Ik had dat dus jaaaaaaaren geleden (medio jaren '80) met Blood Simple, voor de Coen bros. nog bekend waren.
Zag eruit als een doorsnee tweederangs B-film. Maar toen er op een gegeven moment ECHT niets anders was, toch maar meegenomen. Daarna kwam Raising Arizona in de bios en sindsdien ben ik gewoon fan...
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-12-2000 11:05]
quote:Het is eXistenZ, met hoofdletter X en Z.
Op 22 december 2000 11:04 schreef Party-pooper het volgende:
Exzistenc (Kan fout geschreven zijn) een heel aparte film
quote:Klopt Thursday is cool. Craziest, Als je "Go" nog niet gezien hebt moet je die ook eens huren, net als "boon dog saints". Die film vindt je dan waarschijnlijk ook wel oke..
Op 22 december 2000 11:20 schreef craziest het volgende:
Thursday
Niet alleen de hoes maar ook de titel spraak me niet aan
Naderhand hele goeie film
quote:Go zegt me zo snel niks
Op 22 december 2000 11:34 schreef Party-pooper het volgende:
Klopt Thursday is cool. Craziest, Als je "Go" nog niet gezien hebt moet je die ook eens huren, net als "boon dog saints". Die film vindt je dan waarschijnlijk ook wel oke..
Die andere heb ik wel gezien
Die was meer dan oke
quote:Ja ik vond hem ook te gek, maar mijn mening is niet ieders ander mening.
Op 22 december 2000 11:40 schreef craziest het volgende:
Go zegt me zo snel niksDie andere heb ik wel gezien
Die was meer dan oke
quote:Volgens mij heeft Roger Avery zelfs mee geschreven aan Pulp Fiction.
Op 24 december 2000 01:08 schreef Xhorder het volgende:
Killing Zoe, de hoes ziet er niet zo spectaculair uit en de film is niet echt origineel, maar heeft wel diepgang vind ik en blijf toch één van de films waar ik een zwak voor heb. Quentin Tarantino heeft ook nog iets gedaan voor deze film... het is ook wel in zijn stijl!
Ziet er uit als een goedkope sbs6 film. Maar in feite is het een hele grappige, spannende en leuke martial arts film met Jet Li. De vechtscenes zijn van de bekende Wu Ping. Was nog een hit in de Amerikaanse bios. Minpuntje is de Engelse nasinchronisatie. Huren!
quote:Zeker hele goede films!!!! En om on-topic te blijven, ik dacht dus bij het zien van de hoes van Boondock Saints dat het een B-film zou zijn.
Op 22 december 2000 11:34 schreef Party-pooper het volgende:
Klopt Thursday is cool. Craziest, Als je "Go" nog niet gezien hebt moet je die ook eens huren, net als "boon dog saints". Die film vindt je dan waarschijnlijk ook wel oke..
Nog een aanrader: The Big Hit en Lock, Stock and Two Smoking Barrels!!!!
Heb je dit weekend niets te doen? Pak deze eens bij de videotheek! Hij is zo ontzettend leuk!
<edit>
Typo`s
<edit>
[Dit bericht is gewijzigd door S.Raimi op 05-04-2001 23:15]
quote:Mwôh Zo goed is Black Mask nou ook niet. Onduidelijke en niet echt superspectaculaire kung-fu. Één van de mindere films van Jet-Li.
Op donderdag 05 april 2001 12:50 schreef SunChaser het volgende:
Black MaskZiet er uit als een goedkope sbs6 film. Maar in feite is het een hele grappige, spannende en leuke martial arts film met Jet Li. De vechtscenes zijn van de bekende Wu Ping. Was nog een hit in de Amerikaanse bios. Minpuntje is de Engelse nasinchronisatie. Huren!
't was op dat moment zo'n beetje de laatste dagfilm die er stond en heb 'm toen maar genomen. Het bleek dus een ontzettend geinige film te zijn: hard maar met veel humor.
Fong Sai-Yuk, heeft zo'n standaard actiefilm hoes (hoofd van de held en de titel (die in amerika The Legend is, ook niet echt spectaculair) maar de film zelf is onwijs koel en meer dan de standaard actieflick.
quote:Vorige week opnieuw uitgebracht in de videotheek.
