Maar nu lees ik dat één van de ingrediënten placenta-extract is...
En nu zit ik hier dus met een kostbare tube, en sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...
Is dat raar?
V.
quote:O.
Op donderdag 13 februari 2003 10:06 schreef Lucille het volgende:
Ja, das heel raar.
quote:Ja, dat zie ik.
Tis gewoon een creme.
quote:Ook dat zie ik...
Je ziet er niks van hoor
quote:En zelfs dat begrijp ik
je krijgt er ook geen kindje van.
Maar toch...
V.
quote:Wedden dat juist de placenta het ingredient is dat voor die vleessmaak zorgt
Op donderdag 13 februari 2003 10:08 schreef TAmaru het volgende:
Dierlijk misschien? Placenta's zitten vast ook in frikadellen enzo
quote:Ik moet hier nog steeds hardop van lachen
en sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...
Je wil niet weten wat ze in andere cremes stoppen zonder het op de verpakking te vermelden.
quote:ach als je ergens gelatine in hebt zitten (pillen, eten, zalfjes) dan maak je ook gebruik van een extract uit slachtafval (botten, huid, pezen), overal zit wel op een of andere manier troep verwerkt... de vraag is of je dat allemaal wilt weten en of je er zorgen om moet maken.
Op donderdag 13 februari 2003 10:00 schreef Verbal het volgende:<..>
sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...V.
Niet zeuren en gewoon smeren, het is wereldzalf
*vraagt zich ineens af wat er met mijn nageboorte is gebeurd...
quote:Jaarlijks eet je gemiddeld 80 gram insecten op je groente, (waarvan ook een gedeelte insectensperma!), iets van 70 gram ongewenst insectenvlees in je vlees of vis, krijg je als je een kwartier in de file staat evenveel zooi binnen dat als je een sigaretje of 5 rookt en krijg je in het algemeen genoeg antibiotica binnen om 2 bronchitisinfecties te genezen... Ook gewoon niet bij nadenken
Op donderdag 13 februari 2003 10:24 schreef _joepie_ het volgende:[..]
ach als je ergens gelatine in hebt zitten (pillen, eten, zalfjes) dan maak je ook gebruik van een extract uit slachtafval (botten, huid, pezen), overal zit wel op een of andere manier troep verwerkt... de vraag is of je dat allemaal wilt weten en of je er zorgen om moet maken.
quote:Tsja, 'placenta' was niet het eerste dat in me opkwam, eerlijk gezegd. Er zijn genoeg dingen die met een P beginnen
Op donderdag 13 februari 2003 13:12 schreef Mexoryl het volgende:
Waar dacht je waar de P voor staat in PCLE?
Magoed, ik heb het gesmeerd, en er groeien geen babyhoofdjes uit mijn ellebogen en knieën, mijn vliezen zijn ook niet gebroken en een echo staat ook nog niet gepland (al ben ik wel vast aan het denken over leuke voornamen).
V.
Het idee staat me niet aan, maar het zal wel een "gewoon" ingredient zijn.
quote:Nope, vaak gebruikt bestandsdeel.
Op donderdag 13 februari 2003 18:52 schreef FouteMensenStaff het volgende:
't zal vast wel iets anders zijn wat dezelfde naam heeft gok ik
quote:Interessante vraag! Ik heb nergens toestemming voor gegeven. Maar ze gooiden 'm wel in een aparte vuilnisbak, soort van groenbak alleen dan anders. Brrr.
Op donderdag 13 februari 2003 19:06 schreef Catootje het volgende:
KMaar ik vraag mij dan af: na de geboorte...van wie is dan de placenta? Ik bedoel, moet je daarvoor toestemming geven, om de placenta te ehmmmmm verwerken?
quote:Misschien ben je wel verwerkt in je eigen creme
Op donderdag 13 februari 2003 20:09 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Interessante vraag! Ik heb nergens toestemming voor gegeven. Maar ze gooiden 'm wel in een aparte vuilnisbak, soort van groenbak alleen dan anders. Brrr.
Nu we het er toch over hebben: mij werd na de bevalling gevraagd of ik de placenta mee naar huis wilde nemen om... aan de honden te serveren Brrrr, het idee alleen al..
Nee dank u, voor mij geen "Doggy Bag"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |