Website: http://www.rayman3.com/us/index.php
Reviews
Rayman 3 is bursting with action and energy." "You'll never experience a dull moment."
- Gamespydaily
"Imaginative level design, solid gameplay, and beautiful graphics make Rayman 3 one of the most impressive platformers of the year."
- Electronic Gaming Monthly
"Rayman 3 impresses with its humorously comic charm, endearing style, and addictive puzzle-like gameplay."
- GameSpot.com
"Rayman returns in what looks to be an excellent sequel to his last grand adventure."
- GameSpy.com
Features
* Raymans in prime form with new high-tech powers and gear like Shock Rockets, the LockJaw, FunkyBoards, and other cool stuff.
* Charge into intense strategic battles with the crazed Hoodlum Army and massive transforming bosses.
* Plunge into enormous, eye-popping worlds packed with zany comedy and a wacked-out cast, featuring John Leguizamo as Globox.
Maar ik ben helaas niet zo'n Rayman-fan.
quote:Hahahahaha,.. bedankt in ieder geval. Ik was wel weg van Rayman The Great Escape dus deze zie ik ook wel zitten.
Op zondag 23 februari 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie openingspost!Maar ik ben helaas niet zo'n Rayman-fan.
Spel lijkt me iig wel erg leuk. De site heeft ook erg leuke filmpjes.
Rayman is in ieder geval uit nu geloof ik en heeft iets van een GBA connectivity. Denk dat ik dit spel morgen eens ga halen
Keb ut 1.5 uur later teruggebracht. Ik was aan het spelen, en je zag eigelijk niet eens waar je mee bezig was, of je echt een level aan het spelen was, of een beginstukje... je gaat gelijk van het een in het ander level, zonder dat er eigelijk een stop tussen zit.
Dus opeens ging ik ergens heen, en dan kreeg ik te zien hoeveel procent ik had gehaald van da level...
En die verschillende vuisten vond ik ook niet echt zo geweldig, speelde beetje raar.
Maar dat is mijn mening, misschien heb ik het te kort gespeeld... maar ik huur het nog weleens of zo.....
quote:Het je ook "The great Escape" gespeeld ?
Op zondag 23 februari 2003 12:36 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik had Rayman 2 op de pc vroeger, en da was echt een top spel![]()
Dus ja ik vrijdag Rayman 3 gekocht voor mijn gamecube, ik wachtte er al paar maand op.... maar het viel veel tegen vond ik![]()
Keb ut 1.5 uur later teruggebracht. Ik was aan het spelen, en je zag eigelijk niet eens waar je mee bezig was, of je echt een level aan het spelen was, of een beginstukje... je gaat gelijk van het een in het ander level, zonder dat er eigelijk een stop tussen zit.
Dus opeens ging ik ergens heen, en dan kreeg ik te zien hoeveel procent ik had gehaald van da level...
En die verschillende vuisten vond ik ook niet echt zo geweldig, speelde beetje raar.Maar dat is mijn mening, misschien heb ik het te kort gespeeld... maar ik huur het nog weleens of zo.....
quote:Ik heb die PC demo ook gespeeld (met gamepad dat wel) en eerlijk gezegd vond ik het een heerlijk spel
Op zondag 23 februari 2003 12:59 schreef Herfst het volgende:
Ik heb de PC demo gespeeld overlaatst maar ik ben er maar meteen mee gestopt, ik werd echt gek van de besturing en het irritante camerawerk.
please don't slap me choco
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:44 schreef febster het volgende:[..]
please don't slap me choco
Hoe bedoel je nooit gekocht? Tis net uit geloof ik ! En nee,..... ik ga je niet bitchslappen ! En jou ideeen over Rayman zijn dezelfde als die van mij !
quote:Ik had t over The Great Escape
Op zondag 23 februari 2003 14:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Hoe bedoel je nooit gekocht? Tis net uit geloof ik !
En nee,..... ik ga je niet bitchslappen ! En jou ideeen over Rayman zijn dezelfde als die van mij !
Maar Rayman spellen zijn idd altijd errrug mooi en ik ga deel 3 zeker kopen
(jammer dat de textures bij mij in de demo f*ck*d waren.. hopelijk is dat niet zo in de uiteindelijke versie...)
quote:Als dat Rayman 2 is wel , en volgens mij heette deel 2 wel the great escape he... of nie??? Want da von ik een heel vet spel.
Op zondag 23 februari 2003 12:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het je ook "The great Escape" gespeeld ?
Of is "The great escape" een deel uit Rayman 3... dan heb ik da denk ik nie gedaan...
Het detail Mario kan wat leren van deze screens !
quote:Rayman 2 == The Great Escape == Rayman Revolution
Op zondag 23 februari 2003 19:11 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Als dat Rayman 2 is wel , en volgens mij heette deel 2 wel the great escape he... of nie??? Want da von ik een heel vet spel.
Of is "The great escape" een deel uit Rayman 3... dan heb ik da denk ik nie gedaan...
Als ik me niet vergis.
quote:Ik ga hem vandaag halen !
Op maandag 24 februari 2003 08:37 schreef DaMSWer het volgende:
Rayman 3 schopt holletje
quote:Helaas,....het word morgen,... iemand het spel al gehaald ?
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga hem vandaag halen !
Voor de Cube
quote:Hey laat me ff weten wat jij er van vind.
Op maandag 24 februari 2003 16:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Helaas,....het word morgen,... iemand het spel al gehaald ?
Wat ik alleen erg jammer vind is het verhaal.
Voor het eerste level wordt er uitgelegd wat er gebeurd is en dat je naar een doctor moet. En verder is er tot nu toe niets uitgelegd.
Ik ben inmiddels in de 3e wereld (dus niet levels, die trouwens idd een beetje vreemd in elkaar overlopen).
Tot nu toe wel een leuk spel maar ik hoor dat het verhaal nog wat uitgediept wordt als ik wat verder kom.
edit: ik heb uhm trouwens voor de Cube en als iemand de 60hz optie aankrijgt, laat het ff weten want bij mij pakt ie uhm niet.
At a previous press event, Ubi Soft Producer Ahmed Boukhelifa estimated that there's roughly 10-15 hours of play time in Rayman 3: Hoodlum Havok. We suspect that with the way it's developed now, that time will vary, and might even provide more. Given that you can beat a level without completing it 100% offers focused players a bigger incentive to replay the levels again and again.
In the end, Ubi Soft's game looks to broaden the franchise's gameplay, adding in more of a cartoon look and feel (if that's even possible), and to make the world of Rayman come alive like its never done before. It's packed with better looking graphics, animations, excellent new sound, new moves, enemies to fight, and very sophisticated production values. Call it an action-adventure game or platformer, whatever you like, but Ubi Soft's upcoming Rayman: Hoodlum Havok is no doubt an opulent new addition to the already extraordinary game series.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |