Ik ben ooit ¤ 100 kwijt geraakt bij de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf..
En heb nog nooit grote bedragen gevonden..
Jullie...?
enne op een camping in zuid frankriijk ooit 100FF gevonden (16€)
quote:had je die opgeschreven ofsow dan?
Op zaterdag 22 februari 2003 17:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
80 guldentjes en m'n pincode(je mag alles van me weten,zelfs m'n pincode : 4628)
Dat was een minder leuke actie.
Geld kwijt raken is meestal niet zo heel erg, maar als ik al me pasjes en shit kwijtraak vind ik dat een stuk erger...
quote:Dat is bijna dezelfde die ik heb...
Op zaterdag 22 februari 2003 17:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
80 guldentjes en m'n pincode(je mag alles van me weten,zelfs m'n pincode : 4628)
[on-topic]
Zover ik weet heb ik geen grote bedragen verloren of gevonden...
Maargoed ik ben nog nooit geld verloren naar mijn weten.. hoogstens een paar gulden door een gat in m'n zak ofzo
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:10 schreef Kogando het volgende:
Ik heb wel een keer ¤1496,56 gevonden op een werkbeurs, lekker in mijn zak gestoken...
quote:Daar heeft God dan ook keurig een aantekening over gemaakt.
Ik heb wel een keer ¤1496,56 gevonden op een werkbeurs, lekker in mijn zak gestoken...
quote:Vertel opper van dale ... hoe zou jij het getypt hebben..
Op zaterdag 22 februari 2003 17:10 schreef bierdopje het volgende:
Lekker geformuleerd "meest aantal geld" .Maargoed ik ben nog nooit geld verloren naar mijn weten.. hoogstens een paar gulden door een gat in m'n zak ofzo
quote:Er zijn genoeg mensen met dezelfde pincode...
Op zaterdag 22 februari 2003 17:09 schreef DJKoster het volgende:
Dat is bijna dezelfde die ik heb...[on-topic]
Zover ik weet heb ik geen grote bedragen verloren of gevonden...
Stel dat er 10.000.000 pasjes zijn met pincode, er zijn maar 10.000 verschillende pincodes.
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:12 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Daar heeft God dan ook keurig een aantekening over gemaakt.
.
quote:hahaha
Een maat van me is een keer genaaid voor 6000 euro... hij heeft een computerzaak en hij werd opgebeld door iemand of die 5 laptops voor em kon bestellen en die kon hij dan weer doorverkopen. Het zou em later ook nog wat klusje opleveren. Afin, laptops gekocht en die werden afgehaald. Geld zou diezelfde week nog overgemaakt worden. Niet dus, en de weken daarna ook niet. En hij was ook niet meer te vinden op z'n huisadres.
Later bleek van het incassobureau dat ie vast zat... hij kan dus fluiten naar z'n 6000 euro.
quote:Volgens mij werd er iets anders bedoeld met werkbeurs
Maar ook wel eens geld gevonden gelukkig. Grootste bedrag is een briefje van 100, in zo'n klein uitklapbeursje. Midden op een drukke avond, tussen wat kroegen in. Ik had een leuke, en vooral goedkope avond.
quote:Ik weet wat je bedoelt maar zeg dan iets van "wat is het hoogste geldbedrag dat je ooit verloren bent" ofzo. Wat er nu staat klinkt gewoon niet
Op zaterdag 22 februari 2003 17:12 schreef misterM het volgende:[..]
Vertel opper van dale ... hoe zou jij het getypt hebben..
Je weet toch wat ik bedoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |