- Zelda 1
- Zelda 2
- Metroid
- Kid Icarus
- Rad Racer
Verder compleet geleverd met 2 controllers, een zeldzaam grijs pistool en de antenne kabels.
Verder zit hij keurig in de origele doos! Zelfs nog in het piepschuim. Verder zit de gebruiks aanwijzing er ook bij.
!!!!Adapter zit er NIET bij!!!! Maar is standaard ding. Toen ik hem op zolder zette deed hij het nog, paar jaar geleden dus. Altijd keurig mee omgegaan, ziet er nog netjes uit.
Zie ook de foto.
(Verzendkosten voor de koper, eventueel mogelijkheid van brengen, idb van Zwolle. Anders op te halen!)
Je kan me mailen op:
hahakoekoek@hotmail.com
(Ik heb eventueel meer foto's)
Richtprijs 50¤.
quote:Je kan er gewoon 8 Bits cartridges in doen hoor.. en verder zitten er veel Nintendo spellen op..
Op maandag 24 februari 2003 12:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Misschien slim om erbij te zetten dat dit niks met Nintendo te maken heeft (nep dus)
What's the difference!?
quote:Nee, het is een NES toploader systeem.
Op maandag 24 februari 2003 12:25 schreef kwib het volgende:
Is dat ding op de foto niet een SuperNintendo (SNES) ipv NES?
quote:Ja dat dacht ik ook al
Op maandag 24 februari 2003 12:25 schreef kwib het volgende:
Is dat ding op de foto niet een SuperNintendo (SNES) ipv NES?
Hij ziet eruit als een SNES, het is een 8Bits NES systeem, toploader model, met 288 ingebouwde spellen.
Werkt & functioneerd als een NES.
Zie je ergens in mijn beginpost het woordje NINTENDO staan? Ik niet.
quote:Dan zal het wel door die "toploader" komen. Trouwens, de controllers zijn gelijk aan die van een SNES
Op maandag 24 februari 2003 12:26 schreef Tampon het volgende:[..]
Nee, het is een NES toploader systeem.
quote:Het design is ook van de SNES.
Op maandag 24 februari 2003 12:27 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Ja dat dacht ik ook al
De console en de controllers hebben dezelfde look als de SNES dus dit is zeker geen officieel Nintendo product!!!
Zo ziet namelijk een officiele NES eruit
En zo ziet een officiele SNES eruit
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 24-02-2003 12:31]
quote:Waar dacht je dat NES voor staat dan? Nintendo Entertainment System!
Op maandag 24 februari 2003 12:28 schreef Tampon het volgende:
Mensen, ik weet wel wat ik verkoop hoor.Hij ziet eruit als een SNES, het is een 8Bits NES systeem, toploader model, met 288 ingebouwde spellen.
quote:Jawel NES (NINTENDO Entertainment System)
Op maandag 24 februari 2003 12:28 schreef Tampon het volgende:
Mensen, ik weet wel wat ik verkoop hoor.Hij ziet eruit als een SNES, het is een 8Bits NES systeem, toploader model, met 288 ingebouwde spellen.
Jezus, iedere megool hier ziet toch wel dat het om een IMMITATIE gaat.
Maar daar gaat het toch niet om? Je hebt er meer plezier van dan van een normale NES, omdat er al veel spellen inzitten... waaronder alle klassiekers.
Er staat NES op het apparaat..
quote:ja en dus kan je beter roms downen als het maar een immitatie is
Op maandag 24 februari 2003 12:44 schreef Tampon het volgende:
In dit geval staat NES voor Neuken En Slikken.Jezus, iedere megool hier ziet toch wel dat het om een IMMITATIE gaat.
Maar daar gaat het toch niet om? Je hebt er meer plezier van dan van een normale NES, omdat er al veel spellen inzitten... waaronder alle klassiekers.
Dit is gewoon een nep-ding wat op een Super Nintendo lijkt met wat spellen die op de NES zijn te spelen in z'n geheugen. Er kunnen cartridges in, maar veel verzamelwaarde heeft dit ding toch niet.
quote:NES (nintendo entertainment system) is een door nintendo gepatenteerde naam...dus als dat ding zelfs NES meldt, betekent dat dat ze illegaal bezig zijn (onder een valse naam dingen proberen te verkopen)
Op maandag 24 februari 2003 12:44 schreef Tampon het volgende:
In dit geval staat NES voor Neuken En Slikken.Jezus, iedere megool hier ziet toch wel dat het om een IMMITATIE gaat.
quote:Ik ken hem, en er staat echt NES op.
Op maandag 24 februari 2003 18:49 schreef Dissection het volgende:[..]
NES (nintendo entertainment system) is een door nintendo gepatenteerde naam...dus als dat ding zelfs NES meldt, betekent dat dat ze illegaal bezig zijn (onder een valse naam dingen proberen te verkopen)
Trouwens beetje lullig al dit gezeik.. de topic starter is er gewoon eerlijk over namelijk.. en heeft vast geen trek in het commentaar van jullie.
quote:Hij had het wel even netjes er bij kunnen zet in de openingspost
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Punica het volgende:
Tering, hij heeft 't toch ook niet over Nintendo, ga 'r dan ook niet over discusseren en koop dat ding gewoon
quote:Zijn dit dan compleet identieke versies van de orginele games uitgebracht door Nintendo zelf? Zoja dan is het opzich wel kewl zo'n super illegaal ding.. wel hier in Nederland gekocht?
Op maandag 24 februari 2003 12:18 schreef Tampon het volgende:
Een compleet NES toploader systeem, met 288 interne spellen, waaronder de klassiekers:- Zelda 1
- Zelda 2
- Metroid
- Kid Icarus
- Rad Racer
quote:Die dingen verkochten ze ook bij ons in Roosendaal bij een of ander vaag shopje....
Op maandag 24 februari 2003 18:55 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Zijn dit dan compleet identieke versies van de orginele games uitgebracht door Nintendo zelf? Zoja dan is het opzich wel kewl zo'n super illegaal ding.. wel hier in Nederland gekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |