Hij is slechts 55 jaar oud geworden, vorige week zou hij 56 geworden zijn.
Rust zacht lieve Wessel. Ik herinner me je als iemand die dingen misschien niet altijd even scherp zag, maar je was wel een zeer sociaal en betrokken persoon, met hart voor je mede-users en voor Fok!.
Ik had beter moeten opletten
Ik kan me wel voor m'n kop slaan
Tjonge
Heb hem niet gekend, misschien wel onder zijn andere username.
Voor familie, bekenden en fokvrienden van hem : gecondoleerd.
quote:Het is vrijwel zeker geen zelfmoord, maar een ongeval door een kapotte kachel. Nadat hij een paar dagen afwezig was op zijn werk heeft een collega de politie gewaarschuwd. Een andere collega van hem heb ik via mail gesproken.
Op donderdag 13 februari 2003 23:37 schreef yvonne het volgende:
Godverdegodver,Ik had beter moeten opletten
Ik kan me wel voor m'n kop slaan
Niemand hoeft zich iets te verwijten.
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 13-02-2003 23:43]
quote:Ik denk dat je de mensen even hun schrik moet kunnen laten uiten..
Op donderdag 13 februari 2003 23:38 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil niet vee zeggen maar ik heb al twee mensen horen vloeken in dit topic, natuurlijk is dat het eerste wat in je opkomt maar het lijkt me niet echt gepast.
quote:Ik kan het best begrijpen, ga hier ook niet discussiren want dat zou even erg zijn.
Op donderdag 13 februari 2003 23:41 schreef Breuls het volgende:[..]
Ik denk dat je de mensen even hun schrik moet kunnen laten uiten..
Ik zal hem niet kunnen vergeten, evenals zijn posts. Wat mij betreft heeft hij zeker naam gemaakt in de tijd dat hij op FOK! zat en is hij 1 van de weinige mensen die de titel 'oer-FOK!ker' zeker verdienen.
Rust zacht.
quote:Ik had hem 8 januari nog een icq gestuurd, omdat ik al zolang niets van hem hoorde,
Op donderdag 13 februari 2003 23:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is vrijwel zeker geen zelfmoord, maar een ongeval door een kapotte kachel. Nadat hij een paar dagen afwezig was op zijn werk heeft een collega de politie gewaarschuwd. Een andere collega van hem heb ik via mail gesproken.
quote:Tjezus!
Op donderdag 13 februari 2003 23:40 schreef Kozzmic het volgende:Het is vrijwel zeker geen zelfmoord, maar een ongeval door een kapotte kachel. Nadat hij een paar dagen afwezig was op zijn werk heeft een collega de politie gewaarschuwd. Een andere collega van hem heb ik via mail gesproken.
Ik had dezelfde eerste reaktie als Yvonne en voelde mij schuldig dat ik Otaku al een tijdje niet had gesproken.
Sjit..sjit..sjit.
Rust zacht, lieve Wessel. Ik hoop dat je de rust hebt gevonden waar je al zo lang op zoek naar was.
quote:neen.
Op donderdag 13 februari 2003 23:43 schreef SEMTEX het volgende:En ook een verschrikkelijke manier om te overlijden...
heb al een paar keer wat geprobeerd te typen maar er komt echt niets zinnigs uit.
Rust zacht....
Hij had altijd van die coole posts over computervirussen enzo. Verder wist ik niet zoveel van hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Eikelbijter op 13-02-2003 23:46]
Altijd zonde dat mensen op zo een leeftijd moeten sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |