abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8448706
In navolging op het centrale topic over gymnasiummeisjes, waarin bepaalde heren op lyrische en aandoenlijke wijze verslag doen of zich juist kritisch uitlaten over dit type meisje, lijkt het mij noodzakelijk een woord te wijden aan de gymnasiumjongetjes.

Vergeleken met stoere en gespierde bouwvakkers die je na fluiten als je langs komt gelopen, lijken deze jongetjes zo op het eerste gezicht weinig aantrekkelijk. Ze zien er doorgaans vrij saai uit, en erg veel macho gedrag zul je bij hen meestal niet tegenkomen (of ze weten het goed te verbergen). Zoals het een echt gymnasiumjongetje past zit hij vooral met zijn neus in de boeken en droomt hij slechts heimelijk en op afstand over de meisjes die hij aanbidt. Ondertussen moet hij lijdzaam toezien hoe deze zich laten inpakken door de niet-gymnasiumjongetjes, die in al hun lompheid toch precies schijnen te weten hoe ze een meisje moeten versieren.

Als ik zo terugdenk aan mijn middelbare schooltijd dan waren het vooral de gymnasiumjongetjes die voor je klaar stonden als je vond dat iemand je tas moest dragen. En het waren de gymnasiumjongetjes bij wie je kon uithuilen als het allemaal, ook in de liefde, tegenzat. Met gymnasiumjongetjes kon je tenminste nog eens ergens over praten. Over Literatuur bijvoorbeeld. Een aantal van deze jongetjes had ook een heel schattige stunteligheid over zich. Soms zag je er eentje die met een mooie gekwelde blik melancholiek uit het raam staarde. Ik koester ook nog altijd het kladje papier waarop één van hen ooit eens een gedichtje voor me heeft geschreven.

Ja, het gymnasiumjongetje is een mooi karikatuur, waarbij de karikaturale eigenschappen van het gymnasiummeisje in 't niet vallen. Iedereen weet natuurlijk ook dat, geheel volgens de lijnen van deze karikatuur, in elk gymnasiumjongetje stiekem een Superman schuilt die je, wanneer de nood aan de man is, vanuit het niets te hulp schiet, iedereen versteld doet staan en je daarmee zo overrompeld dat je wel verliefd op hem moet worden. Sommige gymnasiumjongetjes slagen er echter wel heel goed in deze Superman in zichzelf voor de buitenwereld (en voor mij) verborgen te houden. Jammer is dat. .

Er zijn vast meer mensen die ervaringen hebben met gymnasiumjongetjes. Vertel ze hier!

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_8448865
geen foto's!!!
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 13 februari 2003 @ 00:27:48 #3
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8449040
Ik ken iemand die op het VWO zat en die is zo verwaand dat ze hem van mij mogen aanrijden. Denkt dat-ie met z'n lelijke hoofd boven iedereen staat.

BTW een Superman zit in hem zeker niet, denk dat hij het zweet van z'n voorhoofd afveegt als-ie 's ochtends z'n veters weer goed gestrikt heeft.

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8449536
Het is lang geleden dat ik 18 was (8 jaar alweer) en ik weet nog dat ik op het LBO zat. Ik had een pokke hekel aan die ettertjes die dachten dat ze slim waren. Achteraf gezien kan ik er alleen nog maar om lachen... vooral als ik zie waar ik tegenwoordig ben en de rest van die stumperds nog steeds denken dat ze de slimste zijn maar in de tussentijd wel achter een bureautje simpel kantoorwerk uitvoeren. Laat dat inderdaad maar aan het werkvolk over
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8449688
Generaliseren zou je bijna een vak kunnen noemen....

Terzijde.. wellicht heb je gelijk Raisingirl...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8449871
* Schorpioen is ook een voormalig gymnasiumjongetje maar is zelf ook nog steeds op zoek naar de superman in zichzelf
Unox, the worst operating system.
pi_8449880
Kwijl, slurp, lebber waarom heb ik dit topic niet veeeeel eerder gezien
pi_8449940
ik zie veel mensen klagen dat al die mensen van het gym meteen denken dat ze beter zijn...

je zou die vooroordelen ook een last kunnen noemen voor die mensen. Dat mensen die je ontmoet al bij voorbaat denken van 'oh, die doet gymnasium dus die zal het wel weer beter weten '

Je moest eens weten hoe vaak ik vroeger gewoon gezegd heb dat ik mavo deed ofzo Nouja aan de andere kant schaamde ik me er ook niet echt voor, alleen de reacties die je er op kreeg konden flink irritant zijn. Maar ach, als je ze beter leert kennen

Gelukkig heb ik vrienden uit alle 'lagen', sommigen hadden er in het begin toen ze me net kenden ook iets van 'oke die zal zich wel beter voelen', maar dat is nu gelukkig niet meer aan de orde.

Overigens moet ik toch wel bekennen dat je onbewust je toch gaat aanpassen, ook al wil je dat niet (niet om denigrerend te doen, maar ik zal niet zo heel snel een duur/moeilijk woord gebruiken aangezien je dan meteen kan rekenen op een raar gezicht, en dat willen ze er nog wel eens inwrijven Op de universiteit heb ik daar dan geen last van, dan kan ik iig wel 'vrijuit' praten.

Maargoed, het kan zeker tegen je werken. Maar volgens mij ga ik nogal offtopic

Je verhaal klinkt wel grappig moet ik zeggen. Sommige delen zullen zeker wel aansluiten op een groot deel, niet alles overigens Van die plotselinge behulpzaamheid kan ik me goed inleven (ik heb al bij mezelf meegemaakt dat ik ook zoiets 'ontfenmends' over me heb )

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_8453815
Er zit wel wat in RG. Vooral ook in het onvermogen om het andere geslacht aan zich te binden of op jeugdige leeftijd openbaar te bekoren. Wat voor de gymnasiummeisjes geldt, geldt in zekere zin ook voor de jongetjes. Je zag nu eenmaal niet vaak een gymnasiumventje en plein public kond doen van zijn eerste opgelopen druiper. Meer iets voor Havisten, zoiets. Al die voorlichtingssessies van het NVSH op school waren dan ook niet echt aan hen besteed. D.w.z. in de praktijk, want de details van dergelijke voorlichtingssessies knoopten zij natuurlijk wel goed in de oren en van ieder miniem brokje informatie betreffende de primaire en secundaire geslachtskenmerken van de vrouw smulden ze...

Maar zoals dat gaat: boys will be boys. Op het moment nl. dat de hormonen goed en wel inkicken, de pukkels verdwijnen en zo'n ventje de baard in zijn keel krijgt, je ziet het ook duidelijk op Fok!, groeien de specimen van het mannelijke geslacht naar elkaar toe. Je zou ook kunnen zeggen dat zo'n ventje een metamorfose ondergaat waaruit na verloop van tijd idd een "Superman" ontstaat. Natuurlijk maakt het gymnasiumventje gewoon nog zijn huiswerk en blijft keurig opletten in de klas echter zijn gedachten beperken zich in werkelijkheid tot niets anders dan... U raadt het al.

Omdat het verliteraturiseerde specimen het niet direct moet hebben van zijn fysiek, poogt hij m.b.v. andere methoden in het gevlei te komen van les objects du daisir... Mondelinge en schriftelijke woordacrobatiek, razendsnelle gevatheid, droge humor zijn zo van die vaardigheden waarmee het ventje, nu vent geworden, zijn publiek in steeds grotere getalen aan zich verplicht en les objects du daisir langzaam maar zeker in zijn netten lokt. Naast dat hij weet hoe je een druiper moet voorkomen, allemaal eigenschappen die in de rest van zijn bestaan ook van pas komen, hoewel je moet uitkijken om niet te gevat te zijn tegen je latere baas natuurlijk... Overigens merk op dat dit heel wat anders is dan bij bijv. de Havist, die een sterke constitutie en fysiek ontwikkelt, om in de smaak te vallen. Als hij eenmaal the girl of his dreams heeft gestrikt, heeft hij in zijn latere leven niet zo gek veel meer aan de eigenschappen die hij heeft uitontwikkeld om meisjes te strikken, vooral ook omdat constitutie en fysiek alleen maar afnemen naar mate je ouder wordt...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 13-02-2003 20:50]

I´m back.
pi_8454110
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 03:39 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
ik zie veel mensen klagen dat al die mensen van het gym meteen denken dat ze beter zijn...

je zou die vooroordelen ook een last kunnen noemen voor die mensen. Dat mensen die je ontmoet al bij voorbaat denken van 'oh, die doet gymnasium dus die zal het wel weer beter weten '

Je moest eens weten hoe vaak ik vroeger gewoon gezegd heb dat ik mavo deed ofzo Nouja aan de andere kant schaamde ik me er ook niet echt voor, alleen de reacties die je er op kreeg konden flink irritant zijn. Maar ach, als je ze beter leert kennen

Gelukkig heb ik vrienden uit alle 'lagen', sommigen hadden er in het begin toen ze me net kenden ook iets van 'oke die zal zich wel beter voelen', maar dat is nu gelukkig niet meer aan de orde.

Overigens moet ik toch wel bekennen dat je onbewust je toch gaat aanpassen, ook al wil je dat niet (niet om denigrerend te doen, maar ik zal niet zo heel snel een duur/moeilijk woord gebruiken aangezien je dan meteen kan rekenen op een raar gezicht, en dat willen ze er nog wel eens inwrijven Op de universiteit heb ik daar dan geen last van, dan kan ik iig wel 'vrijuit' praten.

Maargoed, het kan zeker tegen je werken. Maar volgens mij ga ik nogal offtopic

Je verhaal klinkt wel grappig moet ik zeggen. Sommige delen zullen zeker wel aansluiten op een groot deel, niet alles overigens Van die plotselinge behulpzaamheid kan ik me goed inleven (ik heb al bij mezelf meegemaakt dat ik ook zoiets 'ontfenmends' over me heb )

Maar, beste vriend, wat is nou het verschil tussen gymnasium en atheneum...? Op gymnasium zitten niet slimmere mensen als op atheneum hoor. Ze hebben alleen Latijn en/of Grieks in hun vakkenpakket. En dat zijn dode talen die misschien nogwel van pas kunnen komen bij filosofie en allerlei taal- en culturele wetenschappen, maar verder ook niets... Bovendien, omdat de meeste kinderen 7 vakken in hun vakkenpakket hadden, gaan Latijn en/of Grieks ook nog ten koste van bijv. bèta-vakken waar je wel wat aan hebt bij de meeste vervolgstudies... Dat jij er zo op aan gekeken werd dat je op het gym zat, heeft meer te maken met het feit dat de meeste mensen niet weten dat er geen verschil (al sinds 1968) meer bestaat tussen atheneum en gymnasium... Anders niet. Ikzelf keek met dédain neer op gymnasiasten... Typisch pretpakket 7 van de 11 keer, bij wijze van spreken... Maat van mij had alle talen (Eng., Fr., Du, Lat., Gr. en Ges.) en Wis. omdat dat verplicht was... En Wis. boterde niet...
I´m back.
pi_8456772
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar, beste vriend, wat is nou het verschil tussen gymnasium en atheneum...?

Niets inderdaad, behalve een dode taal
quote:
Op gymnasium zitten niet slimmere mensen als op atheneum hoor.
Volgens mij heb ik dat nooit beweerd
quote:
Ze hebben alleen Latijn en/of Grieks in hun vakkenpakket. En dat zijn dode talen die misschien nogwel van pas kunnen komen bij filosofie en allerlei taal- en culturele wetenschappen, maar verder ook niets...

Eens Vooral voor de talen is het erg handig.

quote:
Bovendien, omdat de meeste kinderen 7 vakken in hun vakkenpakket hadden, gaan Latijn en/of Grieks ook nog ten koste van bijv. bèta-vakken waar je wel wat aan hebt bij de meeste vervolgstudies...
Dat ligt er uiteraard maar net aan wat voor vervolgstudie je doet
quote:
Dat jij er zo op aan gekeken werd dat je op het gym zat, heeft meer te maken met het feit dat de meeste mensen niet weten dat er geen verschil (al sinds 1968) meer bestaat tussen atheneum en gymnasium... Anders niet.
Sterker nog, men denkt dat er verschil is tussen gymnasium en vwo (). Zelfs mensen die atheneum deden heb ik zoiets horen vragen... 'Wow, doe je gymnasium? Ik doe zelf maar atheneum/vwo' En dan maar uitleggen, dat gymnasium en atheneum even hoog was. Dat VWO bestond uit atheneum, gymnasium en lyceum. Overigens wordt het gymnasium over het algemeen hoger aangeschreven, het heeft een 'naam'. Dat dat verder niets afdoet aan het feit dat er geen verschil is qua niveau tussen atheneum en gymnasium doet , kan ik helaas ook niets aan doen..
quote:
Ikzelf keek met dédain neer op gymnasiasten... Typisch pretpakket 7 van de 11 keer, bij wijze van spreken... Maat van mij had alle talen (Eng., Fr., Du, Lat., Gr. en Ges.) en Wis. omdat dat verplicht was... En Wis. boterde niet...
Lijkt gruwelijk veel op mijn pakket (LA, FR, DU, EN, NE, GS, WA...). Het is maar net wat je ligt uiteraard. Ik was toevallig meer alfa dan beta. Of laat ik het zo zeggen: ik was minder slecht in de alfa vakken dan in de beta vakken.

Dat je er op neer kijkt, tsjah dat moet je zelf weten. Als je zelf erg veel aanleg voor betavakken hebt dan heb je waarschijnlijk even rustig (of zwaar) als iemand die zich beter in de alfa-hoek thuisvoelt.

edit: mn gedachten waren weer wat sneller dan mn vingers

[Dit bericht is gewijzigd door DaLoeNaTiK op 13-02-2003 14:34]

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_8462108
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:19 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

[..]

Niets inderdaad, behalve een dode taal
[..]

Volgens mij heb ik dat nooit beweerd
[..]

Eens Vooral voor de talen is het erg handig.
[..]

Dat ligt er uiteraard maar net aan wat voor vervolgstudie je doet
[..]

Sterker nog, men denkt dat er verschil is tussen gymnasium en vwo (). Zelfs mensen die atheneum deden heb ik zoiets horen vragen... 'Wow, doe je gymnasium? Ik doe zelf maar atheneum/vwo' En dan maar uitleggen, dat gymnasium en atheneum even hoog was. Dat VWO bestond uit atheneum, gymnasium en lyceum. Overigens wordt het gymnasium over het algemeen hoger aangeschreven, het heeft een 'naam'. Dat dat verder niets afdoet aan het feit dat er geen verschil is qua niveau tussen atheneum en gymnasium doet , kan ik helaas ook niets aan doen..
[..]

Lijkt gruwelijk veel op mijn pakket (LA, FR, DU, EN, NE, GS, WA...). Het is maar net wat je ligt uiteraard. Ik was toevallig meer alfa dan beta. Of laat ik het zo zeggen: ik was minder slecht in de alfa vakken dan in de beta vakken.

Dat je er op neer kijkt, tsjah dat moet je zelf weten. Als je zelf erg veel aanleg voor betavakken hebt dan heb je waarschijnlijk even rustig (of zwaar) als iemand die zich beter in de alfa-hoek thuisvoelt.

edit: mn gedachten waren weer wat sneller dan mn vingers

Ik keek er niet op neer hoor.
I´m back.
pi_9860437
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 02:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Kwijl, slurp, lebber waarom heb ik dit topic niet veeeeel eerder gezien
Wat RaisinGirl in al haar puberale onwetendheid niet heeft opgemerkt heeft was dat de gymnasiumjongetjes die vroeger haar tas droegen en gedichtjes voor haar schreven worstelden met een seksuele crisis. Terwijl RaisinGirl thuis heel vrolijk met een verstandige frons in de boeken gekluisterd was, ongetwijfeld op een geheime zolder ergens, deden Gymnasiumjongetjes allerlei spelletjes met elkaar. Want als er iéts is wat Gymnasiumjongetjes nodig hebben, dan is het wel het bestaan van andere Gymnasiumjongetjes. Zodra de hormonen beginnen te gieren in hun kelen en zodra hun tengere, pezige lichamen langzaam zich beharen ontwikkelt zich in het Gymnasiumjongetje een niet te miskennen oerdrang om een soortgelijke Superman te vinden. Het is een soort code, een afspraak: zij houden zich slap en behoeftig tegenover hun vrouwelijke equivalenten, maar ze bekijken elkaar vol verlangen. En dan, uiteindelijk, als zij in de eindexamenklas van het Gymnasium zitten en straks monter gaan studeren, het liefst een studie Nederlands of Geschiedenis, besluiten ze vaak om het jaar feestelijk af te sluiten.

Op het eindfeest zijn ze meestal niet te vinden, want zij hebben hun eigen feestje. En terwijl Gymnasiummeisjes heel stoffig in een hoekje staan en met een rode wijn in hun handje en het allersubtielste make-up op hun roomkleurige huid afwachten tot een stoere knaap op ze afkomt, halen de Gymnasiumjongetjes in elkaars aanwezigheid allemaal hun Supermannen tevoorschijn. Ja, dan kijken ze met het schaamrood op hun kaken met onschuldige ogen naar elkaar. En dan strelen zij elkanders zachte borstkas en bleke achterwerk. Ze kijken zenuwachtig naar beneden, naar hun trillende Superman die aanzwelt en verhit. Ze lachen even guitig en nemen elkaar in de armen en vinden daar hun zachtheid, want zij zijn zoveel zachter als die meisjes, vinden ze. Dan gaan ze op het bed liggen en krult het ene jongetje zich over het andere en pakken zij elkaar onwennig vast. Dan raken ze elkaar aan en wrijven hun Supermannen tegen elkaar aan. Ze lachen een beetje, maar ze beginnen aldoende te hijgen en elkaar steeds grover te betasten, totdat een van de twee ruw de ander omdraait en zonder aankondiging de ander diep en hard vanachter neemt. En zo feesten zij de hele avond door en bezingen de homo-erotiek als zij teder op elkaar komen en elkaars wangen aflikken.

Dus RaisinGirl, en natuurlijk Great_Expectations, de Gymnasiumjongetjes zijn vast ook wel de moeite van het observeren waard. Maar de vrouwelijke charmes zullen bot vangen, helaas voor RaisinGirl. Maar de smaak van verlangen is bitterzoet, vergeet dat niet...

pi_9860496
*kuch *
*schraapt keeltje*

zodiakk....ik vermoed dat je verhaaltje helemaal uit je grote duim is gezogen. Tenzij je er zelf bij aanwezig was natuurlijk

Demonisering van de Gymnasiumjongen

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9860648
Gymnasiumjongetjes zijn liev

Nette blousjes, korte haren, brilletjes

* ChrisJX valt wel op stuudjes
Soort zoekt soort heet dat

pi_9860694
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:25 schreef zodiakk het volgende:

[..getuigenis..]

Damn! Zat ik toch op 't verkeerde gymnasium! .
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:47:05 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9860801
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:38 schreef ChrisJX het volgende:
Gymnasiumjongetjes zijn liev

Nette blousjes, korte haren, brilletjes

* ChrisJX valt wel op stuudjes
Soort zoekt soort heet dat

Dus jij valt onder de Gymnasiummeisjes [centraal topic]?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 18 april 2003 @ 16:25:51 #18
43842 snerd
I Come To Serve
pi_9862744
Ik, als voormalig gymnasiumjongetje, kan me volledig in het verhaal van RG vinden.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de (meeste) Gymmnasiumjongetjes allesbehalve gelukkig zijn. Ze zijn vervuld van verlangen, maar moeten keer op keer toezien hoe hun fysiek meer bedeelde leeftijdsgenoten al het lekkers voor hun neus wegkapen.
.

Het is ook om die reden dat het Gymnasiumjongetje doorgaans pas ná zijn 19de levensjaar voor het eerst geproefd mocht hebben van het "Zoete spel der Minnen"...
.

n_n
pi_9865098
Rot op met die f*cking bullshit bitch!

Ik zit zelf op gymnasium en dit is wel erg GENERALISEREN...pfff tklopt dat er idd war studienerds op mn school zitten maar dat heb je toch gvd ong overal!?

en ik herken me totaal niet in jouw beschrijving van 'gymnasiumboy' :p kben juist ong het tegenenovergestelde....oja, meisjes helpen (tas dragen wat dan ook) is niet een questie van 'nerd' zijn maar voor mij questie van zo opgevoed zijn...knoem mezelf geen macho mr ik kan niet zeggen dat ik moeite heb met meisjes versieren

ik zou btw wel willen weten hoe jij er uit ziet/ bent.. volgens mij ook zo'n studietrutje..:r

.
pi_9865718
O jee, ik zie al weer allerlei mindere goden hun frustratie m.b.t. het Gymnasium uiten.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_9866261
Heerlijk, lekker generaliseren

Gymnasiumjongetje meldt zich

Gelukkig zitten er op het gemiddelde gymnasium genoeg gasten die toevallig zo fucking intelligent zijn dat ze geen ene hol uitvoeren en tot in zes jaar hun papiertje hebben. Zes jaar lang heb ik me afgevraagd waar die studiebolletjes nou zo moeilijk over deden. Iedere fucking pauze in de boeken Doe ff normaal zeg..

Wel aardige gasten hoor, die nerdjes Ik deed nooit lullig tegen ze, sterker nog, ik nam het altijd voor ze op. Niets triesters dan 'hippe' gymnasiumjongetjes die altijd maar bezig zijn met het afgeven op anderen. God wat heb ik een lol gehad met het in de zeik zetten van die stakkers. En dat trokken ze zo onwijs niet, met hun Ralphjes en zonnebankkleurtje.. Maar ja, winnen met woorden konden ze het niet en om nou te gaan vechten Zelfs als ik begon met duwen (noem het 'uitdagen' ), liepen ze schichtig naar achteren.. Dat waren ze kennelijk ook niet gewend, voor zichzelf opkomen, dat was pappie ze vergeten te leren..

[Dit bericht is gewijzigd door HassieBassie op 18-04-2003 19:47]

Big dick.
pi_9870117
Mag ik mensen erop wijzen dat dit topic in Kunst&Literatuur staat? Dus willen alle Gymnasiumjongetjs-wannabe's met breezahtaalgebruik zich rap en snel verwijderen uit dit topic? Dank u.
pi_9870257
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:31 schreef zodiakk het volgende:
Mag ik mensen erop wijzen dat dit topic in Kunst&Literatuur staat? Dus willen alle Gymnasiumjongetjs-wannabe's met breezahtaalgebruik zich rap en snel verwijderen uit dit topic? Dank u.
Echte gymnasiumjongetjes zouden het natuurlijk over deze topic hebben.
pi_9870382
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:36 schreef beeer het volgende:

[..]

Echte gymnasiumjongetjes zouden het natuurlijk over deze topic hebben.

Echte gymnasiumjongentjes maken onder elkaar grappen over Homerus en Clytaemnestra, staren vol heimelijke lust naar de bij Latijnse les in groepjes zittende, kwetterende en giechelende Gymnasiummeisjes, zitten in de pauze bij elkaar aan tafel en niet bij havisten, doen bescheiden mee met gymnastiek, schrijven voor de schoolkrant en gaan op Romereis...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_9870402
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:31 schreef zodiakk het volgende:
Morgen, zodiakk, morgen laat ik mijn gedachten eens gaan over jouw scabieuze texten... (Waar is RG, trouwens, en vacances...?)
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')