bron www.at5.nl
gezellig weer die marokkanen
Die waren toch zo leuk
Vanmorgen op het nieuws was te zien dat die groep de politie buiten nog enkele uren heeft lopen uitdagen. Ik snap niet dat er dan niet ingegrepen wordt.
quote:Volgens Raymtzer waren ze kut..
Op woensdag 12 februari 2003 11:49 schreef Enchanter het volgende:
gezellig weer die marokkanenDie waren toch zo leuk
quote:Hier kan ik ook niet bij! je hoort het wel vaker. een grote groep loopt te klooien en dan worden er 2 of 3 mensen aangehouden
Op woensdag 12 februari 2003 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap niet dat er dan niet ingegrepen wordt.
quote:Volgens raymtzer willen de nederlands die mensen ook zomaar haten zonder enige reden daarvoor.
Op woensdag 12 februari 2003 11:51 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Volgens Raymtzer waren ze kut..
quote:Moet je eens bij de Metropolis in A'pen gaan kijken ...
Marokkanen of niet, ik begrijp niet dat iemand 8,50 euro betaald om te gaan rellen.
quote:dat stond notabene op nu.nl en ik meen zelfs op fok op de frontpage.
Op woensdag 12 februari 2003 11:52 schreef kikkerlikker het volgende:
wie zegtr nou weer dat et marokannen ware dat staat nerges
quote:jij gaat nooit naar de bios in Amsterdam
quote:
quote:
Het ging volgens de politie waarschijn-
lijk om een groep Marokkaanse jongeren, ...
[Dit bericht is gewijzigd door Enchanter op 12-02-2003 11:55]
quote:
quote:Leese gek !
Het ging volgens de politie waarschijn-
lijk om een groep Marokkaanse jongeren,
die naar de film gingen ter gelegenheid
van het offerfeest
quote:Ik vind het in België reuze meevallen. Ik ga meestal naar Lanaken en Maasmechelen, en daar gedraagt het publiek zich in het algemeen netter dan in Nederland.
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef realist_ik het volgende:
Moet je eens bij de Metropolis in A'pen gaan kijken ...
leuk avondje film ... not ... lekker rellen met jeugdig Borgerhout en familie
Maar de laatste tijd ga ik alleen nog naar de bioscoop als ik een film echt wil zien. Anders is het leuker achter mijn eigen thuisbioscoop.
quote:Ik denk dat de mensen die bij die groep in de zaal zaten nu wel een goede reden hebben.
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef daburnd88 het volgende:
Volgens raymtzer willen de nederlands die mensen ook zomaar haten zonder enige reden daarvoor.
Het is al jaren bekend dat je aan het einde van het offerfeest of tijdens het suikerfeest bioscopen in de grote steden beter niet kunt bezoeken. Triest maar waar.
quote:Volgens Raymtzer wordt een bevolkingsgroep zwart gemaakt op basis van het gedrag van een minderheid uit die bevolkingsgroep. Terechte waarneming, niet "de Marokkanen" zijn hier schuldig aan, maar die 80 kut-Marokkanen die gisteren de boel op stelten hebben gezet in die bioscoop. Ik ben als Nederlander ook niet schuldig aan het gedrag van Nederlandse hooligans in een voetbalstadion.
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Volgens raymtzer willen de nederlands die mensen ook zomaar haten zonder enige reden daarvoor.
quote:Met als nuancering dat het in voetbalstadions meestal dezelfde groep is die voor rotzooi zorgt terwijl dit bij Marokkanen niet zo is. Of er moet een harde kern zijn van 80 a-sociale Marokkanen die landelijk opereert.
Op woensdag 12 februari 2003 11:59 schreef Kozzmic het volgende:
Terechte waarneming, niet "de Marokkanen" zijn hier schuldig aan, maar die 80 kut-Marokkanen die gisteren de boel op stelten hebben gezet in die bioscoop. Ik ben als Nederlander ook niet schuldig aan het gedrag van Nederlandse hooligans in een voetbalstadion.
Maar wederom, waarom grijpt de politie niet harder in? Ik hoop dat die gasten op z'n minst een bioscoop-verbod hebben gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat Pathé blij is met zulke publiciteit.
quote:Ja, vorig weekend waren ze "on tour" in Antwerpen...
Op woensdag 12 februari 2003 12:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Met als nuancering dat het in voetbalstadions meestal dezelfde groep is die voor rotzooi zorgt terwijl dit bij Marokkanen niet zo is. Of er moet een harde kern zijn van 80 a-sociale Marokkanen die landelijk opereert.
quote:Het is ook een harde kern van veelplegers van delicten, dat is bij de politie in amsterdam wel bekend.
Met als nuancering dat het in voetbalstadions meestal dezelfde groep is die voor rotzooi zorgt terwijl dit bij Marokkanen niet zo is. Of er moet een harde kern zijn van 80 a-sociale Marokkanen die landelijk opereert.
quote:Als de politie had ingegrepen (dat hebben ze trouwens wel gedaan door de situatie onder controle te houden) was de zaak verder geëscaleerd. En dat lijkt me niet handig in het centrum.
Maar wederom, waarom grijpt de politie niet harder in? Ik hoop dat die gasten op z'n minst een bioscoop-verbod hebben gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat Pathé blij is met zulke publiciteit.
quote:Interesting point.....
Marokkanen of niet, ik begrijp niet dat iemand 8,50 euro betaald om te gaan rellen.
Ik heb nog wel een stukkie grond waar we voor ¤8.50 pp. heel wat raddraaiers op los kunnen laten om elkaars leven zuur te maken....
Vrijwilligers?? Vereist natuurlijk wel wat begeleiding, zo mogen deelnemers nooit meer het terrein af enzo....
Afijn, binnenkort ook uitsmijters in de bioscopen???
ziek!
Een vriend van me gaat al niet meer naar de bioscoop. Niet omdat hij bang is, maar dat hij geen zin heeft om voor dat geld een film NIET te kunnen zien. En hij is WEL bang dat hij een van die gasten iets aandoet....
maar goed....klepjes op en verder leven maar weer
het zullen eens een keer....
blegh... ik zeg het gewoon niet... geen zin om een ban te krijgen
quote:Zie o.m. http://www.parool.nl/1045029773630.html
Er is in Amsterdam wel degelijk een harde kern van veelplegers die gedreigd wordt met een bioscoopverbod. Dit is denk ik alleen wat moeilijker aan te tonen dan bij voetbalhooligans, die elk weekend in dezelfde samenstelling in dezelfde stadions zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |