liefhebber. Dan er mensen zoals jij zijn die zeggen dat een vagina er niet uit ziet kan ik niet begrijpen, maar goed.... En dat woord 'spatlappen'.... zoiets werd ook in Amerika gebruikt.
Ik kan zowiezo plastische chirurgie niet goed begrijpen, maar als het echt een probleem wordt, dan is het wel verklaarbaar. En behalve frustraties over borsten zijn er dus nu ook frustraties over schaamlippen. Het 'leuke' was dat er ook vrouwen waren die meteen de boel weer lekker strak wilden hebben, alsof ze weer 18 waren.
Ik vind het persoonlijk al heel erg als je tijdens sex met van die nep borsten in de weer bent... maar straks krijg je ook nog te maken met kunstmatige vagina's.... Dat gaat me echt te ver.

Liefhebber ben ik ook maar dan hoef ik het nog niet mooi te vinden want wat ik zei daar draait het niet om
pi_8702723
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een man die een vrouw waardedeerd zoals ze is,dank je :)En een naakte man is ook niet alles,hoor

pi_8702724
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:12 schreef AngelBabe het volgende:

[..]

En een naakte man is ook niet alles,hoor

Zeg ik dat dan, ik vind dat persoonlijk ook niet om aan te zien
pi_8702727
Nee heb ik ook niet gezegt dat jij dat zei,maar een man(niet alle)willen dat een vrouw perfect is mooie dikke borsten strakke kont enz enz maar ja helaas niet iedereen is zo.Maar ik bijv hou van een man die wat knuffelig is niet te strak al helemaal geen sixpack(vink vies) en zijn lunchpack tja tis wat ik ermee doe no matter what size,dus ik ben best makkelijk En ik blijf zoals ik ben bevalt het niet jammer draait die persoon zich om even goede vrienden

[Dit bericht is gewijzigd door AngelBabe op 25-02-2003 04:26]

pi_8702739
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:19 schreef AngelBabe het volgende:
Nee heb ik ook niet gezegt dat jij dat zei,maar een man(niet alle)willen dat een vrouw perfect is mooie dikke borsten strakke kont enz enz maar ja helaas niet iedereen is zo.Maar ik bijv hou van een man die wat knuffelig is niet te strak al helemaal geen sixpack(vink vies) en zijn lunchpack tja tis wat ik ermee doe no matter what size,dus ik ben best makkelijk En ik blijf zoals ik ben bevalt het niet jammer draait die persoon zich om even goede vrienden
-edit- foto verwijderd -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 25-02-2003 04:40]

pi_8702740
wat zie jij toch rare dingen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8702743
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:29 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

[afbeelding]

geen six-pack, ben de linkse (waarom plaats ik die foto eigenlijk )

L0L weet ik niet Ik hou er niet van,hehehe
pi_8702745
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:30 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
wat zie jij toch rare dingen
vind ik ook

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 25-02-2003 04:35]

pi_8702746
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:32 schreef AngelBabe het volgende:

[..]

Ik hou er niet van,hehehe

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8702748
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

pi_8702753
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:36 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

Truth is hard to live by
pi_8702755
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:40 schreef AngelBabe het volgende:

[..]

Truth is hard to live by

dankje lieverd
pi_8702757
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:42 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

dankje lieverd

L0L dit topic dwaalt af heb ik zo mijn gevoel,maar goed ieder zijn eigen mening daar ben je mens voor
pi_8702759
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:45 schreef AngelBabe het volgende:

[..]

L0L dit topic dwaalt af heb ik zo mijn gevoel,maar goed ieder zijn eigen mening daar ben je mens voor

fouten maken is menselijk
pi_8702760
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 04:47 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

fouten maken is menselijk

Gelukkig wel ja
pi_8702763
terug ontopic
  dinsdag 25 februari 2003 @ 08:12:45 #22
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8703024
Gelukkig staat er al bij dat het in Amerika is, want dat lijkt me ook écht het ideale land daarvoor.

Maar, mochten ze het eens in nederland willen proberen, misschien iets voor Yvonne?

[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 25-02-2003 10:21]

Action is the enemy of thoughts
pi_8704421
Ik vind het mooier als binnenste (kleine) schaamlippen niet buiten de buitenste (grote) schaamlippen uitsteken. Maar of het me écht wat uitmaakt? Gaat toch meer om wat je er mee doet dan hoe het er uit ziet....
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_8705073
Ik heb dat programma ook gezien zondag. Er was een vrouw die het aan alle vrouwen aanraadde die een kind gehad hadden

Ik vond het echt belachelijk, er was ook een vrouw die het helemaal geweldig vond, en haar hele leven was verbeterd, haar geloofde ik niet echt, volgens mij loog ze gewoon.

Er was ook een vrouw waarbij ze de operatie lieten zien, het was wel een functionele verbetering, maar wat genot betreft was er niets verandert.

Bij mij zelf komt een klein stukje van de kleine schaamlip naar buiten, en ik zit er niet mee. Zou zoiets ook nooit overwegen. Ik vind het zo stom. Er zitten namelijk ook risico's aan zo'n operatie en veel van die vrouwen vergeten dat maar even.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:36:29 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8705224
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:28 schreef Mariposa het volgende:

Bij mij zelf komt een klein stukje van de kleine schaamlip naar buiten, en ik zit er niet mee. Zou zoiets ook nooit overwegen. Ik vind het zo stom. Er zitten namelijk ook risico's aan zo'n operatie en veel van die vrouwen vergeten dat maar even.

Ik begrijp het zelf ook niet echt, maar als het werkelijk een probleem wordt dan geef ik ze wel groot gelijk! Het is alleen erg jammer dat het een probleem kán worden, maar dat is kleine borsten.... een beetje rimpels in je gezicht.. grijs haar ... enz enz enz ook in feite. Zodra het je leven echt negatief gaat beinvloeden lijkt het me best zinvol om er wat aan te laten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')