Ik heb laatst zijn cd even geluisterd in de ceedee winkel, en het is wel vreselijk vage muziek... (catagorie : " vage piepknor meets electro" ) maar ik ben een leek op dit gebied dus het zal wel gewone electro zijn ??
Ik vond het al met al wel leuk klinken alleen moet hij niet gaan zingen, er stond ook één semi hiphop nummer op dat ook wel weer vaag klonk
weinig infromatief dit topic maar ik vertrouw op jullie dat hij informatiever te maken is... ohja t album komt van het "labels" label (bekend van calexico e.d.)
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 15-02-2003 16:40]
quote:dank
Op zaterdag 15 februari 2003 16:38 schreef yvonne het volgende:
Topictitel aangepast
nu nog reacties
Dat is het enige nummer dat ik van hem ken, aangezien ik de cd van Erlend Øye (Unrest) hier heb liggen.
Maar het lijkt me een beetje een Squarepusher / Ladytron mix ofzo?
Vaag is blijkbaar het woord, wat onlosmakelijk verbonden is met hem .
quote:tja moeilijk anders te omschrijven als vaag blijk maar weer
Op zaterdag 15 februari 2003 16:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Vaag is blijkbaar het woord, wat onlosmakelijk verbonden is met hem.
quote:Uuhm, wie waren die 2 andere ventjes?
Op zaterdag 15 februari 2003 16:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb hem live gezien, samen met twee andere kereltjes.. da's pas echt vaag. Ze staan daar op het podium in een soort doktersjassen en je ziet niet echt wat ze doen, maar ze hebben echt de vaagste apparaten en wat ze doen zie je ook niet echt. Zo nu en dan wordt er ergens op geslagen en zijn stem is ook heel vervormd.Vaag is blijkbaar het woord, wat onlosmakelijk verbonden is met hem
.
Ongeveer een... half jaartje geleden? Kan dat?
[Dit bericht is gewijzigd door Man_in_a_Shed op 15-02-2003 16:58]
quote:Dan laat maar
Op zaterdag 15 februari 2003 16:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
nee. het was hoogstens anderhalve maand geleden.
* Type is trouwens ondertussen wat meer muziek dan alleen "Like Gold" aan het opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |