quote:Graag Arcee!
Op 22 december 2000 19:30 schreef Arcee het volgende:
Zo ja, dan zoek ik dat wel ff uit
In mijn geval móet het haast wel iets over Willem (BB1) zijn geweest. Maareh, doe me een lol, als het erg genant is, plaats het dan niet .
quote:heeeee hoi fan
Op 22 december 2000 19:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik weet het lekker al
joene is btw ook benieuwd arcee ....
quote:Jane willem (Big Brother archief)
Op 05 december 2000 02:47 schreef Kielef het volgende:
het is nog vroeg de nacht begint pas
quote:Grumpy Het grote Kozzmic -opbeur topic. (Onzin voor je leven!)
Op 28 november 1999 18:10 schreef Jane het volgende:
Hi everybody,
Nog een berichtje van een nieuweling.
Ik heb dit forum nu een aantal keer gelezen en ik moet even kwijt dat het een enorme opluchting voor me is om te ontdekken dat ik niet de enige ben die een enorme antipathie heb ontwikkeld tegen willem.
Laten we hopen dat we binnenkort de kans krijgen om hem weg te stemmen.
quote:misterDre Sigaretten (Big Brother archief)
Op 29 februari 2000 21:50 schreef Grumpy het volgende:
wat een onzin allemaal
quote:MrBig James Bond nieuws (Film, Tv en Muziek)
Geplaatst door misterDre - zaterdag 25 september 1999 10:09
Ze moeten direct een rookverbod krijgen, dan krijg je pas gave TV
quote:Trainspotter wie zitten er bij de laatste drie? (De Bus archief)
Op 20 december 1999 08:25 schreef MrBig het volgende:
Yep....Het is eindelijk gebeurd...Q is overleden (Desmond Llewelyn) op 85-jarige leeftijd...Potverdorie, wordt je zo oud en dan kom je nog om door een auto-ongeluk. :-(MrBig
quote:
Geplaatst door Trainspotter - donderdag 2 maart 2000 22:01
Het lijkt mij volkomen duidelijk dat Sjekkie gaat winnen want ik denk niet dat iemand het durft om hem er uit te stemmen. Met uitzondering van Bart heb ik het idee dat namelijk iedere bussagier (welke oet heeft dat woord bedacht) gewoon weer wil terugkeren in de maatschappij na het wrede busavontuur. Door op sjekkie te stemmen zou die droom wel eens abrubt verstoord kunnen worden...
2e en 3e mogen wat mij betreft dan wel esmeralda en bart worden, dit gezeur kan mij niet lang genoeg duren.
quote:C O O L ! ! ! !
Op 29 februari 2000 21:50 schreef Grumpy het volgende:
wat een onzin allemaal
ik heb meteen een nieuwe signature
quote:Beezz Ik trek het niet meer, help help !! (R&P) topic opener
Geplaatst door Fannetje - maandag 15 november 1999 15:39
Ja precies, daar wil ik nu ook eventjes iets over zeggen!
Brabanders hebben geen KUT accent! Ik vind het juist wel wat hebben. Nu ben ik natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf uit Brabant kom, maar ik vind het echt geen kutaccent!En over Sabine, ik vond dat ze het best wel goed deed, al had het nog niet echt veel inhoud!
groetjes, Fannetje
Joene Streamverslagen van 27-10-2000 (Big Brother 2)
quote:GellarBoy Wie is nu echt een lekkere VENT? (Babes & Hunks)
Geplaatst door Joene - vrijdag 27 oktober 2000 11:57
Yvonne , voorruit dan maar je wilde dat ik me registreerde dus bij deze, ik zal proberen vanavond de streams bij te gaan houden en zo af en toe wel dan niet nuttelose informatie toevoegen
quote:
Geplaatst door Gellarboy - maandag 8 november 1999 21:47
Jaja, Ryan Phillipe ken ik wel. I know what you did last summer, 54, Cruel Intensions (allemaal met veel Phillipe flesh). Maar hij is niet ZO leuk (vind ik). Ik vind Ewan Mcgregor wel erg sexy. Uit Trainspotting en A Life Less Ordinary. Speelde ook in Star Wars trouwens, maar daar vond ik hem niet zo leuk en goed in.
quote:
Op 02 maart 2000 22:24:
heb Fucking Åmål zo'n drie weken geleden ook gezien en ik ben nog steeds onder de indruk. alle planken die door Kids worden misgeslagen worden hier hard geraakt. Heeft iemand Rosie (geen Nick) al gezien?
quote:Valt wel mee. Stoer dat je gelijk 2x het woord kut durfde te noemen.
Op 22 december 2000 20:22 schreef Fannetje het volgende:Wat erg zeg, zo'n entree
quote:
Op 02 november 2000 16:14 schreef Kissinggirl het volgende:
Dat had ik nou ook altijd!
Tot voor laatst heb ik echt een geweldig jongen ontmoet en nu dus al twee en half maand m'n vriend...
Je moet gewoon lang genoeg wachten denk ik.
quote:Ja, ik zeg 't net al. Dat was je derde post (je tweede post staat hier in). In dit topic dus. Na een moeizame start toch nog een succes geworden. Ik heb 't gevoel dat toch dankzij dat topic van mij een redelijk aantal FOK!kers Fucking Åmål gezien hebben en dat doet me goed.
Op 22 december 2000 20:11 schreef Trainspotter het volgende:
He Arcee, volgens mij was jij trouwens de eerste die mij ooit quootte, en wel in het Fucking Amal topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 22-12-2000 20:31]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |