abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 08:52:48 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8661819
Rayman 3 Hoodlum Havoc !!

Website: http://www.rayman3.com/us/index.php

Reviews

Rayman 3 is bursting with action and energy." "You'll never experience a dull moment."

- Gamespydaily

"Imaginative level design, solid gameplay, and beautiful graphics make Rayman 3 one of the most impressive platformers of the year."

- Electronic Gaming Monthly

"Rayman 3 impresses with its humorously comic charm, endearing style, and addictive puzzle-like gameplay."

- GameSpot.com

"Rayman returns in what looks to be an excellent sequel to his last grand adventure."

- GameSpy.com

Features

* Raymans in prime form with new high-tech powers and gear like Shock Rockets, the LockJaw, FunkyBoards, and other cool stuff.

* Charge into intense strategic battles with the crazed Hoodlum Army and massive transforming bosses.

* Plunge into enormous, eye-popping worlds packed with zany comedy and a wacked-out cast, featuring John Leguizamo as Globox.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_8661884
Mooie openingspost!

Maar ik ben helaas niet zo'n Rayman-fan.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 23 februari 2003 @ 09:50:43 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8661927
quote:
Op zondag 23 februari 2003 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie openingspost!

Maar ik ben helaas niet zo'n Rayman-fan.

Hahahahaha,.. bedankt in ieder geval. Ik was wel weg van Rayman The Great Escape dus deze zie ik ook wel zitten.
  zondag 23 februari 2003 @ 10:08:45 #4
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_8662036
Rayman II was wel goed maar liep zooooooooooo slecht op mijn comp.
Denk dat dit spel wel weer assen gaat kicken :p .
pi_8662169
Rayman is wel grappig spelletje.
Maar er zijn iets teveel delen gemaakt en dat is weer een beetje overdreven
[14.gif]
  Admin zondag 23 februari 2003 @ 10:31:47 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_8662203
Hm, ik heb een paar weken geleden nog Rayman Revolution gespeeld, en daarna had ik best wel zin in deze opvolger, maar ik wacht nog wel ff. Zo direct erna is een beetje teveel van het goede (en bovendien zit ik nog in GTA:VC ).

Spel lijkt me iig wel erg leuk. De site heeft ook erg leuke filmpjes.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 23 februari 2003 @ 10:39:35 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8662247

Rayman is in ieder geval uit nu geloof ik en heeft iets van een GBA connectivity. Denk dat ik dit spel morgen eens ga halen

zondag 23 februari 2003 @ 12:36:59 #8
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_8663448
Ik had Rayman 2 op de pc vroeger, en da was echt een top spel
Dus ja ik vrijdag Rayman 3 gekocht voor mijn gamecube, ik wachtte er al paar maand op.... maar het viel veel tegen vond ik

Keb ut 1.5 uur later teruggebracht. Ik was aan het spelen, en je zag eigelijk niet eens waar je mee bezig was, of je echt een level aan het spelen was, of een beginstukje... je gaat gelijk van het een in het ander level, zonder dat er eigelijk een stop tussen zit.
Dus opeens ging ik ergens heen, en dan kreeg ik te zien hoeveel procent ik had gehaald van da level...
En die verschillende vuisten vond ik ook niet echt zo geweldig, speelde beetje raar.

Maar dat is mijn mening, misschien heb ik het te kort gespeeld... maar ik huur het nog weleens of zo.....

80 maakt je buurt weer prachtig
  zondag 23 februari 2003 @ 12:58:12 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8663752
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:36 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik had Rayman 2 op de pc vroeger, en da was echt een top spel
Dus ja ik vrijdag Rayman 3 gekocht voor mijn gamecube, ik wachtte er al paar maand op.... maar het viel veel tegen vond ik

Keb ut 1.5 uur later teruggebracht. Ik was aan het spelen, en je zag eigelijk niet eens waar je mee bezig was, of je echt een level aan het spelen was, of een beginstukje... je gaat gelijk van het een in het ander level, zonder dat er eigelijk een stop tussen zit.
Dus opeens ging ik ergens heen, en dan kreeg ik te zien hoeveel procent ik had gehaald van da level...
En die verschillende vuisten vond ik ook niet echt zo geweldig, speelde beetje raar.

Maar dat is mijn mening, misschien heb ik het te kort gespeeld... maar ik huur het nog weleens of zo.....

Het je ook "The great Escape" gespeeld ?
pi_8663771
Ik heb de PC demo gespeeld overlaatst maar ik ben er maar meteen mee gestopt, ik werd echt gek van de besturing en het irritante camerawerk.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_8665493
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:59 schreef Herfst het volgende:
Ik heb de PC demo gespeeld overlaatst maar ik ben er maar meteen mee gestopt, ik werd echt gek van de besturing en het irritante camerawerk.
Ik heb die PC demo ook gespeeld (met gamepad dat wel) en eerlijk gezegd vond ik het een heerlijk spel , beetje lekker klimmen en klauteren a la Mario, en af en wat schieten en puzzels oplossen, jammer alleen dat ik hem nooit gekocht heb (vergeten)

please don't slap me choco

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 23 februari 2003 @ 14:55:09 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8665856
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:44 schreef febster het volgende:

[..]

please don't slap me choco

Hoe bedoel je nooit gekocht? Tis net uit geloof ik ! En nee,..... ik ga je niet bitchslappen ! En jou ideeen over Rayman zijn dezelfde als die van mij !

pi_8666915
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je nooit gekocht? Tis net uit geloof ik ! En nee,..... ik ga je niet bitchslappen ! En jou ideeen over Rayman zijn dezelfde als die van mij !

