quote:jij bent ziek...
Op zaterdag 22 februari 2003 10:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gegooid ,vamn 9 hoog dus.. (ik was alweer een week niet op het balkon geweest..) Nu komt die duif eraan zit ie me vewijtend en zielig aan te kijken
.... ik voel me zo schuldig, maarja die duif had beter moeten weten, een nest op mijn balkon kan niet..
ff pistole paultje bellen....
Waarom niet gewoon laten zitten?
quote:dat is geen probleem voor BHFH
Op zaterdag 22 februari 2003 10:54 schreef robh het volgende:Wat een schaamstreek. Dat je 30 jaar geen sex mag krijgen. Gatverdamme
![]()
quote:Nóg een keer 30 jaar?
Op zaterdag 22 februari 2003 10:54 schreef robh het volgende:Wat een schaamstreek. Dat je 30 jaar geen sex mag krijgen. Gatverdamme
![]()
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:55 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Nóg een keer 30 jaar?
.
quote:Er zijn er al veel te veel hier en als ik eieren naar beneden gooi, vermoord ik nog geen duiven hoor, als het nou al kuikens waren.... Ik weet wat een enorme zooi die beesten geven, dus het nestje kon toch niet blijven en hoe minder duiven hier hoe beter, nu kon ik er nog vanaf zonder dierenbeukl te zijn ... zo zie ik het... al kijkt die duif nu erg zielig volgende week maakt zo'n beest alweer een nieuw nest hoor.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:56 schreef Templ4r het volgende:
Belachelijk zeg! Had je dat nestje niet ff een tijdje kunnen laten zitten? Je hebt nu gewoon een paar duiven vermoord om een onzin reden. Ik mag voor je hopen dat je je flink schuldig voelt en nooit meer zoiets belachelijks doet.
quote:Of eentje op BHFH, nog beter
Op zaterdag 22 februari 2003 11:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Als hier een duivennest zou zitten zou ik een webcam erop zetten zodat ik dat kan volgen.
quote:Moet je je rotzooi maar eens opruimen. Sjees. Als het vol is bij jou in de buurt flikker ik jou toch ook niet van het balkon?
Op zaterdag 22 februari 2003 10:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Er zijn er al veel te veel hier en als ik eieren naar beneden gooi, vermoord ik nog geen duiven hoor, als het nou al kuikens waren.... Ik weet wat een enorme zooi die beesten geven, dus het nestje kon toch niet blijven en hoe minder duiven hier hoe beter, nu kon ik er nog vanaf zonder dierenbeukl te zijn ... zo zie ik het... al kijkt die duif nu erg zielig volgende week maakt zo'n beest alweer een nieuw nest hoor.
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:01 schreef robh het volgende:[..]
Moet je je rotzooi maar eens opruimen. Sjees. Als het vol is bij jou in de buurt flikker ik jou toch ook niet van het balkon?
quote:De kinderen van iemand spelen voor m'n deur..
Moet je je rotzooi maar eens opruimen. Sjees. Als het vol is bij jou in de buurt flikker ik jou toch ook niet van het balkon?
quote:beter wel doen dus, what goes around comes around
Hoop maar dat er niemand aangifte doet bij de dierenbescherming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |