quote:ja groeten doe ik wel hoor
Op vrijdag 14 februari 2003 08:48 schreef Plantenbak het volgende:
mogge
*koffie erbij pakt*
quote:Jij doet aan het begin van een gesprek al de groeten aan diegene ? Dat doe je normaal bji de afsluiting of zo, dus ik snap wel dat je gesprekken snel zijn afgelopen.
Op vrijdag 14 februari 2003 08:48 schreef baraka het volgende:[..]
ja groeten doe ik wel hoor
Neej geintje, je moet gewoon slap lullen. Bij mij gaat t ook niet altijd ergens over hoor. Ik kan bv met een vriend van mij COMPLETE bullshitgesprekken hebben die nergens over gaan, en dan met een heel serieus gezicht, terwijl andere mensen altijd zoiets hebben van "waar gaat dit in hemelsnaam over". Roep gewoon het eerste wat in je opkomt. Ik vermoed dat jij te lang nadenkt over iets om te zeggen. Inmiddels is het gesprek dan een paar sec. stil en dat zal de andere persoon ook opvangen en dus ook niet meer zoveel zeggen. Ik kan me nl niet voorstellen dat als jij met vriendend een gesprek hebt, dat dat bestaat uit 5 zinnen altijd. Jij zult echt wel veel langere gesprekken hebben...
quote:Met vrienden heb ik dit probleem niet.. gewoon mensen die ik niet zo goed ken..
Op vrijdag 14 februari 2003 08:52 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Jij doet aan het begin van een gesprek al de groeten aan diegene ? Dat doe je normaal bji de afsluiting of zo, dus ik snap wel dat je gesprekken snel zijn afgelopen.
![]()
Neej geintje, je moet gewoon slap lullen. Bij mij gaat t ook niet altijd ergens over hoor. Ik kan bv met een vriend van mij COMPLETE bullshitgesprekken hebben die nergens over gaan, en dan met een heel serieus gezicht, terwijl andere mensen altijd zoiets hebben van "waar gaat dit in hemelsnaam over". Roep gewoon het eerste wat in je opkomt. Ik vermoed dat jij te lang nadenkt over iets om te zeggen. Inmiddels is het gesprek dan een paar sec. stil en dat zal de andere persoon ook opvangen en dus ook niet meer zoveel zeggen. Ik kan me nl niet voorstellen dat als jij met vriendend een gesprek hebt, dat dat bestaat uit 5 zinnen altijd. Jij zult echt wel veel langere gesprekken hebben...
Wat een serieus gelul al zo vroeg op de morgen Ik zit hier net aan een bakkie leut (thee in mijn geval) op m'n stage, en toch al zo serieus
Doe ik deze op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |