Maar er zijn ook zat mensen die gewoon helemaal niet tegen 3d spelen kunnen. Misschien moet je gewoon vaker korte pauzes inlassen, of een ander genre wat niet zo intensief is gaan spelen.
quote:Gezien dat hij Half-Life en UT met name noemt lijkt me dit het waarschijnlijkst. Gewoon motion-sickness.
Op woensdag 19 februari 2003 19:41 schreef Khadgar het volgende:
Maar er zijn ook zat mensen die gewoon helemaal niet tegen 3d spelen kunnen.
quote:Leuk icoon heb je ook.
Op woensdag 19 februari 2003 19:49 schreef B4tman_DH het volgende:
Geen id wat het is maar ik heb d'r idd ook last van
quote:Ja dat kan, die zijn ook niet echt 3d waardoor je orientatie gefopt wordt.
Op woensdag 19 februari 2003 21:09 schreef Khadgar het volgende:
Wat wel opvalt is dat ik tegenwoordig juist misselijk wordt van 'oude' 3d games (wolfenstein 3d enzo)
quote:dat heb ik dus ook altijd. alleen bij oude games heb ik het. Zoals doom op de psx.
Op woensdag 19 februari 2003 21:09 schreef Khadgar het volgende:
Wat wel opvalt is dat ik tegenwoordig juist misselijk wordt van 'oude' 3d games (wolfenstein 3d enzo)
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:41 schreef syndr0me het volgende:
Epilepsie of THC aanval.
Nou daar heb ik nog nooit last van gehad hoor!
nee, die misselijkheid ook niet, alleen als ik wel eens mee kijk met iemand die aan het spelen is.
Komt door je kijk gedrag, tis zoiets als wagenziekte wat je kan krijgen als je niet meekijkt in de auto.
Als je een andere manier van kijken hebt in een spel heb je nergens last van...
Maar goed, dat zeg ik ook al tijden tegen mn vriendin die groen en geel word van het meekijken in unreal championship
Ik heb SOF2 5 minuten na installatie weer gedeinstalleerd vanwege de bonkende koppijn die het opriep.
quote:nee hoor, SOF (deel 1 was het trouwens) draait op mijn Athlon 2400+ met GF4 Ti 4600 met ten minste 80 frames per seconde.
Op donderdag 20 februari 2003 02:57 schreef RomeoXTC het volgende:
Het heeft idd met de refreshrate te maken. Zet die minimaal op 75Hz (liefst nog hoger) en het probleem is meestal opgelost. Hou er tevens rekening mee dat nVidia-based kaarten de neiging hebben om terug te vallen naar 60Hz als je een 3D game draait. Daar is echter een fix voor te downloaden.
Ook afhankelijke van wat soort spel natuurlijk. FPS's zijn het makkelijkst om hoofdpijn te genereren. Ik wist nog dat ik onwijs misselijk werd van Turok en Wolfenstein3D(de eerste versie op P2-)350.
Turok door de manier waarop ie door het level liep. Dat heen en weer en op en neer gehobbel....ziekelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij Wolf3D was dat even erg, zoniet erger, maar de framerate ws een paar honderd, dus daar lag het niet aan.
Bweuh..ik wordt er al misselijk van als ik eraan denk
quote:Ik heb hetzelfde.. heb/had ook last van wagenziekte..
Op woensdag 19 februari 2003 19:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb het bij sommige 3D spellen, daar wordt ik na 5 minuten al strontmisselijk van. Het schijnt een vorm van wagenziekte te zijn. (werd mij verteld).
Laatst Duke Nukem en Carmageddon voor de gein weer es geinstalleerd... na een kwartiertje spelen ben ik dan echt duizelig en misselijk.
quote:de "s" op willekeurige tijden kapot?
Op donderdag 20 februari 2003 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Kword altijd misselijk als ik 3D gamez speel, dus tis tegenwoordig alleen simulator en strategy gamez voor mij
ot : het is een vorm van wagenziekte. m'n broer heeft het ook
quote:Dat heb ik bij carmageddon op de pleestation, precies de reden dat ik het weg heb gegeven.
Op donderdag 20 februari 2003 14:10 schreef Elevation het volgende:[..]
Ik heb hetzelfde.. heb/had ook last van wagenziekte..
Laatst Duke Nukem en Carmageddon voor de gein weer es geinstalleerd... na een kwartiertje spelen ben ik dan echt duizelig en misselijk.
Behalve met de eerste Doom...die had een golfbeweging tijdens het rennen waar ik niet langer dan 10 seconde naar kon kijken.
quote:Hoofd letter M kapot ???
Op donderdag 20 februari 2003 19:58 schreef Anvile het volgende:[..]
de "s" op willekeurige tijden kapot?
ot : het is een vorm van wagenziekte. m'n broer heeft het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |