abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8682207
Een compleet NES toploader systeem, met 288 interne spellen, waaronder de klassiekers:

- Zelda 1
- Zelda 2
- Metroid
- Kid Icarus
- Rad Racer

Verder compleet geleverd met 2 controllers, een zeldzaam grijs pistool en de antenne kabels.

Verder zit hij keurig in de origele doos! Zelfs nog in het piepschuim. Verder zit de gebruiks aanwijzing er ook bij.

!!!!Adapter zit er NIET bij!!!! Maar is standaard ding. Toen ik hem op zolder zette deed hij het nog, paar jaar geleden dus. Altijd keurig mee omgegaan, ziet er nog netjes uit.

Zie ook de foto.

(Verzendkosten voor de koper, eventueel mogelijkheid van brengen, idb van Zwolle. Anders op te halen!)

Je kan me mailen op:

hahakoekoek@hotmail.com

(Ik heb eventueel meer foto's)

Richtprijs 50¤.

pi_8682320
Misschien slim om erbij te zetten dat dit niks met Nintendo te maken heeft (nep dus)
pi_8682341
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Misschien slim om erbij te zetten dat dit niks met Nintendo te maken heeft (nep dus)
Je kan er gewoon 8 Bits cartridges in doen hoor.. en verder zitten er veel Nintendo spellen op..

What's the difference!?

maandag 24 februari 2003 @ 12:25:43 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8682358
Is dat ding op de foto niet een SuperNintendo (SNES) ipv NES?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8682381
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:25 schreef kwib het volgende:
Nee, het is een NES toploader systeem.
pi_8682391
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:25 schreef kwib het volgende:
Ja dat dacht ik ook al
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_8682418
Mensen, ik weet wel wat ik verkoop hoor.

Hij ziet eruit als een SNES, het is een 8Bits NES systeem, toploader model, met 288 ingebouwde spellen.

Werkt & functioneerd als een NES.

Zie je ergens in mijn beginpost het woordje NINTENDO staan? Ik niet.

maandag 24 februari 2003 @ 12:28:58 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8682420
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:26 schreef Tampon het volgende:

[..]

Nee, het is een NES toploader systeem.

Dan zal het wel door die "toploader" komen. Trouwens, de controllers zijn gelijk aan die van een SNES
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8682430
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:27 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook al

Het design is ook van de SNES.
pi_8682454
Sorry hier klopt echt geen bal van

De console en de controllers hebben dezelfde look als de SNES dus dit is zeker geen officieel Nintendo product!!!

Zo ziet namelijk een officiele NES eruit

En zo ziet een officiele SNES eruit

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 24-02-2003 12:31]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8682462
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:28 schreef Tampon het volgende:

Hij ziet eruit als een SNES, het is een 8Bits NES systeem, toploader model, met 288 ingebouwde spellen.

Waar dacht je dat NES voor staat dan? Nintendo Entertainment System!
pi_8682465
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:28 schreef Tampon het volgende:

Jawel NES (NINTENDO Entertainment System)
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_8682734
In dit geval staat NES voor Neuken En Slikken.

Jezus, iedere megool hier ziet toch wel dat het om een IMMITATIE gaat.

Maar daar gaat het toch niet om? Je hebt er meer plezier van dan van een normale NES, omdat er al veel spellen inzitten... waaronder alle klassiekers.

Er staat NES op het apparaat..

pi_8685116
het is zo een nepding. En van die 288 spellen staat alles er waaarschijnlijk 20x dubbel op...
after turn the volume up, it's my beat !
pi_8688014
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:44 schreef Tampon het volgende:

Maar daar gaat het toch niet om? Je hebt er meer plezier van dan van een normale NES, omdat er al veel spellen inzitten... waaronder alle klassiekers.

ja en dus kan je beter roms downen als het maar een immitatie is
Now you're playing with Power!
pi_8688056
Ik bied 20 euro
  maandag 24 februari 2003 @ 17:09:42 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8689353
Dít is een NES toploader.

Dit is gewoon een nep-ding wat op een Super Nintendo lijkt met wat spellen die op de NES zijn te spelen in z'n geheugen. Er kunnen cartridges in, maar veel verzamelwaarde heeft dit ding toch niet.

pi_8689854
Even al dat gedoe van NEP enzo daargelaten. Ik geef je er 10 euro voor, plus 5 euro verzendkosten.
  maandag 24 februari 2003 @ 18:33:37 #19
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_8690786
als k he goed begrijp heb je dus geen losse spellen...
anders was €50 niet zo veel
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
  maandag 24 februari 2003 @ 18:49:22 #20
29429 Dissection
King of all kings
pi_8691080
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:44 schreef Tampon het volgende:

NES (nintendo entertainment system) is een door nintendo gepatenteerde naam...dus als dat ding zelfs NES meldt, betekent dat dat ze illegaal bezig zijn (onder een valse naam dingen proberen te verkopen)
  maandag 24 februari 2003 @ 18:51:36 #21
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_8691127
Tering, hij heeft 't toch ook niet over Nintendo, ga 'r dan ook niet over discusseren en koop dat ding gewoon
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_8691153
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:49 schreef Dissection het volgende:

[..]

NES (nintendo entertainment system) is een door nintendo gepatenteerde naam...dus als dat ding zelfs NES meldt, betekent dat dat ze illegaal bezig zijn (onder een valse naam dingen proberen te verkopen)

Ik ken hem, en er staat echt NES op.

Trouwens beetje lullig al dit gezeik.. de topic starter is er gewoon eerlijk over namelijk.. en heeft vast geen trek in het commentaar van jullie.

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_8691189
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Punica het volgende:
Tering, hij heeft 't toch ook niet over Nintendo, ga 'r dan ook niet over discusseren en koop dat ding gewoon
Hij had het wel even netjes er bij kunnen zet in de openingspost
pi_8691204
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:18 schreef Tampon het volgende:
Een compleet NES toploader systeem, met 288 interne spellen, waaronder de klassiekers:

- Zelda 1
- Zelda 2
- Metroid
- Kid Icarus
- Rad Racer

Zijn dit dan compleet identieke versies van de orginele games uitgebracht door Nintendo zelf? Zoja dan is het opzich wel kewl zo'n super illegaal ding.. wel hier in Nederland gekocht?
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  maandag 24 februari 2003 @ 18:56:58 #25
29429 Dissection
King of all kings
pi_8691234
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:55 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Zijn dit dan compleet identieke versies van de orginele games uitgebracht door Nintendo zelf? Zoja dan is het opzich wel kewl zo'n super illegaal ding.. wel hier in Nederland gekocht?

Die dingen verkochten ze ook bij ons in Roosendaal bij een of ander vaag shopje....
Maar volgens mij zijn het inderdaad de identieke versies, en daarbij, je mag niet onder de naam zelda een niet nintendo-zelda spel voeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')