Ik lees liever de metro, omdat er inhoudelijk meer in staat naar mijn intresses. In de spits staat veel over financiele shit en sport.
quote:Ik ook.
Op woensdag 12 februari 2003 12:19 schreef du_ke het volgende:
metro voor de strips en spits voor het sportnieuws
Tegenwoordig lees ik ze eigenlijk geen van beiden meer.
quote:idd dat laatste doet t hem, maar ik vind die 3 pagina's sport altijd zo weggegooide ruimte
Op woensdag 12 februari 2003 12:23 schreef Lexie het volgende:
Ik vind de Metro leuker en beter. Vooral om de ingezonden brieven en de strips.
quote:Peer rocks. je snapt het gewoon niet :þ
Op woensdag 12 februari 2003 12:25 schreef mvt het volgende:
Volkskrant
en op de terugweg in de trein de strips in de Metro (eerst Bielzenbleus, maar nu vooral Scriblie, Peer valt enorm tegen) en lachen om de ingezonden brieven.
Ik vind de spits leuker, maar de metro heeft tenminste strips.
Want:
1. Leukere stripjes (die stripjes van de spits zijn echt dramatisch slecht)
2. Leuke ingezonden brieven (ze zijn daar nog kortzichtiger dan soms hier op Fok!, mooi is dat)
3. Leuke columns (behalve Pam "ik heb geen penisnijd" van Vliet )
4. Niet zo Amsterdam-minded als de Sp!ts
5. Geen aandacht voor debiele sporten zoals American Football enzo, dat interesseert geen hond
6. Er ligt geen sp!ts op het ministationnetje Rotterdam Zuid (en vaak ook al(???) geen metro om 7.30).
De maandag-Sp!ts is wel interessant, want de sport is inderdaad bij de Sp!ts veel uitgebreider. Ik lees meestal de hele metro en de achterkant van de Sp!ts
Oh ja, en ik vind de special (de middenpagina) van de metro altijd ERG goed. Die van vandaag over Spindoctors was weer erg interessant.
* LuCaS is Metro/Sp!ts junkie. Sinds die krengen er zijn ben ik veel beter op de hoogste en volgens mij velen met mij. Mocht er ooit een tijd komen dat beide krantjes vanwege geldtekort moeten stoppen, dan hoop ik dat de overheid met subsidie over de brug komt. Het is namelijk een ideale mogelijkheid om minder kapitaalkrachtige mensen toch met nieuws in aanraking te laten komen.
[Dit bericht is gewijzigd door LuCaS op 12-02-2003 12:36]
quote:wat een onzin. het wordt tijd dat Nederland de Amerikaanse sporten ook als Sport zien. Pak een willekeurige krant en onder het kopje sport vind je alleen Voetbal en Schaatsen. Dat is toch achterlijk? Spits schrijft ook over Basketbal, en daar mogen alle kranten/tv-zenders een voorbeeld aan nemen...
Op woensdag 12 februari 2003 12:31 schreef LuCaS het volgende:
5. Geen aandacht voor debiele sporten zoals American Football enzo, dat interesseert geen hond
Zeg het maar!
D'r is maar 1 krant, en das de Metro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |