abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8548678
Zijn er mensen met positieve of negatieve ervaringen met MultiLevelMarketing?
"snel geld verdienen via internet"
Als er ECHT snel en eenvoudig geld te verdienen valt waarom doen ze dat dan niet zelf ... ofzo?
  maandag 17 februari 2003 @ 23:43:09 #2
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_8548697
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:42 schreef zopie het volgende:
Zijn er mensen met positieve of negatieve ervaringen met MultiLevelMarketing?
"snel geld verdienen via internet"
Als er ECHT snel en eenvoudig geld te verdienen valt waarom doen ze dat dan niet zelf ... ofzo?
Misschien is het wel niet zo snel en eenvoudig als je denkt..
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_8548855
Ervaring met mijn ouders die in multi level marketing hebben gedaan, niet doen. alleen de top verdient er daadwerkelijk mee, naar mijn idee is MLM niets meer dan een moderne pyramide spel. uiteindelijk raak je er alleeen maar geld mee kwijt ipv dat je ermee verdient.
[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8548898
Multilevel marketing. da's lachen! Je geld EN je vrienden kwijt
pi_8548910
idd, het is een gecamoufleerd piramide spel
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_8577171
Herbalife is een bekende MLM. Mijn vriendin is er aan begonnen. Ik heb er al heel wat discussies met haar over gehad. Het mocht echter niet helpen. Ze zit er nu midden in. Het kost een hoop geld en tijd. Je relatie kan er ook mee onder druk komen te staan. Ik hoor de hele week niks anders dan Herbalife. Tot nu toe is er alleen maar meer geld in gegaan dan er uit is gekomen. Ik zou graag willen dat ze er mee stopt.
pi_13990007
Ja, je wordt niet zomaar rijk. Je moet je zoals bij elk beroep inzetten.
Een paar jaar terug ben ik een keer naar een Titan bijeenkomst geweest. Het leek wel een sekte. De inleg was 5000 gulden, volgens mij bestaat Titan niet meer. Veel mensen kwamen in problemen en er is zelfs een rechtszaak geweest.

groetjes Daffy

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')