Waar ik aan denk hangt af er van af...
Soms is het gewoon lekker om een beetje te spelen maar werk je niet bewust ergens naar toe, soms wil ik heel snel klaarkomen en dan denk ik aan heftige harde sex, soms neem ik er uitgebreidt de tijd voor en denk je aan wat tederder sex....
Het is gewoon afhankelijk van de omstandigheden...
iedereen doet het, maar niemand praat erover
wel jammer dat archon geen voorzetje geeft en zijn eigen ervaringen deelt met ons
nou is de vraag ook wat moeilijk: hoe vaak?
vaak dus
maar wat is vaak
laat ik het nog even globaal houden dan zeg ik meerdere keren per week
en de fantasieen gaan meestal over wat je hebt meegemaakt en wat er nog meer had kunnen gebeuren
met vriendelijke groet
quote:Wel een lijstje maken hoor
Op 22 december 2000 10:40 schreef Archon het volgende:
Hoe vaak masturberen jullie??
En waar denk je dan aan?
En dan kan ik natuurlijk niet uitblijven.
Masturberen, toch gemiddeld een keer of 5 in de week denk ik. En voor de bekrompen geesten hier, nee, ik kom niets te kort bij miss Sakura. Sex hebben we samen ook minstens 5 keer in de week. En ja, ook miss Sakura masturbeert er lustig op los.
En waar ik aan denk, tjsa, is verschillend. Soms aan een mooie vrouw waar ik onlangs nog sex mee gehad heb, of aan een vrouw waar ik graag sex mee zou willen hebben, en soms aan miss Sakura terwijl zij sex heeft met andere man(nen). En soms aan de groepssex parties die we meegemaakt hebben .
quote:nou, na een jaar 100 x dezelfde topics over masturbatie te hebben gelezen en geantwoord is het wel eens genoeg dunkt me.
Op 26 december 2000 11:47 schreef Sakura het volgende:
Zijn er nou nog mensen die hier in dit topic antwoord durven te geven, of blijft het alleen maar een vaag heen en weer gegooi
Ik denk dat ik alle tot nog toe genoemde hoeveelheidsaanduidingen wel kan onderschrijven echt veel regelmaat is er niet
quote:Ja! ik wil graag nog iemand voordragen die in 2001 met pensioen moet.
Op 27 december 2000 13:04 schreef SunChaser het volgende:
nou, na een jaar 100 x dezelfde topics over masturbatie te hebben gelezen en geantwoord is het wel eens genoeg dunkt me.
quote:masturbatiepensioen?
Op 27 december 2000 16:31 schreef Manono het volgende:
Ja! ik wil graag nog iemand voordragen die in 2001 met pensioen moet.
quote:Alleen als je een minder voordelige koopsompenis hebt lopen die uitbetaald wordt in lijfrentestraf.
Op 27 december 2000 16:32 schreef SunChaser het volgende:
masturbatiepensioen?
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 27-12-2000 17:34]
[Dit bericht is gewijzigd door martijnvds op 27-12-2000 22:02]
quote:Neuj.....
Op 27 december 2000 21:16 schreef martijnvds het volgende:
hoop dat je wat aan hebt
quote:Ja, gewoon een trui, schoenen, ondergoed , sokken, een shirt en een broek.
Op 27 december 2000 21:16 schreef martijnvds het volgende:
hoop dat je wat aan hebt
Maar ff serieus, ik zit ongeveer op zo'n 7 keer per week; dus elke dag ongeveer!
Ongeveer even oud, zelfde leerjaar, zelfde niveau.. en ook nog es hetzelfde quotom qua rukken
Ik gemiddeld ook 7 x per week... de ene week 6 keer en de andere week weer meer.. maar ong. 7 x.
<edit: typfoutjuh>
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 27-12-2000 21:24]
5 keer record? matig, van je..
ik had wel meer van zo'n vunzig ventje zoals jij verwacht..
Mijn record is 6 en per week zit ik op ongeveer 9.
quote:hey wat dachten jullie ervan om een tijd af te spreken?
Op 27 december 2000 21:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Heej Skymaster, ouwe rukkerhetzelfde quotom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |