abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:00:51 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_8451278
In verband met wat extreem uitdrogende huid hier en daar heb ik besloten een crèmepie of een zalfje aan te schaffen. Op advies van een kennis heb ik Biodermal P.CL.E-crème laten meenemen. Nu is Biodermal wel een goed merk, dus okee.

Maar nu lees ik dat één van de ingrediënten placenta-extract is...

En nu zit ik hier dus met een kostbare tube, en sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...

Is dat raar?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_8451365
Ja, das heel raar. Tis gewoon een creme. Je ziet er niks van hoor je krijgt er ook geen kindje van.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8451381
volgende keer de verpakking niet lezen . . .;)
Religion : Mankind's worst invention !
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:07:34 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8451386
Het klint héél ranzig, maar weet je zeker dat het niet gewoon een-of-ander nagemaakt hormoon/bestandsdeel is? Ik meen namelijk dat dit soort dingen in nederland nérgens in mogen worden verwerkt...
Action is the enemy of thoughts
pi_8451405
Dierlijk misschien? Placenta's zitten vast ook in frikadellen enzo
Mja
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:09:11 #6
136 V.
pi_8451410
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:06 schreef Lucille het volgende:
Ja, das heel raar.
O.
quote:
Tis gewoon een creme.
Ja, dat zie ik.
quote:
Je ziet er niks van hoor
Ook dat zie ik...
quote:
je krijgt er ook geen kindje van.
En zelfs dat begrijp ik

Maar toch...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:09:28 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8451414
Populaire naam voor chemisch goedje?
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:19:12 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8451576
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:08 schreef TAmaru het volgende:
Dierlijk misschien? Placenta's zitten vast ook in frikadellen enzo
Wedden dat juist de placenta het ingredient is dat voor die vleessmaak zorgt
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8451582
yankee charlie dinges
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:20:08 #10
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8451589
quote:
en sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...
Ik moet hier nog steeds hardop van lachen
pi_8451630
'T is een hele goeie creme, if it helps anything.

Je wil niet weten wat ze in andere cremes stoppen zonder het op de verpakking te vermelden.

Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:24:19 #12
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_8451650
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:00 schreef Verbal het volgende:

<..>
sta ik op de een of andere manier niet heel erg te springen om iemands nageboorte in mijn lijf te wrijven...

V.

ach als je ergens gelatine in hebt zitten (pillen, eten, zalfjes) dan maak je ook gebruik van een extract uit slachtafval (botten, huid, pezen), overal zit wel op een of andere manier troep verwerkt... de vraag is of je dat allemaal wilt weten en of je er zorgen om moet maken.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:50:08 #13
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8452131
Je moet de tube ook niet lezen, wat niet weet wat niet deert.
Dan nog, in AA zitten sporen van paardenpies, iedereen weet het en toch drinkt men het.
Zure zult wordt van gekookte varkenskop gemaakt en toch eet men het.

Niet zeuren en gewoon smeren, het is wereldzalf

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_8452185
Ik ben het met je eens hoor, het idee vind ik behoorlijk raar.

*vraagt zich ineens af wat er met mijn nageboorte is gebeurd...

donderdag 13 februari 2003 @ 10:53:31 #15
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8452202
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:24 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

ach als je ergens gelatine in hebt zitten (pillen, eten, zalfjes) dan maak je ook gebruik van een extract uit slachtafval (botten, huid, pezen), overal zit wel op een of andere manier troep verwerkt... de vraag is of je dat allemaal wilt weten en of je er zorgen om moet maken.

Jaarlijks eet je gemiddeld 80 gram insecten op je groente, (waarvan ook een gedeelte insectensperma!), iets van 70 gram ongewenst insectenvlees in je vlees of vis, krijg je als je een kwartier in de file staat evenveel zooi binnen dat als je een sigaretje of 5 rookt en krijg je in het algemeen genoeg antibiotica binnen om 2 bronchitisinfecties te genezen... Ook gewoon niet bij nadenken
(Ik denk trouwens dat in onze keuken de cijfers wel ver4voudigd kunnen worden, het is een soort resistentie-hol...)
Action is the enemy of thoughts
pi_8455413
Waar dacht je waar de P voor staat in PCLE? Zeer vermoedelijk is het placenta extract van dierlijke afkomst, even als de collageen die er in zit.
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:47:31 #17
136 V.
pi_8457440
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:12 schreef Mexoryl het volgende:
Waar dacht je waar de P voor staat in PCLE?
Tsja, 'placenta' was niet het eerste dat in me opkwam, eerlijk gezegd. Er zijn genoeg dingen die met een P beginnen

Magoed, ik heb het gesmeerd, en er groeien geen babyhoofdjes uit mijn ellebogen en knieën, mijn vliezen zijn ook niet gebroken en een echo staat ook nog niet gepland (al ben ik wel vast aan het denken over leuke voornamen).

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_8462486
Moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds om dit topic moet lachen, hoewel het niet "echt" leuk is.

Het idee staat me niet aan, maar het zal wel een "gewoon" ingredient zijn.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8462581
't zal vast wel iets anders zijn wat dezelfde naam heeft gok ik
  Admin donderdag 13 februari 2003 @ 18:53:51 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8462607
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 18:52 schreef FouteMensenStaff het volgende:
't zal vast wel iets anders zijn wat dezelfde naam heeft gok ik
Nope, vaak gebruikt bestandsdeel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8462816
KMaar ik vraag mij dan af: na de geboorte...van wie is dan de placenta? Ik bedoel, moet je daarvoor toestemming geven, om de placenta te ehmmmmm verwerken?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_8462831
....en Verbie: wat ik meer zou hebben, dat ik dan zou denken dat het luchtje van de creme ....de ....ieuwwwww!!!! zou komen!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_8464171
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:06 schreef Catootje het volgende:
KMaar ik vraag mij dan af: na de geboorte...van wie is dan de placenta? Ik bedoel, moet je daarvoor toestemming geven, om de placenta te ehmmmmm verwerken?
Interessante vraag! Ik heb nergens toestemming voor gegeven. Maar ze gooiden 'm wel in een aparte vuilnisbak, soort van groenbak alleen dan anders. Brrr.
pi_8464414
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:09 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Interessante vraag! Ik heb nergens toestemming voor gegeven. Maar ze gooiden 'm wel in een aparte vuilnisbak, soort van groenbak alleen dan anders. Brrr.

Misschien ben je wel verwerkt in je eigen creme
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8465549
Oh, dat wist ik al láaang, maar ik blijf het wel een raar idee vinden.

Nu we het er toch over hebben: mij werd na de bevalling gevraagd of ik de placenta mee naar huis wilde nemen om... aan de honden te serveren Brrrr, het idee alleen al..
Nee dank u, voor mij geen "Doggy Bag"..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')