abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:03:50 #1
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8412693
Bah, hou eens op met Valentijn is commercieel blahblahblah..

Allemaal hypocriet gelul, als jullie een kaart krijgen dan is het ineens wel leuk? Ik heb echt het standaard plaatje voor me van mensen die zeggen dat ze valentijn crap vinden:

- Of ze zien er niet uit en krijgen niets, daarom vinden ze het maar niets.
- Of van die mensjes die een te krenterige vriend/vriendin hebben en niets krijgen, en daarom maar zeggen dat valentijn zuigt.
- Of gewoon niet weten wat liefde is.

Zo!

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:04:53 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8412722
Nou en. Zijn dat geen goede redenen dan?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:05:25 #3
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8412736
waarom maak je je druk als een ander zeikt over valentijn?
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8412751
Valentijnsdag
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:06:10 #5
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8412756
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en. Zijn dat geen goede redenen dan?
Jawel, maar dan moeten ze niet zeggen van oh commercieele gedoe blahblahblah

Zeg dan: Ja mn vriend is een egoistische krent en wil me niets kopen, dus ja, daarom vind ik het ook stom!

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8412758
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:03 schreef Trancemaster het volgende:
Bah, hou eens op met Valentijn is commercieel blahblahblah..

Allemaal hypocriet gelul, als jullie een kaart krijgen dan is het ineens wel leuk? Ik heb echt het standaard plaatje voor me van mensen die zeggen dat ze valentijn crap vinden:

- Of ze zien er niet uit en krijgen niets, daarom vinden ze het maar niets.
- Of van die mensjes die een te krenterige vriend/vriendin hebben en niets krijgen, en daarom maar zeggen dat valentijn zuigt.
- Of gewoon niet weten wat liefde is.

Zo!

- Of niet begrijpen waar valentijn om draait
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_8412920
Ik heb anders liever dat ik iets krijg of geef op een andere dag dan valentijn. Dan is het meer recht uit je hard dan dat je het geeft op valentijn omdat het valentijn is...
Maar heb er verder ook niks op tegen om iets te krijgen of te geven op valentijn, maar dan wel liever iets kleins met grote betekenis, een foto, een kaartje met leuke tekst, een gedicht, een etentje bij je thuis (gezellig met zn 2en).

En je kunt niet ontkennen dat valentijn 1 groot commercieel circus is! Alle winkels liggen er vol mee... Hotels hebben er speciale arrangementen voor.. enz enz enz.
Maar het is dus hoe je er zelf mee om gaat, ga je mee met het commerciele, of doe je iets dat minstens zo leuk is en nog niet eens de helft kost...

pi_8412977
Of die het gewoon zelf een onzindag vinden...
Ik heb wel een vriend, die niet krenterig is. En dit ben ik zelf ook niet. Maar ik heb geen valentijnsdag nodig om een cadeau voor hem te kopen, of om hem te laten weten dat ik van hem hou. Dat kan ik zo ook wel!
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_8412985
Valentijn is ook een hypercommercieel fenomeen, enkel bedoelt voor de middenstand om wat extra centjes binnen te graaien. Want als je iemand echt leuk vindt, stuur je zowiezo wel een kaartje. Niet zo'n krampachtige 14 februari kaart waar de slijm vanaf druipt.
pi_8412997
Ik snap het probleem ook nooit zo goed. Hetzelfde geldt trouwens voor Sinterklaas, kerst, moederdag, vaderdag, et cetera. Niemand die je dwingt om er aan mee te doen, toch!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:16:03 #11
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8413041
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:14 schreef gelly het volgende:
Valentijn is ook een hypercommercieel fenomeen, enkel bedoelt voor de middenstand om wat extra centjes binnen te graaien. Want als je iemand echt leuk vindt, stuur je zowiezo wel een kaartje. Niet zo'n krampachtige 14 februari kaart waar de slijm vanaf druipt.

Kort door de bocht......

dinsdag 11 februari 2003 @ 15:17:11 #12
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8413066
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:13 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Of die het gewoon zelf een onzindag vinden...
Ik heb wel een vriend, die niet krenterig is. En dit ben ik zelf ook niet. Maar ik heb geen valentijnsdag nodig om een cadeau voor hem te kopen, of om hem te laten weten dat ik van hem hou. Dat kan ik zo ook wel!
Maar nu kun je het nog duidelijker laten merken! Maar nee, commercie is vieeeez... Je hebt zeker ook geen krant, tv of computer in huis he?
pi_8413291
maar wat moet ik m`n vriendin nu geven ? ( ze is 12 )
046
Dank aan Yeahinho
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:25:17 #14
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_8413298
beetje onzin.... voor mijn vriendin en mij is het iedere dag van het jaar valentijnsdag
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:25:52 #15
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_8413315
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:16 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Kort door de bocht......

Wie is er nou kort door de bocht

Ik ben niet tegen valentijn, alleen wel dat het zo opgedrongen wordt door de media en winkeliers.
Het is echt veel leuker om iets spontaans te doen en niet als een mak lammetje ook op 14 februarie een kaartje oid te versturen.

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_8413348
Als jij zonder Valentijnsdag niet aan je vriendin/vriend kan laten zien dat je van hem/haar houdt is dat veel triester, dan ben jij waarschijnlijk degene die nie weet wat liefde is
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_8413755
Valentijn is toch gewoon ook een commercieel verschijnsel? Niet dat daar iets mis mee is, dit geldt ook voor sinterklaas, kerstmis, pasen, dierendag, vaderdag, moederdag, etc. etc.
Maar waarom maak jij je zo druk om mensen die er niets aan vinden, vind ik even zeikerig als dat die mensen misschien zijn, ieder zijn eigen meug hoor...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:08:15 #18
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8414462
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Als jij zonder Valentijnsdag niet aan je vriendin/vriend kan laten zien dat je van hem/haar houdt is dat veel triester, dan ben jij waarschijnlijk degene die nie weet wat liefde is
Zeg ik dat ik het normaal niet laat merken? EN ik zeg ook niet dat mensen die er niet aan doen ineens idioten zijn... Maar dat krenterige verhaaltje van commercie hangt me zo enorm de strot uit. Je kijkt toch ook TV, je zit toch ook op FOK? Kzie toch echt ADVERTEREN met 3 bij 3 letters voor me, das toch ook commercie?
pi_8414467
quote:
Valentijn is toch gewoon ook een commercieel verschijnsel?
Ja, precies: In Nederland geintroduceerd door de PTT en Hallmark.... ping ping ping, kassa!
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:25:34 #20
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8414902
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:08 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik het normaal niet laat merken? EN ik zeg ook niet dat mensen die er niet aan doen ineens idioten zijn... Maar dat krenterige verhaaltje van commercie hangt me zo enorm de strot uit. Je kijkt toch ook TV, je zit toch ook op FOK? Kzie toch echt ADVERTEREN met 3 bij 3 letters voor me, das toch ook commercie?

best knap dat jij het zo simpel kan zien!

tuurlijk zie je overal advertensies, maar dat wilt nog niet zeggen dat valentijn er nog enkel is om de middenstand een zetje in de rug te geven....

tegenwoordig ga je je bijna schuldig voelen als je je vriendin niet mee uit eten neemt o.i.d.

ik vindt het overigens enkel hypocriet om met valentijn iets te kopen voor men vriendin (ben momenteel overigens vrijgezel, maar dat terzijde...). iets leuks kopen voor je vriendin, haar mee uit eten nemen, enz... daar zijn meerdere mogelijkheden voor in het jaar. ik durf te wedden dat je vriendin het leuker vindt wanneer ze een x onverwacht een kaartje o.i.d. van je krijgt!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:31:05 #21
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8415071
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:25 schreef RipCurl het volgende:

[..]

best knap dat jij het zo simpel kan zien!

tuurlijk zie je overal advertensies, maar dat wilt nog niet zeggen dat valentijn er nog enkel is om de middenstand een zetje in de rug te geven....

tegenwoordig ga je je bijna schuldig voelen als je je vriendin niet mee uit eten neemt o.i.d.

ik vindt het overigens enkel hypocriet om met valentijn iets te kopen voor men vriendin (ben momenteel overigens vrijgezel, maar dat terzijde...). iets leuks kopen voor je vriendin, haar mee uit eten nemen, enz... daar zijn meerdere mogelijkheden voor in het jaar. ik durf te wedden dat je vriendin het leuker vindt wanneer ze een x onverwacht een kaartje o.i.d. van je krijgt!

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Lees dan eerst of zeg helemaal niets!

Heb haar vorige week nog mee uit eten genomen! Het gaat er hier niet om of je het nou wel of niet leuk vind!

Zucht

pi_8415105
Het zou alleen hypocriet zijn als je de rest van het jaar nooit iets leuks doet en alles op Valentijnsdag inhaalt. Als je gewoon vaak zat leuke dingen doet en je doet op Valentijnsdag ook nog iets leuks dan slaat het nergens op dat dat hypocriet zou zijn.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:33:50 #23
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8415139
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:32 schreef Angeles het volgende:
Het zou alleen hypocriet zijn als je de rest van het jaar nooit iets leuks doet en alles op Valentijnsdag inhaalt. Als je gewoon vaak zat leuke dingen doet en je doet op Valentijnsdag ook nog iets leuks dan slaat het nergens op dat dat hypocriet zou zijn.
Jeeeuj! Iemand snapt het!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:34:16 #24
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8415149
valentijnsdag

Commerciėle rotzooi, vertel m'n moppie bijna dagenlijks dat ik van der hou, heb ik geen speciale dag voor nodig.....

PTT, Bloemenwinkels & winkeliers krijgen geen CENT van me

pi_8415180
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:14 schreef gelly het volgende:
Idd, de reden om Valentijnsdag te boycotten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')