Tamiya TB01 1:10 RC 4WD rallyauto. Dit vier-wiel aangedreven onderstel is goed onderhouden en elke keer na het rijden helemaal uit- en inelkaar geschroefd en gesmeerd tbv schoonmaak. Alles is origineel behalve de regelaar voor de snelheid, deze is vervangen door een analoge regelaar, zodat op elke gewenste snelheid gereden kan worden. Dit heeft wel als nadeel dat hij meer stroom eet. Hij is weinig gebruikt; bijna altijd voor off-road rijden, dus de onderkant is een beetje bekrast. Het onderstel is ontieglijk stevig en kan eventueel waterdicht gemaakt worden. De banden zijn nauwelijks gesleten. Het is aan te raden om er een nieuwe kap voor te kopen, want die is flink bekrast enzo (maar nog wel heel) door het off-road gebruik. Dit alles heeft me destijds dik 500 euro gekost. Voor 200 euro mag je em meenemen, met de voorwaarde dat je niet gaat zeiken over de prijs. Die is namelijk meer dan redelijk, het onderstel zonder alles erbij (remote,accu's,lader,regelaar) kost nieuw ongeveer hetzelfde.
Hebben? Mail naar: rcauto@chello.nl
Merk: Tamiya
Onderstel: TB01 ( http://www.tamiya.nl/tamiya/tam_58013.html )
Schaal: 1:10
Kap: Impreza
Opties: Analoge regelaar voor snelheid
Accu's: 3x 1700mAh, 1x 1900mAh
(Snel)lader: Arlec Power
Remote: Robbe Futaba
Accesoires: Oude regelaar, Lijm, alle extra schroefjes, moertjes, etc.
Gefotosoepte versie van de kap:
Het onderstel:
De lader, accu's en remote:
Handige doos:
quote:met deze motor erin tussen de 40 en 50km/h. Als je er een andere motor en overal kogellagers in zet kan ie met gemak 70--80km/h halen.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:43 schreef th4_d0n het volgende:
hoe hard rijd zon dingetje eik?
Doet wel pijn als ie tegen je aanrijdt
quote:de garagedeur van ons had dan ook veel pijn!
Op vrijdag 21 februari 2003 15:48 schreef MrWilliams het volgende:[..]
met deze motor erin tussen de 40 en 50km/h. Als je er een andere motor en overal kogellagers in zet kan ie met gemak 70--80km/h halen.
Doet wel pijn als ie tegen je aanrijdt
per ongeluk gestart terwijl het gas nog openstond! ...deur van 10 cm dik inclusief GROTE deuk toen!
quote:Met deze setup kun je met een accu ongeveer 20 minuten rijden. Eea is afhankelijk van kwaliteit accu's, motor, hoe je rijdt, etc.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:48 schreef Dixidito het volgende:
Hoe lang kun je rijden met een accu?Wat is de reden dat je hem verkoopt?
Ik verkoop hem omdat ie hier staat te verstoffen. Vinnik zonde als er iemand is die er plezier aan kan beleven.
quote:prijs staat erbij, doe maar een bod via e-mail
Op vrijdag 21 februari 2003 18:10 schreef crash1337 het volgende:
hoe duur minimaal?
ik vind ook dat niemand moet zeiken over de prijs, want alles ziet er perfect uit!
(en nee, ik koop hem niet, ik rijd 1:5 brandstof en 1:24 electro, en niets daartussen )
schijnbaar/helaas zijn er geen mensen hier die er intresse in hebben
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 31-03-2003 00:13]
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
Zou dit niet een leuke donatie zijn voor het RC project?
Ik zou eerder in de richting denken van motoren voor geautomatiseerde industriele toepassingen en pc's enzo voor de besturing.
succes
quote:je maakt een grapje?
Op dinsdag ?? 1 april 2003 ?? 11:37 schreef steve-a17 het volgende:
ik bied 100
quote:100 euro is anders een duur grapje hoor.
Op dinsdag 1 april 2003 12:01 schreef MrWilliams het volgende:[..]
je maakt een grapje?
quote:serieus bod
Op dinsdag 1 april 2003 12:01 schreef MrWilliams het volgende:[..]
je maakt een grapje?
quote:haha.. ok dan: gezien de werkelijke waarde van het voertuig met alle toebehoren is dit bod laag, maar misschien komen we er wel uit
Op dinsdag 1 april 2003 13:08 schreef steve-a17 het volgende:[..]
serieus bod
en gezien de vele bieders die er al geweest zijn is me bod nog hoog
mail me even op het e-mail-adres in mijn openingspost zou ik zeggen. (ik kan pas na 18u weer terugmailen)
als dat adres niet meer werkt, dan staat er nog een adres in m'n profiel
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 01-04-2003 14:00]
quote:kheb je gemaild
Op dinsdag 1 april 2003 13:51 schreef MrWilliams het volgende:[..]
haha.. ok dan: gezien de werkelijke waarde van het voertuig met alle toebehoren is dit bod laag, maar misschien komen we er wel uit
mail me even op het e-mail-adres in mijn openingspost zou ik zeggen. (ik kan pas na 18u weer terugmailen)
als dat adres niet meer werkt, dan staat er nog een adres in m'n profiel
quote:nou echt niet he ik heb er ook een van Tamiya met dus alle Hop-up options en hij rijdt nog triest langzaam...
Op vrijdag 21 februari 2003 15:48 schreef MrWilliams het volgende:[..]
met deze motor erin tussen de 40 en 50km/h. Als je er een andere motor en overal kogellagers in zet kan ie met gemak 70--80km/h halen.
vergeleken met Corally enzo...
daarom ben ik er ook mee gestopt..
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 01-04-2003 16:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 01-04-2003 16:15]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |