Ik ga morgen geld overschrijven voor Zelda 1 ! Kan ik die nog snel ff voor WW proppen
quote:Het is Zelda II, remember?
Op woensdag 19 maart 2003 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
LexieIk ga morgen geld overschrijven voor Zelda 1 ! Kan ik die nog snel ff voor WW proppen
Deel 1 regel ik met iemand anders
Maar die is helemaaaaal compleet
Geduld is een schone zaak Roy
Heb ik net dungeon 6 gehaald, en ben ik flink opgeschoten in 7, reset mijn NES zich spontaan
.
Zo blijf ik natuurlijk bezig
Whoahahahaha
Lexie en zijn Zelda avonturen
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Whoahahahaha
Lexie en zijn Zelda avonturen
quote:O ja, ik zie het nu staan in het boekje
Op donderdag 20 maart 2003 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel toch geloof ik? Start en select tegelijk ofzo... Ik meen me te herinneren dat dat bij Zelda Link's Awakening ook zo ging (op de GB Classic)
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:01 schreef Lexie het volgende:[..]
O ja, ik zie het nu staan in het boekje
. A+ D-pad. Had ik toenet ook wel even tussendoor kunnen saven
...
Whoehahahaha
quote:je kan ze ook beter ge-emuleerd draaien op je PC.
Op donderdag 20 maart 2003 17:34 schreef Lexie het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVER!!!!Heb ik net dungeon 6 gehaald, en ben ik flink opgeschoten in 7, reset mijn NES zich spontaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo blijf ik natuurlijk bezig
quote:Emuleren is nep
Op donderdag 20 maart 2003 22:41 schreef Reda het volgende:[..]
je kan ze ook beter ge-emuleerd draaien op je PC.
is het saven ook een stuk makkelijker
quote:Kokiri Forest
Op donderdag 20 maart 2003 23:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waarom begin ik telkens in Kakiro Forest als ik met Oot begin?
Tja.. het is altijd zo geweest. En je komt altijd wel binnen 5-10 minuutjes op de plaats van bestemming. Anders wordt het ook te makkelijk als je op ieder punt zou kunnen saven, en daar weer beginnen . Het is trouwens geen straf om steeds weer door die prachtige werelden te lopen/rennen/paardrijden/warpen
.
quote:Het is wel handig als je midden in je Ganondorf fight zit en je moet eten...
Op donderdag 20 maart 2003 22:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Emuleren is nep
. Dat moeilijke saven is nu net een van de charmes
. En NES-games hoor je op een t.v. te spelen met een balkje in je handen
quote:Daar heb je een startknop voor
Op donderdag 20 maart 2003 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het is wel handig als je midden in je Ganondorf fight zit en je moet eten...
quote:juist idd.
Op donderdag 20 maart 2003 23:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Daar heb je een startknop voor
, en anders moet je je prioriteiten even opnieuw inrichten. Eten kan altijd nog.
quote:Nooit aan gedacht eigenlijk.
Op donderdag 20 maart 2003 23:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Daar heb je een startknop voor
, en anders moet je je prioriteiten even opnieuw inrichten. Eten kan altijd nog.
quote:Febster,.......
Op donderdag 20 maart 2003 22:37 schreef febster het volgende:
6 nieuwe Zelda Wallpapers[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ooh en www.zelda.com is ge update en het is zeker een kijkje waard
Wind Waker is a masterful achievement -- a shining example, in fact, of how videogames should be made and a case study for developers wondering what makes a compelling game. Nintendo has once again evolved the action-adventure and created a gargantuan world that seems to overflow with mystery and challenge, an epic undertaking that streams across a wide-open sea and through countless islands, into several dungeons, and more. It's all knitted together with a storyline, but it's Zelda's unrivaled design, balanced and varied, and its polished play mechanics and control that ultimately set the game apart from just about every other competitor on the market.
There are shortcomings, yes. For everything Wind Waker delivers in scope and variety, some gamers will find that the challenge level is too lenient. Others will be annoyed by the repetitiveness of using the Wind Waker, or that there are some "fetch quests" that work to lengthen the game, but also prove relatively tedious. Some may even be troubled by the lack of dungeons when compared to Ocarina of Time.
But between the 20+ hours of game served up, there is hardly ever a boring minute, let alone hour, and there's always the draw to keep going, to keep exploring the gorgeous environments and uncovering the secrets that drown the water-filled world that Link inhabits.
Simply put, this is one of the best games in the last few y ears and one of the most compelling reasons to pick up a GameCube immediately if you don't already own one.
Presentation
Wow. Zelda perfectly realized as a cartoon. Everything from a slick interface to so much of the Zelda universe to behold. 10.0
Graphics
Gorgeous. Whether you like the style or not, you have to appreciate the technique and technology. Huge world, detailed locales, beautiful animation and particles, all at 30 frames and in progressive. 9.0
Sound
Some great music and sound effects mix with some less than stellar, MIDI-like samples and muted speech work. 8.0
Gameplay
Just about as perfect as can be. Finely crafted play mechanics, control, balance, design, and more, but it's occasionally scarred by tedious fetch quests and a sense that the game lacks difficulty. 9.0
Lasting Appeal
20+ hours the first time through and twice that for completionists -- and you'll want to come back after you beat it. Superb. 10.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.6
Nog maar iets meer dan 40 dagen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |