Farzin is afgezet..
mvt neemt zijn plaats in...
Leden:
Karboenkeltje
Yvonne
flaxe
Brad
Als je je wilt aan of afmelden als lid, post dan een bericht in dit topic. De voorzitter zal dan bepalen of je wordt toegelaten of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 17-02-2003 23:16]
quote:Bron?
Het woord "hoereren" staat in het wetboek van strafrecht.
quote:Het ging om de vraag of dat woord 'normaal' is of niet.
Meen je dit nou allemaal serieus Farzin? .
quote:Oh ja? Wat vinden zij dan zoal?
Dat nog net niet. Maar aan je standpunten te zien lijkt dat een van de weinige dingen waar je het niet met ze mee eens bent.
Dem, deel 2
quote:Hnagt volledig van de context af.
Op maandag 17 februari 2003 22:59 schreef Farzin het volgende:[..]
Ga dat soort woorden in een rechtszaal gebruiken, en zie hoe snel je eruit gegooid wordt.
quote:Lijkt me niet hoor.
Op maandag 17 februari 2003 23:06 schreef mvt het volgende:
Hnagt volledig van de context af.
"Mijn vrouw speelde de =knip=. Ik heb haar opgepikt =knip= en mee naar huis genomen. Thuis =knip= ik haar vooraf. Toen =knip= ze me vast aan het =knip= trapte me =knip= en vertrok met mijn portemonne en der koffer die ze klaar had gezet. U snapt wel edelachtbare dat ik me ontzettend =knip= voelde."
quote:Vooruit dan maar.
Op maandag 17 februari 2003 23:07 schreef Brad het volgende:
Oe, bij deze kliek wil ik wel horen
In een vlaag van redelijkheid: Farzin, ik probeer mijn schuttingtaal binnen de perken te houden. Hier op Fok! slaag ik daar naar mijn mening glorieus in (in het echt wat minder...). Ik ben het met je eens dat er best wat minder gescholden mag worden in de wereld. Ik wil je daarom aanraden om eens wat minder zo'n Balkenende-achtig wijsvingertje te zwaaien en ook het gebruik van knullige slagzinnen (fatsoen moet je doen) te minderen. Dat word namelijk als hoogst irritant ervaren. Een "Hé, doe dat nou wat minder, ik houd niet van zulke woorden." is vast ook wel betuttelend maar minder erg.
quote:Welke cap of seriousness?
Op maandag 17 februari 2003 23:08 schreef Tijn het volgende:
Oh God.Heeft Farzin z'n cap of seriousness weer op
quote:Ik lok het vast uit
Op maandag 17 februari 2003 23:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Yvonne is evil!In een vlaag van redelijkheid: Farzin, ik probeer mijn schuttingtaal binnen de perken te houden. Hier op Fok! slaag ik daar naar mijn mening glorieus in (in het echt wat minder...). Ik ben het met je eens dat er best wat minder gescholden mag worden in de wereld. Ik wil je daarom aanraden om eens wat minder zo'n Balkenende-achtig wijsvingertje te zwaaien en ook het gebruik van knullige slagzinnen (fatsoen moet je doen) te minderen. Dat word namelijk als hoogst irritant ervaren. Een "Hé, doe dat nou wat minder, ik houd niet van zulke woorden." is vast ook wel betuttelend maar minder erg.
quote:Ja, die ja
Op maandag 17 februari 2003 23:09 schreef Farzin het volgende:[..]
Welke cap of seriousness?
Is er ook zo'n topic voor swetsenegger
quote:aan de rand van de weg
Op maandag 17 februari 2003 23:08 schreef Farzin het volgende:[..]
Lijkt me niet hoor.
Sinds wanner zijn die woorden not done??
Trouwens, geloof me maar dat dit WEL door een rechter geslikt wordt.
quote:Ah, een DnD speler, kan niet missen.
Op maandag 17 februari 2003 23:08 schreef Tijn het volgende:Heeft Farzin z'n cap of seriousness weer op
quote:Jah, maar die zijn wegge-edit, verwijderd en gesloten
Op maandag 17 februari 2003 23:10 schreef SuperWeber het volgende:Is er ook zo'n topic voor swetsenegger
quote:Ja.
Op maandag 17 februari 2003 23:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Yvonne is evil!
quote:Zo te zien wil het niet echt lukken.
In een vlaag van redelijkheid: Farzin, ik probeer mijn schuttingtaal binnen de perken te houden.
quote:Mooi.
Hier op Fok! slaag ik daar naar mijn mening glorieus in (in het echt wat minder...). Ik ben het met je eens dat er best wat minder gescholden mag worden in de wereld.
quote:En waarom dan wel?
Ik wil je daarom aanraden om eens wat minder zo'n Balkenende-achtig wijsvingertje te zwaaien en ook het gebruik van knullige slagzinnen (fatsoen moet je doen) te minderen. Dat word namelijk als hoogst irritant ervaren.
quote:Dat lijkt me uiterst onfatsoenlijk.
Een "Hé, doe dat nou wat minder, ik houd niet van zulke woorden." is vast ook wel betuttelend maar minder erg.
quote:You betcha
Op maandag 17 februari 2003 23:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[afbeelding]
[..]Ah, een DnD speler, kan niet missen.
quote:In die context zijn ze not done.
Op maandag 17 februari 2003 23:10 schreef mvt het volgende:
aan de rand van de weg
betaalde
bond
bedSinds wanner zijn die woorden not done??
quote:Ja dat doet Swetsenegger...
Op maandag 17 februari 2003 23:10 schreef Tijn het volgende:[..]
Jah, maar die zijn wegge-edit, verwijderd en gesloten
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah, een DnD speler, kan niet missen.
quote:Dat krijg je nou met die inteelt palingpoppers, die lokken nou eenmaal geweld uit.
Op maandag 17 februari 2003 23:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik lok het vast uit
quote:Zeker een gebrek aan levenservaring
Op maandag 17 februari 2003 23:12 schreef Farzin het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |