deel 1:
[FOK] clan bf1942
Alle bekende leden: http://bftracks.net/appl/bft/Search/view/R/0/contains/%5BFOK%5D
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:55 schreef Bastard het volgende:
Woeha!!!Alle bekende leden: http://bftracks.net/appl/bft/Search/view/R/0/contains/%5BFOK%5D
quote:Heb je wel [FOK] in je nick dan ?
Op maandag 24 februari 2003 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ikstaerniettussen.![]()
quote:Meer gamen denk ik.. minimaal 2 uur voor je in de lijst staat.
Op maandag 24 februari 2003 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ikstaerniettussen.![]()
Battlefield 1942 & road to Rome RULES EXTREMELY ?!?!?!!?
quote:Ach zo, ik heb laatst mijn nick verandert van [Fok!] in [FOK], vandaar dat ik er (nog) niet tussen sta. Vanavond maar eens iets aan doen.
Op maandag 24 februari 2003 15:07 schreef Bastard het volgende:
Meer gamen denk ik.. minimaal 2 uur voor je in de lijst staat.
quote:OKe, laatste keer dat ik dit zeg :
Op maandag 24 februari 2003 15:12 schreef HeavyD het volgende:
Ik wil ook bij de clan, welke server gebruiken jullie ?!?!?!?!?!Battlefield 1942 & road to Rome RULES EXTREMELY ?!?!?!!?
We hebben geen vaste server, zoek bij gamespy, ASE, spreek af hier of op #GAM, of via msn.
quote:Hmmm niet echt... Ben meestal te druk met mensen weg te sniperen die zo dom op een vliegtuig staan te wachten
Op maandag 24 februari 2003 15:19 schreef HeavyD het volgende:
Hebben jullie ook zo last van die gekke Finnen dat ze je neerknallen als je staat te wachten voor een vliegtuig. ?!?!?!? Wordt daar echt gestoord van. ....![]()
Gemiddeld 3 a 4 uur snachts geworden zelfs 1x tot 7 uur 's ochtends zitten knallen. Kan me nu echt een ACE noemen
Die amerikaanse bommerwerper vindt ik echt het best. Je voelt zelfs aan de manier van vliegen als je bommen hebt afgeworpen dat hij lichter vliegt, bizar gewoon.
quote:Kan ook gewoon zijn dat jij dat iets teveel denkt!
Op maandag 24 februari 2003 15:30 schreef HeavyD het volgende:
Ben echt verzot op dit spel, heb hem vorige week gekocht tijdens mijn vakantie. Nu mot ik weer vakantie nemen om uit te rusten van het computeren![]()
![]()
Gemiddeld 3 a 4 uur snachts geworden zelfs 1x tot 7 uur 's ochtends zitten knallen. Kan me nu echt een ACE noemen
![]()
Die amerikaanse bommerwerper vindt ik echt het best. Je voelt zelfs aan de manier van vliegen als je bommen hebt afgeworpen dat hij lichter vliegt, bizar gewoon.
quote:Ja sorry, moest wat posten om het topic makkelijker te kunnen vinden
Op maandag 24 februari 2003 16:32 schreef Chen het volgende:[..]
quote:lol ok
Op maandag 24 februari 2003 16:35 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ja sorry, moest wat posten om het topic makkelijker te kunnen vinden
Heb een X mee gedaan in Ghost, super. Was alleen hellaas niet goed genoeg om het lang vol te houden ;'(
quote:Nee we moeten er nog 1tje gaan doen maark weet niet of bastard dat wil
Op maandag 24 februari 2003 16:41 schreef HeavyD het volgende:
Hebben jullie al een clan war gehouden ?!?!?!?Heb een X mee gedaan in Ghost, super. Was alleen hellaas niet goed genoeg om het lang vol te houden
;'(
quote:Is basterd jullie generaal
Op maandag 24 februari 2003 16:45 schreef Chen het volgende:[..]
Nee we moeten er nog 1tje gaan doen maark weet niet of bastard dat wil
quote:Nee, ik ben gamer
Op maandag 24 februari 2003 16:50 schreef HeavyD het volgende:[..]
Is basterd jullie generaal
![]()
![]()
Aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|