quote:Shoarma?
Op zondag 23 februari 2003 17:24 schreef Ms_Furious het volgende:
Wat is allemaal echt typisch Hollands eten, er komen in april namelijk 2 vriendinnen van mij uit Amerika naar mij toe en ik wil ze eigenlijk wel iets typisch Hollands voorschotelen iets wat (bijna) nergens ter wereld gegeten wordt zegmaar.
snert
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 23-02-2003 17:27]
quote:wat ben jij trouwens voor nephollander dat je niet weet wat hollands voer is...
Op zondag 23 februari 2003 17:24 schreef Ms_Furious het volgende:
Wat is allemaal echt typisch Hollands eten, er komen in april namelijk 2 vriendinnen van mij uit Amerika naar mij toe en ik wil ze eigenlijk wel iets typisch Hollands voorschotelen iets wat (bijna) nergens ter wereld gegeten wordt zegmaar.
quote:m'n moeder heeft anders geen problemen met 't vinden van normale rooie bieten...
Op zondag 23 februari 2003 18:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Alle stamppotten.. Hutspot, bietenstamppot (succes met het vinden van gewone, ongekookte, ongewassen bieten.. Je mag blij zijn dat je je eigen aardappels nog mag schillen en koken..), andijvie stamppot.. Etc..
verder: wortel-stampot, andijvie-stampot, boerenkool, asperges (?)gehaktbal, zuurkool, snert, bruine bonensoep, haring....
Wat dacht je van "met je luie krent in de bank zitten, een buil chips voor je neus, een sappie bij de hand en een jointje voor je neus...."?
Of bruine bonen met speklapjes, gebakken bacon en bietensalade (bietensalade van rode bieten, blokjes augurk, zilveruitjes, blokjes appel en stukjes zure haring). Ook heel lekker.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 17:27 schreef Salvad0R het volgende:
space cake
En wat de drop betreft ik weet niet of ik dat durf, heb ooit drop meegenomen naar Australië en ik zat bij een gastgezin in huis, nadat ze begonnen waren aan de drop was de wc continu bezet.
Hun lichaam kon er niet tegen, niet gewend ofzo
quote:yeah right.. daarom staat er altijd een italiaanse vlag op.. pizaria's kom je btw ook in Japan of US tegen
Op maandag 24 februari 2003 09:44 schreef Diovarus het volgende:
Pizza is echt hollands..
quote:yeah right.. daarom staat er altijd een italiaanse vlag op.. pizaria's kom je btw ook in Japan of US tegen
Pizza is echt hollands..
oh ja:
kwark/ kwarktaart, slagroomsoesjes, tom poes?
quote:hamburgers, hot dogs, nasi, etc
Pizza is echt hollands..
quote:dat maakt mijn oma toen ze nog leefde kan ik me vaag herinneren
Op zondag 23 februari 2003 17:34 schreef DzjieDub het volgende:
"Broeder" = dikke pannenkoek (2 cm) met appel, rozijnen, kaneel... erg lekker als dessert; met bijvoorbeeld vanillevla of een bolletje ijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |