quote:Ik heb geleerd dat je met een schoon (dus niet roze) gestreken pak moet verschijnen.
Op donderdag 22 mei 2003 11:35 schreef Terrah het volgende:[..]
ten eertte wordt je pk daar volgens mij eerder geel dan wit van. En ten tweede werd mij ltijd geleerd dat je respect moet hbben voor je materiaal. Dus je band (als je die hebt) niet in de was doen. niet gooien met spullen en je pak niet in de bleek doen!!
[sub] of ben ik de enigste die dat heeft geleerd?
/sub]
Het beste om hardnekkige vlekken uit een wit pak te krijgen is in de bleek. Gewoon bad vol laten lopen met een laagje water en daar en klein beetje bleek bij -> in laten werken -> afspoelen -> in de gewone was doen = mooi wit pak.
Ik ga proberen er dus te zijn de zondag maar het zal wel rond 12 uur worden dan denk ik want ik moet sochtends uit belgie komen. Ik hoop trouwens dat ik het ga vinden want ik ben nog nooit in Leiden geweest
Greetz,
Raenius...
Morgen die training in leiden toch? Ik ben van de partij!!!! pff wel vroeg 11:00 ga maar niet te laat m`n bed in... tot morgen!
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 12:10 schreef ninja-mod het volgende:
dat is altijd leuk om te horen hams...ik neem aan dat je de 6e kyu bedoelt..
een trainingsdag met wat mensen van fok ; zal vast wel leuk zijn...
quote:ik was er dus 11:15... maar niemand die open deed of iets dergelijks.. echt een uur lopen zoeken naar de ingang en of ik wel goed zat.. om 12:30 heb ik het opgegeven en ben ik naar huis gegaan.. balen zeg..
Op zaterdag 24 mei 2003 23:45 schreef ninja-mod het volgende:
Raenius ; komt wel goed!![]()
---
coollkillah is er ook al bij... dat is mooi![]()
een trainingsdag met wat mensen van fok ; zal vast wel leuk zijn...
zelfs die telefoonnummers op dat bordje heb ik gebeld maar op die eerste nam niemand op en die tweede wist niet precies waar het was... volgende keer een makkelijkere locatie svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |