abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8472431
Hoi mensen ben nieuw hier op fok, heb meteen een probleem.
Ik heb namelijk nogal veel moeite om een gesprek aan de gang te houden, als ik met iemand een gesprek voer, is dat meestal op een vragende manier.
Zo van hey, weet je dit of dat.
En als ik dan die vraag gesteld heb.. dan is het gesprek meestal snel afgelopen, maar het gaat hier om mensen die ik bijna elke dag wel zie.
Het is nogal vervelend als ik bijna heel de tijd niks te zeggen heb.
Het is niet dat ik verlegen ben, maar het lijkt gewoon of ik niks te zeggen heb..
En allerdaagse onderwerpen.. dat interesseert me verder niet zoveel.
Ik wil gewoon wat langer kunnen praten.. en niet een vraaggesprek met iemand hebben.
Hoe te beginnen fokkers.. ?
pi_8472433
mogge
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8472436
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:48 schreef Plantenbak het volgende:
mogge
ja groeten doe ik wel hoor
  vrijdag 14 februari 2003 @ 08:49:17 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8472437
Heej daar Een lesje socializen wordt dit dus gezellig

*koffie erbij pakt*

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Moderator vrijdag 14 februari 2003 @ 08:52:34 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8472456
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:48 schreef baraka het volgende:

[..]

ja groeten doe ik wel hoor

Jij doet aan het begin van een gesprek al de groeten aan diegene ? Dat doe je normaal bji de afsluiting of zo, dus ik snap wel dat je gesprekken snel zijn afgelopen.

Neej geintje, je moet gewoon slap lullen. Bij mij gaat t ook niet altijd ergens over hoor. Ik kan bv met een vriend van mij COMPLETE bullshitgesprekken hebben die nergens over gaan, en dan met een heel serieus gezicht, terwijl andere mensen altijd zoiets hebben van "waar gaat dit in hemelsnaam over". Roep gewoon het eerste wat in je opkomt. Ik vermoed dat jij te lang nadenkt over iets om te zeggen. Inmiddels is het gesprek dan een paar sec. stil en dat zal de andere persoon ook opvangen en dus ook niet meer zoveel zeggen. Ik kan me nl niet voorstellen dat als jij met vriendend een gesprek hebt, dat dat bestaat uit 5 zinnen altijd. Jij zult echt wel veel langere gesprekken hebben...

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8472465
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij doet aan het begin van een gesprek al de groeten aan diegene ? Dat doe je normaal bji de afsluiting of zo, dus ik snap wel dat je gesprekken snel zijn afgelopen.

Neej geintje, je moet gewoon slap lullen. Bij mij gaat t ook niet altijd ergens over hoor. Ik kan bv met een vriend van mij COMPLETE bullshitgesprekken hebben die nergens over gaan, en dan met een heel serieus gezicht, terwijl andere mensen altijd zoiets hebben van "waar gaat dit in hemelsnaam over". Roep gewoon het eerste wat in je opkomt. Ik vermoed dat jij te lang nadenkt over iets om te zeggen. Inmiddels is het gesprek dan een paar sec. stil en dat zal de andere persoon ook opvangen en dus ook niet meer zoveel zeggen. Ik kan me nl niet voorstellen dat als jij met vriendend een gesprek hebt, dat dat bestaat uit 5 zinnen altijd. Jij zult echt wel veel langere gesprekken hebben...

Met vrienden heb ik dit probleem niet.. gewoon mensen die ik niet zo goed ken..
  Moderator vrijdag 14 februari 2003 @ 08:57:24 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8472484
Ah dat is al heel anders dan, we hebben het nu over vrouwen of zo ? Das idd heel moeilijk, dat kan ik ook niet. Of nou ja, ik denk altijd dat ik dat niet kan, maar wederom, ook met vrouwen moet je slap lullen. Ik hoorde vorige week nog van een meid dat ik zo'n gezellige prater ben, terwijl ik van mezelf ook denk dat ik geen gesprekken kan voeren. Kijk je hoeft niet altijd serieuze gesprekken te hebben, of een gesprek hebben gewoon maar om het gesprek. Op het moment dat een serieus onderwerp zich aandient dan loopt dat gesprek met die persoon echt wel. Maar je moet niet proberen om een serieus gesrpek te hebben om het gesprek, want dat werkt idd niet.

Wat een serieus gelul al zo vroeg op de morgen Ik zit hier net aan een bakkie leut (thee in mijn geval) op m'n stage, en toch al zo serieus

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8472505
Nou je het zegt.. met meisjes praat ik bijna nooit.
Niet dat ik het niet wil.. maar daar heb ik al helemaal weinig tegen te zeggen.
pi_8472522
Kijk hier even, da's zo'n beetje hetzelfde topic Gesprekstof.

Doe ik deze op slot.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')