Op vrijdag 22 december 2000 11:01 schreef Verbal het volgende:
Blood Simple, voor de Coen bros. nog bekend waren.Zag eruit als een doorsnee tweederangs B-film. Maar toen er op een gegeven moment ECHT niets anders was, toch maar meegenomen
KIJKEN allemaal
V.
quote:Hij is alleen niet echt te vinden in de standaard videotheek (tenzij ze hem net als Iron Monkey (wat trouwens één van de beste kung-fu films ooit is, maar dit terzijde) opnieuw op video (en/of DVD) hebben uitgebracht.
Op woensdag 18 juli 2001 11:35 schreef Theeboon het volgende:
Iemand in deze topic bracht me op idee:Fong Sai-Yuk, heeft zo'n standaard actiefilm hoes (hoofd van de held en de titel (die in amerika The Legend is, ook niet echt spectaculair) maar de film zelf is onwijs koel en meer dan de standaard actieflick.
Meesterwerkje.
Nooit meer de achterkant lezen, maar gewoon die film kijken!
quote:Kom je naar GBoy's bar?
Op dinsdag 27 november 2001 04:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond die badkuip en dat vele wit juist wel intrigerend
quote:Love & a .45
Op donderdag 05 april 2001 23:14 schreef S.Raimi het volgende:
Een film die me in eerste instatie kut leek was "love and a 45" en die bleek echt heel lachen.
quote:GO is ook erg gaaf, en het is Boondock Saints en niet boon dog of zo
Op vrijdag 22 december 2000 11:34 schreef Party-pooper het volgende:
Craziest, Als je "Go" nog niet gezien hebt moet je die ook eens huren, net als "boon dog saints". Die film vindt je dan waarschijnlijk ook wel oke..
quote:Zelfde hier, nooit van gehoord en huurde hem op goed geluk.
Op woensdag 18 juli 2001 15:09 schreef Hik het volgende:
"Fallen" met Denzel Washington...'k had er nog nooit van gehoord voor die tijd en huurde hem, omdat ik de rest al had gezien...erg creepy!
Nog een erg leuke film die, als ik op de hoes af zou gaan, nooit zou huren: Midnight Run
Ook wazige hoesjes en zeer kewle films
Freeway was ook zo'n typische film die je in het schap ziet liggen en die je op goed geluk huurt en die erg gaaf is...
quote:snapte je de film wel? Want hij heet BASEketball, laat daar de film nou ook over gaan zeg.
Op dinsdag 27 november 2001 11:58 schreef dirkyt het volgende:
Een vriend van mij zei ooit dat ik Basketball moest kijken. Ik zag de hoes, en die was niet bijzonder. Toen zag ik dat de makers Trey Parker en Matt Stone (southpark) waren. Ik heb echt ZZOOOOOOOOOOOOOO hard gelachen, bizarre humor. Geweldig.
quote:wat een onzin onderwerp!
Op vrijdag 22 december 2000 10:57 schreef SunChaser het volgende:
The 13th Floor
Deze Matrix kloon (gelijktijdig uitgebracht) is zeker de moeite waard. Het gaat over viruele levens. De uitwerking is erg goed, de aandacht wordt vastgehouden.
hoesjes.... straks gaan we het nog hebben over welk plasticsoort hoes het beste smaakt, of wie het beste op dvd doosjes kan lopen...
kortom inhoud s.v.p! ..*censuur*..
The Good Looking Gobling
[edit]had een paar vage foutjes gemaakt, zit ondertussen muziek te luisteren en schreef een paar woorden uit de tekst op [/edit]
quote:Helemaal mee eens! Die film is geniaal!
"Fallen" met Denzel Washington...'k had er nog nooit van gehoord voor die tijd en huurde hem, omdat ik de rest al had gezien...erg creepy!
quote:Vanavond 21:00 Fallen (6 reacties)
Vaaaage film.. maar idd erg goed
quote:Pulp Fiction moet je niet alleen zien met Kerst, maar op alle zon- en feestdagen
Op vrijdag 22 december 2000 11:59 schreef basjuh het volgende:
ga toch altijd nog voor Pulp Fiction met kerst
Een werkelijk zielige hoes maar de film was werelds en de effecten zijn alleraardigst.
Zo'n zeer goedkope voordeelfilm
genre: Horror
jaar: 2000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |