Ik wil samen met een stel vrienden in 2004 naar Portugal gaan om lekker vakantie te vieren en natuurlijk ook om ons aller Nederlands Elftal te supporten! Ons groepje vrienden kenmerkt zich door luiheid en het gebrek aan ondernemend vermogen, en daarom wil ik er nu ff bovenop zitten.
Laten we er even van uit gaan dat ze zich kwalificeren ...dan zit ik met de volgende vragen:
1. Hoe kan ik zo'n vakantie het beste plannen?
2. Waar haal ik die kaarten? Koop ik die al in Nederland of haal ik die daar op?
3. Moet je lid zijn van een of andere 'oranje-achtige' vereniging om dit soort kaarten te kunnen krijgen?
4. Wanneer gaat zo'n kaartverkoop van start?
Kortom: Hoe gaat dit alles in z'n werk? Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort tripjes?
Hij vraagt om informatie? Hoort het dan ook in V&A?
-----------------------------------------------------------------------------
Ik ben ook van plan t.z.t. die kant op te gaan. Hoop dat kaarten beetje betaalbaar zijn, en dat er een leuke vakantie aan vast te plakken valt.
quote:nou, dan kom je eerder in aanmerking voor kaarten van het Nederlands elftal.
Op woensdag 12 februari 2003 15:18 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij moet je al lid zijn van de supportersvereniging van Oranje om uberhaupt in het bezit te kunnen komen van kaarten. Zo is het in ieder geval bij de kwalificatiewedstrijden in Nederland als ik het goed heb.
LISSABON (ANP) - Eind april begint de verkoop van kaarten voor de Europese titelstrijd voetbal in 2004 in Portugal. De organisatoren lieten dinsdag weten dat van dat moment de tickets via internet te koop worden aangeboden.
In eerste instantie worden 400.000 kaarten aangeboden. Per persoon kunnen er vier worden besteld.
quote:Dan is het nog altijd de vraag bij welke match je terecht komt natuurlijk
Op woensdag 12 maart 2003 00:41 schreef golfer het volgende:
bron ANP:LISSABON (ANP) - Eind april begint de verkoop van kaarten voor de Europese titelstrijd voetbal in 2004 in Portugal. De organisatoren lieten dinsdag weten dat van dat moment de tickets via internet te koop worden aangeboden.
In eerste instantie worden 400.000 kaarten aangeboden. Per persoon kunnen er vier worden besteld.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:42 schreef oYo het volgende:
De kaartverkoop via internet voor het Europees kampioenschap voetbal 2004 in Portugal is maandag begonnen. Op het adres www.euro2004.com zijn tot 16 juni 2003 ongeveer 450.000 tickets beschikbaar. Dat is 38 procent van het totale aanbod aan kaarten in de tien EK-stadions.De prijzen lopen uiteen van 270 euro voor een mooie zitplaats bij de finale tot 35 euro voor een modale plek bij een groepswedstrijd. Fans kunnen via internet maximaal vier kaarten per persoon reserveren. Indien voor een wedstrijd de vraag het aanbod overstijgt, worden de tickets via loting toegewezen. Alle inschrijvers krijgen voor 31 juli bericht.
De organisatie van EURO 2004 houdt er rekening mee dat voor 16 juni nog niet alle internettickets verkocht zijn, aangezien het speelschema voor het eindtoernooi (12 juni - 4 juli) dan nog niet bekend is. De verkoop gaat in dat geval tot in de herfst van 2003 door onder het motto "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".
----------------------------------------------------------------------------
Wie gaat?
Ik ga er gewoon heen en koop op de zwarte markt kaartjes voor de wedstrijden die ik wil zien.
quote:Vind het wel een eerlijke regeling van de KNVB.
Op woensdag 26 november 2003 14:42 schreef sly2001 het volgende:
Achterlijke regeling van de KNVB weer. Aleen leden van de supportersvereniging mogen kaartjes bestellen.. Snap niet wat dat nou weer voor nut heeft.
quote:vertel..
Op donderdag 27 november 2003 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
Heb zelf 6x2 kaartjes voor 5 verschillende wedstrijden
quote:Dit klopt ja! Het is echt onzin maar ja zo werkt het. Is de vraag trouwens groter dan het aanbod dan wordt er geloot las ik in de krant!
Op woensdag 12 februari 2003 15:18 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij moet je al lid zijn van de supportersvereniging van Oranje om uberhaupt in het bezit te kunnen komen van kaarten. Zo is het in ieder geval bij de kwalificatiewedstrijden in Nederland als ik het goed heb.
quote:wat wil je weten?
Op donderdag 27 november 2003 15:23 schreef nicomart het volgende:[..]
vertel..
quote:Ben je bereid ze te verkopen?
Op donderdag 27 november 2003 15:45 schreef DutchGooner het volgende:[..]
wat wil je weten?
quote:ze zijn zoiezo voor de handel maar ik ga ze pas verkopen als de wedstrijden bekend zijn
Op donderdag 27 november 2003 16:04 schreef PyTh het volgende:[..]
Ben je bereid ze te verkopen?
Zo ja, wat is je prijs?
quote:Is ook gewoon handig om nu voor een hele zooi wedstrijden kaarten te scoren.
Op donderdag 27 november 2003 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
Heb zelf 6x2 kaartjes voor 5 verschillende wedstrijden
Dan ga je naar diegene die je leuk lijken, de rest verkoop je met winst. Zeker als je nu kaarten scoort voor wedstrijden waarbij daluk blijkt dat Engeland, Frankrijk of Spanje 1 van de spelende landen is, die raak je zo kwijt en met dikke winst en kaartjes voor het NL elftal zijn natuurlijk ook makkelijk te slijten, wat de rest dan weer voor een stuk kan bekostigen.
Helaas zit het er voor mij deze zomer niet in...
quote:En ik heb ook wel interesse
Op vrijdag 28 november 2003 09:10 schreef PyTh het volgende:
Ja dat snap ik.....
Hebben Maandag nog wel even contact
quote:Allemaal?
Op donderdag 27 november 2003 18:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ze zijn zoiezo voor de handel maar ik ga ze pas verkopen als de wedstrijden bekend zijn
Ga je dus zelf niet?
quote:Met alle respect maar ik denk niet dat jullie ze kunnen bekostigen
Op vrijdag 28 november 2003 14:06 schreef hellmondunited het volgende:[..]
En ik heb ook wel interesse
quote:klopt
Op vrijdag 28 november 2003 14:08 schreef zjroentje het volgende:[..]
Allemaal?
Ga je dus zelf niet?
quote:Hoeveel wil je er dan ongeveer voor gaan vragen? ik heb dr wel wat geld voor over namelijk
Op vrijdag 28 november 2003 16:05 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Met alle respect maar ik denk niet dat jullie ze kunnen bekostigen
quote:mochten het kaarten worden voor wedstrijden van het NL elftal dan gaan ze voor minimaal 200 weg en in het geval van Engeland voor zeker 100 euro meer.
Op vrijdag 28 november 2003 16:11 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Hoeveel wil je er dan ongeveer voor gaan vragen? ik heb dr wel wat geld voor over namelijk
quote:ben wel tevreden met de NL-Tsj,Eng-Fra en Por-Rus.
Op zondag 30 november 2003 13:12 schreef mitt het volgende:
nouja geen verkeerde wedstrijden
De andere zijn niet zo aantrekkelijk wat handel betrefd
quote:Ben je lid van de supportersvereniging van oranje JA of NEE
Op woensdag 12 februari 2003 14:52 schreef Rickman_ het volgende:
Hehe, we gaan nu ff heel erg op de zaken vooruitlopen (zowel qua tijd als qua prestaties), maar toch zit ik met een aantal vragen:
Ik wil samen met een stel vrienden in 2004 naar Portugal gaan om lekker vakantie te vieren en natuurlijk ook om ons aller Nederlands Elftal te supporten!
Ons groepje vrienden kenmerkt zich door luiheid en het gebrek aan ondernemend vermogen, en daarom wil ik er nu ff bovenop zitten.
Laten we er even van uit gaan dat ze zich kwalificeren [img=29,15]i/s/yes.gif[/img] ...dan zit ik met de volgende vragen:
1. Hoe kan ik zo'n vakantie het beste plannen?
2. Waar haal ik die kaarten? Koop ik die al in Nederland of haal ik die daar op?
3. Moet je lid zijn van een of andere 'oranje-achtige' vereniging om dit soort kaarten te kunnen krijgen?
4. Wanneer gaat zo'n kaartverkoop van start?Kortom: Hoe gaat dit alles in z'n werk? Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort tripjes?
als je dat niet bent hoef je geen moeite te doen wat dna krijg je waarschijnklijk al geen kaarten
quote:en mocht de aanvraag groter zijn dan het aantal kaarten gaan de kaarten eerst maar de mensen die het langste lid zijn en/of de meeste wedstrijden bezocht hebben
Op zondag 30 november 2003 13:16 schreef AirRaid het volgende:[..]
Ben je lid van de supportersvereniging van oranje JA of NEE
als je dat niet bent hoef je geen moeite te doen wat dna krijg je waarschijnklijk al geen kaarten
quote:dus Rickman_ dat wordt voor de buis zitten komende zomer
Op zondag 30 november 2003 13:18 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en mocht de aanvraag groter zijn dan het aantal kaarten gaan de kaarten eerst maar de mensen die het langste lid zijn en/of de meeste wedstrijden bezocht hebben
quote:of zijn beurs gaan trekken voor zwarte kaarten
Op zondag 30 november 2003 13:20 schreef AirRaid het volgende:[..]
dus Rickman_ dat wordt voor de buis zitten komende zomer
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:21 schreef DutchGooner het volgende:
of zijn beurs gaan trekken voor zwarte kaarten
quote:ik heb wel 2 kaartjes voor NL-Tsjechie voor hem
Op zondag 30 november 2003 13:24 schreef AirRaid het volgende:[..]
LoL
quote:Interessant, die kaarten voor de Italiaanse wedstrijden. Waar en hoe ga je ze verkopen?
Op zondag 30 november 2003 13:09 schreef DutchGooner het volgende:
en we hebben dus kaarten voor;
Zweden-Italie
Portugal-Rusland
Italie-Denemarken
Engeland-Frankrijk
Nederland-Tsjechie
Heb serieuze interesse..
[Dit bericht is gewijzigd door Afunados op 30-11-2003 13:39]
quote:Ze gaan op de NL wedstrijd na allemaal naar Engeland toe zeer waarschijnlijk
Op zondag 30 november 2003 13:31 schreef Afunados het volgende:[..]
Interessant, die kaarten voor de Italiaanse wedstrijden. Waar en hoe ga je ze verkopen?
Heb serieuze interesse..
quote:Via een contactpersoon, of een of andere site?
Op zondag 30 november 2003 13:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ze gaan op de NL wedstrijd na allemaal naar Engeland toe zeer waarschijnlijk
Wat verwacht je voor de kaarten van de twee Italiaanse wedstrijden te vangen? Vraag naar die kaarten zal toch wel meevallen? En als je ze hier al kwijt kunt(aan een mede Fokker), waarom de kaarten dan in Engeland verkopen?
quote:Wedstrijden van Italie zullen denk ik tussen de 90 en 130 euro gaan doen.
Op zondag 30 november 2003 13:55 schreef Afunados het volgende:[..]
Via een contactpersoon, of een of andere site?
Wat verwacht je voor de kaarten van de twee Italiaanse wedstrijden te vangen? Vraag naar die kaarten zal toch wel meevallen? En als je ze hier al kwijt kunt(aan een mede Fokker), waarom de kaarten dan in Engeland verkopen?
quote:Jammer, heb serieuze interesse en heb er zeker wat voor over. Voor hoeveel heb je de kaartjes eigenlijk aangekocht?
Op zondag 30 november 2003 14:26 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Wedstrijden van Italie zullen denk ik tussen de 90 en 130 euro gaan doen.
Ik verkoop ze aan een Engelsman omdat ie gelijk alles in 1 koop van me overneemt
quote:Tussen de 35 en 100 euro
Op zondag 30 november 2003 14:29 schreef Afunados het volgende:[..]
Jammer, heb serieuze interesse en heb er zeker wat voor over. Voor hoeveel heb je de kaartjes eigenlijk aangekocht?
quote:De Italiaanse kaartjes? Mijn interesse is redelijk concreet, aangezien het plan om naar het EK te gaan voor een aantal Italiaanse wedstrijden, al langer speelt. Kon echter moeilijk al reserveren en aangezien jij wel kaarten hebt..
Op zondag 30 november 2003 14:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tussen de 35 en 100 euro
Maargoed, je weet dus dat ik interesse heb en dat deze ook concreet is. Denk niet dat de prijs die ik ervoor wil betalen, ver van de prijs van die Engelsman ligt. Houd deze mogelijkheid dus aub open
quote:Ik vraag altijd voor elk groot toernooi/Europa cup finale kaartjes aan.
Op zondag 30 november 2003 14:38 schreef Afunados het volgende:[..]
De Italiaanse kaartjes? Mijn interesse is redelijk concreet, aangezien het plan om naar het EK te gaan voor een aantal Italiaanse wedstrijden, al langer speelt. Kon echter moeilijk al reserveren en aangezien jij wel kaarten hebt..
Maargoed, je weet dus dat ik interesse heb en dat deze ook concreet is. Denk niet dat de prijs die ik ervoor wil betalen, ver van de prijs van die Engelsman ligt. Houd deze mogelijkheid dus aub open
quote:Zweden - Italie is ook best een leuke.
Op zondag 30 november 2003 13:13 schreef DutchGooner het volgende:De andere zijn niet zo aantrekkelijk wat handel betrefd
quote:voor de handel valt het wel mee.
Op zondag 30 november 2003 14:43 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zweden - Italie is ook best een leuke.
Op EURO 2000 ben ik zelf naar die wedstrijd geweest in Eindhoven en buiten het stadion kwamen de handelaren niet van hun kaarten af terwijl het toch een beslissende wedstrijd was
quote:Prima, ik lees binnenkort dan wel, wat je met de kaartjes doet..
Op zondag 30 november 2003 14:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik vraag altijd voor elk groot toernooi/Europa cup finale kaartjes aan.
Indien ik niet zelf ga is hij mijn vaste afnemer,welke wedstrijd het ook is.
In de loop van de tijd is er gewoon een goede zakelijke band ontstaan en heeft hij veel krediet bij mij opgebouwd.
Ik zal het iig onthouden
quote:Mij persoonlijk lijkt het wel een leuke wedstrijd.
Op zondag 30 november 2003 14:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
voor de handel valt het wel mee.
quote:om te gaan kijken idd wel
Op zondag 30 november 2003 14:46 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mij persoonlijk lijkt het wel een leuke wedstrijd.
quote:Italianen zijn niet echt fans die hun land achterna reizen. Zweden naar mijn mening ook niet. Daarom is het toch aardig, dat je al een aanbod van mij op zak hebt
Op zondag 30 november 2003 14:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
voor de handel valt het wel mee.
Op EURO 2000 ben ik zelf naar die wedstrijd geweest in Eindhoven en buiten het stadion kwamen de handelaren niet van hun kaarten af terwijl het toch een beslissende wedstrijd was
quote:Mij ook
Op zondag 30 november 2003 14:46 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mij persoonlijk lijkt het wel een leuke wedstrijd.
Don't let the Final Tournament of UEFA EURO 2004 pass you by. The allocation of tickets will take place on a first-come first-served basis.
http://www.euro2004.com/Competitions/EURO/euro2004sa/Ticketing/index.html
quote:maar ik heb creditcards meer om te bestellen
Op zondag 30 november 2003 14:51 schreef popolon het volgende:
Ticket sales via this website will open again on the 9 December at 12h00 (Portuguese time).Don't let the Final Tournament of UEFA EURO 2004 pass you by. The allocation of tickets will take place on a first-come first-served basis.
quote:Kan natuurlijk ook via deze manier kaarten voor Italie-Denemarken en Italie-Zweden reserveren..
Ticket sales via this website will open again on the 9 December at 12h00 (Portuguese time).Don't let the Final Tournament of UEFA EURO 2004 pass you by. The allocation of tickets will take place on a first-come first-served basis.
quote:je vergeet het woordje "proberen" er tussen te proppen
Op zondag 30 november 2003 14:54 schreef Afunados het volgende:[..]
Kan natuurlijk ook via deze manier kaarten voor Italie-Denemarken en Italie-Zweden reserveren..
quote:Denk je dat dat zo moeilijk wordt?
Op zondag 30 november 2003 14:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je vergeet het woordje "proberen" er tussen te proppen
sterkte alvast
quote:Gokje, binnen een kwartier zijn ze weg.
Op zondag 30 november 2003 14:57 schreef Afunados het volgende:[..]
Denk je dat dat zo moeilijk wordt?
quote:Houd er rekening mee dat er een uur tijdsverschil is met Portugal, dat je dus niet een uur te laat op die site eens komt kijken of er nog wat is.
Op zondag 30 november 2003 14:54 schreef Afunados het volgende:[..]
Kan natuurlijk ook via deze manier kaarten voor Italie-Denemarken en Italie-Zweden reserveren..
quote:ja,veel Nederlanders,Duitsers en Britten zitten 3 weken in Portugal dus die proberen voor zoveel mogelijk wedstrijden kaarten te bemachtigen en die interesseert het verder niet voor welke wedstrijd het is.
Op zondag 30 november 2003 14:57 schreef Afunados het volgende:[..]
Denk je dat dat zo moeilijk wordt?
quote:Dan reserveer ik ze om 0:00 Portugese tijd..
Op zondag 30 november 2003 14:57 schreef popolon het volgende:[..]
Gokje, binnen een kwartier zijn ze weg.
quote:Klopt. Hoop dat ze eerst allemaal proberen kaartjes voor andere wedstrijden te krijgen, waardoor ik ff de Italiaanse kaartjes kan bemachtigen..
Op zondag 30 november 2003 14:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ja,veel Nederlanders,Duitsers en Britten zitten 3 weken in Portugal dus die proberen voor zoveel mogelijk wedstrijden kaarten te bemachtigen en die interesseert het verder niet voor welke wedstrijd het is.
quote:er valt niets te reserveren.
Op zondag 30 november 2003 14:59 schreef Afunados het volgende:[..]
Dan reserveer ik ze om 0:00 Portugese tijd..
Vanaf 12 uur gaan de "loketten" open en als je dan geluk hebt om er tussen te komen heb je kaartjes maar ga er maar vanuit dat er meer dan 200.000 mensen proberen die enkele duizenden kaarten proberen te bemachtigen
quote:Oftewel kansloos
Op zondag 30 november 2003 15:01 schreef DutchGooner het volgende:[..]
er valt niets te reserveren.
Vanaf 12 uur gaan de "loketten" open en als je dan geluk hebt om er tussen te komen heb je kaartjes maar ga er maar vanuit dat er meer dan 200.000 mensen proberen die enkele duizenden kaarten proberen te bemachtigen
quote:waarschijnlijk maar wie niet waagt...
Op zondag 30 november 2003 15:02 schreef Afunados het volgende:[..]
Oftewel kansloos
quote:Ja, ga het iig proberen..
Op zondag 30 november 2003 15:02 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waarschijnlijk maar wie niet waagt...
quote:ik ook
Op zondag 30 november 2003 15:04 schreef Afunados het volgende:[..]
Ja, ga het iig proberen..
Kun je zo een EK van dichtbij volgen, een aantal wedstrijden zien, en je vakantie bekostigen als je het goed doet.
Die kaartjes voor Frankrijk - Engeland bijvoorbeeld, die kun je denk ik wel voor een Euro of 4 a 500 slijten per stuk, tel uit je winst.
11.000 voor Duitsland
6.000 voor Tsjechie en
6.000 voor tegen de Letten
Bij die laatste wedstrijden kan het meer worden als blijkt dat die landen minder supporters meenemen
quote:en de overige 70% is voor de bobo's die zich nergens druk over hoeven te maken en gewoon kaartjes hebben
Op zondag 30 november 2003 15:01 schreef DutchGooner het volgende:[..]
er valt niets te reserveren.
Zelf maar proberen kaartjes voor Oranje te bemachtigen, maar ja.. "bij grotere belangstelling als kaarten, wordt er gewogen geloot" en zo vaak ga ik niet en ben pas 3 jaar lid... vrees het ergste dan. Nahja we zien wel
quote:Maar is er ook bekend om hoeveel kaarten het gaat voor de wedstrijden van ons? Dat kan ik nergens vinden op de site. Ik heb geen zin om volgende week dinsdag te gaan zitten stressen, terwijl er geen kaarten meer beschikbaar zijn...
Het is mij weer helemaal duidelijk!! Het maakt de kutnvb geen kont uit of er nou bobo's zitten of mensen die WEL naar het voetbal komen kijken, als het geld maar binnenkomt!! T;is toch om te huilen zeg
Kaartjes op internet zag ik voor 275 pond net... jezus... dat wordt dus weer gewoon thuis zitten...
quote:Kan ze niet vinden?
Op dinsdag 2 december 2003 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Afunados>>>Op marktplaats.nl worden voor 2 wedstrijden van Italie kaarten aangeboden
quote:onder het kopje "sport" en dan onder voetbal
Op dinsdag 2 december 2003 10:00 schreef Afunados het volgende:[..]
Kan ze niet vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 02-12-2003 12:43]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 07:52 schreef Stefkuh het volgende:
28.000 kaarten (thnk you Letland/Tjechie)
14.000 kaarten (bobo's !!!! )__________ -
14.000 kaarten voor ONS de VOETBAL supportersHet is mij weer helemaal duidelijk!! Het maakt de kutnvb geen kont uit of er nou bobo's zitten of mensen die WEL naar het voetbal komen kijken, als het geld maar binnenkomt!!
T;is toch om te huilen zeg
Kaartjes op internet zag ik voor 275 pond net... jezus... dat wordt dus weer gewoon thuis zitten...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2207884253&category=1308
En 2 kaarten voor Letland-Nederland voor 100 Euro:
http://www.wcticketexchange.com/sport_ticket_ticket_detail.asp?ticket_id=161
En kaarten voor ALLE wedstrijden van NL:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2207726011&category=1308
[Dit bericht is gewijzigd door ZIOPPA op 02-12-2003 12:48]
quote:Bron
1/12/2003 20:21De KNVB heeft voor de drie groepsduels van het Nederlands elftal op het Europees kampioenschap voetbal in Portugal ongeveer 28.000 toegangskaarten te vergeven. Dit is gebeurd op basis van een percentage: twintig procent van de tickets is voor één van de twee ploegen.
Bij Duitsland - Nederland in het Dragao Stadion in Porto krijgt Oranje bijna 11.000 kaarten. De totale capaciteit van deze accomodatie bedraagt 52.000. Voor de duels met Tsjechië (op 19 juni in Aveiro) en Letland (op 23 juni in Braga) zijn zesduizend kaarten per wedstrijd beschikbaar.Het is echter mogelijk dat bij de laatste twee wedstrijden meer kaarten voor Oranje-fans beschikbaar komen. Dat is onder andere afhankelijk van de hoeveelheid fans die Tsjechië en Letland meenemen naar Portugal. De voetbalbond van Letland heeft de KNVB inmiddels 4000 tot 5000 extra toegezegd voor de onderlinge wedstrijd in Braga.
Van de 28.000 kaarten zal ongeveer de helft op de 'vrije markt' worden verkocht aan de Oranje-supporters. De andere kaarten komen in handen van de KNVB, sponsors van de KNVB en reisorganisaties, zo vertelde directeur Henk Kesler.
Belachelijk! 28.000 kaarten is al niet veel verdeeld over de 3 wedstrijden, maar dan gaan daar nog eens 14000 vanaf naar bloedeloze bobo's die bij een doelpunt zachtjes klappen en beschaamd lachend om zich heen kijken naar hun businessvriendjes.
Wat is dit voor een aristocratie. Fuck Kesler met z'n schaamkop!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:09 schreef Misanthroopia het volgende:
Op verzoek van Da-Sandman( 28.000 EK-kaarten voor Oranje-fans )
[..]
Belachelijk! 28.000 kaarten is al niet veel verdeeld over de 3 wedstrijden, maar dan gaan daar nog eens 14000 vanaf naar bloedeloze bobo's die bij een doelpunt zachtjes klappen en beschaamd lachend om zich heen kijken naar hun businessvriendjes.Wat is dit voor een aristocratie. Fuck Kesler met z'n schaamkop!
quote:Klopt, zal onder Diversen en dan Toegangskaarten/tickets te zoeken.
Op dinsdag 2 december 2003 12:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
onder het kopje "sport" en dan onder voetbal
Heb inmiddels gereageerd, ben benieuwd..
quote:Ja, en als je dat van te voren doet, dus voor welke loting dan ook, scoor je er ook vaak wel een hoop, erna ben je bijna kansloos.
Op dinsdag 2 december 2003 15:09 schreef ultra het volgende:
Maar hoe zit het nou met de mogelijkheid om kaarten te bestellen via euro2004.com? Op die manier moeten wij, gewoon volk, ook toch wel kaartjes kunnen bestellen als ik het goed begrepen heb?
Van te voren kopen, erheen, ruilen, doorverkopen etc. zo werkt het.
quote:Ik had wel bij de eerste verkoopronde kaarten besteld. Follow-my-team-tickets voor Nederland. Helaas niks toegewezen gekregen...Maar een wijze les voor Duitsland 2006 om op goed geluk een x-aantal tickets te bestellen
Op dinsdag 2 december 2003 16:11 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja, en als je dat van te voren doet, dus voor welke loting dan ook, scoor je er ook vaak wel een hoop, erna ben je bijna kansloos.
quote:Met Duitsland 2006 kun je je helemaal scheel bestellen, hoe ver is het nu eenmaal rijden om kaarten te slijten/zelf wedstrijden te bezoeken?
Op dinsdag 2 december 2003 17:05 schreef ultra het volgende:
Ik had wel bij de eerste verkoopronde kaarten besteld. Follow-my-team-tickets voor Nederland. Helaas niks toegewezen gekregen...Maar een wijze les voor Duitsland 2006 om op goed geluk een x-aantal tickets te bestellen
Als je wedstrijden van Engeland treft, pak je helemaal de hoofdprijs, en met wat mazzel doen de Schotten en Ieren ook mee.
quote:Heb zelf op alle wedstrijden ingeschreven met verschillende creditcards (er zit namelijk een limiet wat kaartjes betrefd per cc) en uiteindelijk 12 kaartjes bemachtigd waarvan een Engeland wedstrijd (4 kaartjes) en een Nederland wedstrijd (2 kaartjes) dus ik ben zoiezo al uit de kosten en hou nog een leuke winst over van de andere wedstrijden
Op dinsdag 2 december 2003 16:11 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja, en als je dat van te voren doet, dus voor welke loting dan ook, scoor je er ook vaak wel een hoop, erna ben je bijna kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |