abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8639225
Als ik op een nachtlokatie werk waar we met z'n 2en zitten gebeurt het regelmatig dat we kleine verrassinkjes bij elkaar in de tas doen, dit zijn echt zomaar heel kleine dingetjes, maar wel altijd grappig, zoals een briefje, een chocola'tje, een walnoot ect.

2 weken (!!!) geleden heb ik voor het laatst samen met iemand gezeten, en achteraf mijn tas niet goed genoeg gecontroleerd. Totdat het hele huis enorm begon te stinken en ik niet snapte waar die rotlucht vandaan kwam. Net eindelijk achter gekomen: mijn collega heeft dus een hardgekookt ei in mijn tas gedaan. Netjes onderop zodat het onder het plastic harde onderkantje is gekomen en ik het dus ws. bij het wegzetten gebroken heb!
Geloof me, het is goor en het stinkt!!!
De betreffende collega heb ik net maar even gebeld met de vraag of zij het gedaan had, en ja, ze heeft schuld bekend.

Echt niet te harden die lucht, en voordat mijn tas weer bruikbaar is duurt ook nog wel een poosje!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8639365
het was goed bedoeld.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8639417
Goeie grap, zo heb ik eens een hele pan met knakworstjes (incl vloeistof) weggemoffeld bij iemand. Die 6 maanden lang onopgemerkt gebleven

Gewoon terugpakken.

FOK!fossiel vrijdag 21 februari 2003 @ 22:18:34 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8639575
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:39:52 #5
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8640207
waar gaat het over... tis vrijdagavond damnit
pi_8640338
pi_8640695
pi_8640717
45 graden, beetje poeier en wasverzachter:P
pi_8640815
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:21 schreef bob-de-bouwer het volgende:
45 graden, beetje poeier en wasverzachter:P
Of gewoon een nieuwe tas kopen.
pi_8646040
hehe wel humor. gewoon je tas heel vaak wassen
*bibber**koud*
pi_8646862
Hij staat in een sopje allesreiniger, zoeentje met citroengeur. En natuurlijk is het hardstikke lief bedoeld van mijn collega'tje, maar als we weer eens samen in de nacht zitten kan ze wel wat terug verwachten hoor! (ideën?)
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8648969
Een rauw ei in zijn tas doen?
"It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious"
pi_8649001
Ghehe, net zoiets als bij een collega de stoelverwarming aanzetten. Die M.A.N's wat wij hebben worden heel snel HEET, niet gewoon warm maar echt HEET. dan heb je ook zeg maar "gekookte eieren"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')