Ik had t over The Great Escape maar ik zie dus net dat t spel al hier te verkrijgen is (damn ik loop achter )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8668893
dubbele post

Maar Rayman spellen zijn idd altijd errrug mooi en ik ga deel 3 zeker kopen

(jammer dat de textures bij mij in de demo f*ck*d waren.. hopelijk is dat niet zo in de uiteindelijke versie...)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  zondag 23 februari 2003 @ 19:11:15 #15
28169 Johnson_Lopez
pi_8670750
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het je ook "The great Escape" gespeeld ?

Als dat Rayman 2 is wel , en volgens mij heette deel 2 wel the great escape he... of nie??? Want da von ik een heel vet spel.

Of is "The great escape" een deel uit Rayman 3... dan heb ik da denk ik nie gedaan...

pi_8672615
Ja, ik ben toch wel een fan van Rayman, maar ik heb een beetje een hekel aan 3D platform, maar op de GBA komt het ook dus dan ga ik daar maar voor.
  zondag 23 februari 2003 @ 22:08:51 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8674763
Spel scoort in de Magazines en op de sites in ieder geval weer erg hoog. Ben ook dol op de humor die in het spel zit. Morgenochtend ga ik ze halen !
  zondag 23 februari 2003 @ 22:24:59 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8675101
Ik kan het niet laten,.... ik post nog even wat screens:

Het detail Mario kan wat leren van deze screens !

Admin maandag 24 februari 2003 @ 00:11:14 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_8677020
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:11 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Als dat Rayman 2 is wel , en volgens mij heette deel 2 wel the great escape he... of nie??? Want da von ik een heel vet spel.

Of is "The great escape" een deel uit Rayman 3... dan heb ik da denk ik nie gedaan...

Rayman 2 == The Great Escape == Rayman Revolution

Als ik me niet vergis.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 24 februari 2003 @ 08:37:12 #20
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8678864
Rayman 3 schopt holletje
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 24 februari 2003 @ 09:37:38 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8679423
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:37 schreef DaMSWer het volgende:
Rayman 3 schopt holletje
Ik ga hem vandaag halen ! Voor de Cube
  maandag 24 februari 2003 @ 16:28:11 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8688315
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik ga hem vandaag halen ! Voor de Cube

Helaas,....het word morgen,... iemand het spel al gehaald ?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:35:30 #23
28169 Johnson_Lopez
pi_8712454
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Helaas,....het word morgen,... iemand het spel al gehaald ?

Hey laat me ff weten wat jij er van vind.
Want hetgeen wat ik het eerste uur gespeeld heb vond ik eigelijk maar nix met die verschillende soorten handschoenen of wat het ook waren.
Ik had liever het gewone van Rayman 2.
En ik vind 3 veel te druk, alles staat TE dicht op elkaar, of het ligt gewoon aan mij
pi_8715801
Kep uhm sinds Vrijdag (de dag dat ie uit kwam) en ik vind het wel een leuk spel.

Wat ik alleen erg jammer vind is het verhaal.

Voor het eerste level wordt er uitgelegd wat er gebeurd is en dat je naar een doctor moet. En verder is er tot nu toe niets uitgelegd.

Ik ben inmiddels in de 3e wereld (dus niet levels, die trouwens idd een beetje vreemd in elkaar overlopen).

Tot nu toe wel een leuk spel maar ik hoor dat het verhaal nog wat uitgediept wordt als ik wat verder kom.

edit: ik heb uhm trouwens voor de Cube en als iemand de 60hz optie aankrijgt, laat het ff weten want bij mij pakt ie uhm niet.

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  woensdag 26 februari 2003 @ 10:11:53 #25
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8724747
Hands-on van IGN

At a previous press event, Ubi Soft Producer Ahmed Boukhelifa estimated that there's roughly 10-15 hours of play time in Rayman 3: Hoodlum Havok. We suspect that with the way it's developed now, that time will vary, and might even provide more. Given that you can beat a level without completing it 100% offers focused players a bigger incentive to replay the levels again and again.

In the end, Ubi Soft's game looks to broaden the franchise's gameplay, adding in more of a cartoon look and feel (if that's even possible), and to make the world of Rayman come alive like its never done before. It's packed with better looking graphics, animations, excellent new sound, new moves, enemies to fight, and very sophisticated production values. Call it an action-adventure game or platformer, whatever you like, but Ubi Soft's upcoming Rayman: Hoodlum Havok is no doubt an opulent new addition to the already extraordinary game series.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')