Hij woonde dus samen met nog een andere leraar van ons in een studenten huis in Amsterdam, Dat huis had dus een kelder met een hok voor je fietsen.Dat hok was ondergronds en dus PIK donker..je moest altijd op de tast op zoek naar de knop van het licht.Mijn mentor en zijn maat waren dus in da hok gaan staan en hadden hun hand dus op die knop van het licht gelegt.Komt er een huisgenoot aan.Die gaat op de tast opzoek naar die hand en voelt dus een hand.. Daarna begonnen hun te schreuwen waardoor hij echt enorm schrok.. hij heeft daarna nog 10 min in een diepe sjok haha..Ze ware er naderhand wel overeens dat ze dat niet meer zouden doen.. omdat je je dus echt dood kan schrikken...Iemand nog iets anders meegemaakt..?
ik had een leuke avond
[edit] oh ja, laatst de deurbel van mijn overlast veroorzakende buren met secondelijm onklaar gemaakt. het feestje was snel over (zie seconde lijm..)[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 20-02-2003 14:57]
quote:Hehe nasty bitch
Op donderdag 20 februari 2003 14:49 schreef tonja het volgende:
als kind moest ik eens toastjes maken voor de visite, op 1 daarvan heb ik tandpasta gedaan en daar een dun laag salade overheen.ik had een leuke avond
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
ik had een leuke avond
ooh, monster!
quote:hehehehehe
Op donderdag 20 februari 2003 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
quote:Hij blijft erhm, flauw en leuk
Op donderdag 20 februari 2003 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:rommelmarkt verhaal
quote:NEEEEE NIET WEEEER!!!
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Ik moest even wachten, 20 minuten om precies te zijn, maar op een gegeven moment kwam ie naar boven. Nietsvermoedend gaat ie op z'n bed zitten en begint zich uit te kleden. Op dat moment grijp ik em bij z'n benen en begin hard te schreeuwen.
Ik piste bijna in m'n broek van het lachen, moet nu nog lachen nu ik eraan denk. Die reactie! Hij sprong omhoog en rent zo half struikelend over zijn broek de kamer uit
Toen ie zag dat ik et was, was ie niet eens boos, zo geschrokken dat ie was.
quote:Je jat dus hout en snoep. En da's een goed uitgehaalde grap?
Op donderdag 20 februari 2003 14:57 schreef J-Will het volgende:
quote:Hij blijft maar terugkomen he
Het gaat zo.
quote:Mijn god, jij als mod moet toch weten dat deze grap al 739 keer op het forum verteld is...
Het gaat zo.
quote:Vind je 't gek. Het is immers een vreselijk goed uitgehaalde grap
Op donderdag 20 februari 2003 14:59 schreef _VoiD_ het volgende:
Hij blijft maar terugkomen he
ik vind je leuk, maar durf het niet te vertellen. Maar op deze manier wel. Ik wil vanavond wel met je mee uit eten etc.
Ik deed net alsof ik heel verbaasd was, en liet hem het mailtje zien, maar deed alsof ik het WEL heel leuk vond, ik vertelde dat ik naar haar toe zou gaan. Maar ik liep natuurlijk het kantoor ernaast binnen om zijn reactie af te luisteren.
"Hoe kan dat nou, waarom hij, ze is zo leuk en lief en en en en en ........"
Hij was ERG van slag af
Heb er wel even mee gewacht voordat ik het vertelde
quote:Kut. Meen je dat echt?
Op donderdag 20 februari 2003 15:00 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:[..]
Mijn god, jij als mod moet toch weten dat deze grap al 739 keer op het forum verteld is...
Z'n broertje slaapt op zolder en om daar te komen moet je gewoon een trap op lopen en er is geen slaapkamerdeur dus je staat meteen in z'n kamer... loopt ie heel zachtjes in het donker naar het bed van z'n broertje die ligt te slapen en hij gaat 10 cm boven zijn gezicht hangen en hij schreeuwt kei hard tegen z'n broertje: "BOOEEEE!!!!!!" hahaha dat broertje schiet dus ineens wakker en die weet niet wat em overkomt
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:00 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:[..]
Mijn god, jij als mod moet toch weten dat deze grap al 739 keer op het forum verteld is...
quote:die grap heeft hier op het forum al zeker 200 keer gestaan
Het gaat zo.
quote:Echt waar?? Dat die IR dat niet weet zeg....
Op donderdag 20 februari 2003 15:05 schreef -roys- het volgende:[..]
die grap heeft hier op het forum al zeker 200 keer gestaan
komop roys.......
1: Ik (man) ging vaak met een collega (man) eten in de stad. Lopen we midden op een druk plein in centrum begint hij te zeuren over mijn lengte, en dat hij niets ziet. (Ik ben 2 meter en een beetje) Ik heb me omgedraaid en riep heel hard "Theo, hoe vaak moet ik je het nog zeggen ik wil niet wat met je" Allemaal mensen om ons heen heel verbaast kijken, van dat doe je toch niet.
2: Op Texel na een avondje stappen de weg kwijt, tenminste we wisten niet meer waar de auto geparkeerd stond. Ik stelde voor om maar op de grond te gaan liggen en te roepen om hulp. Iedereen heefd wel heel vreemd naar onze groep gekeken toen ik daar lag te bleren.
3: We hebben pas een nieuw huis gekocht, dus iedereen keek ons vreemd aan toen we meededeelden dat we ook grond in duitsland hadden gekocht. (We wonen in de buurt van de grens). De interesse was wel gewekt en ze vroegen waar dan ? Nou, in het centrum van Nordhorn. en heb je veel ? ach wat is veel. Wat doe je ermee ? we zetten er bloemen op. Bloemen ? Ja we hebben potgrond gekocht....
[Sorry ik ben tegen uw auto aangerede, helaas kon ik u nergens vinden en moest optijd bij een afspraak zijn.. bel me even dan lossen we het op.. met vriendelijke groet.. P vd Ven 040267654 ]
Dus die onder de ruitenwisser gedaan en daarna gaan posten in de friettent tegenover de doeltreffende auto..Wat erg lachuh was.. want die man heeft dus wel 100x rond zijn auto gelopen om te kijken of der iets aan zijn auto was.. een extra detail was dat we het nummer van een of ander autoschade bedrijf erop gezet hadden..
Erg roflol
Of deze..
Men neem een hoop oude zooi en een goede hoop hondenschijt.
Dan doe je die in een doos van vrij groot formaat en pakt die heel netjes in met kado papier.. dan een briefje erop met.. Feliciteerd met je 19de verjaardag kusjes Miranda..
hahah en dan bij de bushalte neerzetten.. en ook weer in dezelfde friettent zitten posten..En gegarandeerd dat ze hem meenemen..en thuis openmaken..vol met schijt.. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |