Allemaal hypocriet gelul, als jullie een kaart krijgen dan is het ineens wel leuk? Ik heb echt het standaard plaatje voor me van mensen die zeggen dat ze valentijn crap vinden:
- Of ze zien er niet uit en krijgen niets, daarom vinden ze het maar niets.
- Of van die mensjes die een te krenterige vriend/vriendin hebben en niets krijgen, en daarom maar zeggen dat valentijn zuigt.
- Of gewoon niet weten wat liefde is.
Zo!
quote:Jawel, maar dan moeten ze niet zeggen van oh commercieele gedoe blahblahblah
Op dinsdag 11 februari 2003 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en. Zijn dat geen goede redenen dan?
Zeg dan: Ja mn vriend is een egoistische krent en wil me niets kopen, dus ja, daarom vind ik het ook stom!
quote:- Of niet begrijpen waar valentijn om draait
Op dinsdag 11 februari 2003 15:03 schreef Trancemaster het volgende:
Bah, hou eens op met Valentijn is commercieel blahblahblah..Allemaal hypocriet gelul, als jullie een kaart krijgen dan is het ineens wel leuk? Ik heb echt het standaard plaatje voor me van mensen die zeggen dat ze valentijn crap vinden:
- Of ze zien er niet uit en krijgen niets, daarom vinden ze het maar niets.
- Of van die mensjes die een te krenterige vriend/vriendin hebben en niets krijgen, en daarom maar zeggen dat valentijn zuigt.
- Of gewoon niet weten wat liefde is.Zo!
En je kunt niet ontkennen dat valentijn 1 groot commercieel circus is! Alle winkels liggen er vol mee... Hotels hebben er speciale arrangementen voor.. enz enz enz.
Maar het is dus hoe je er zelf mee om gaat, ga je mee met het commerciele, of doe je iets dat minstens zo leuk is en nog niet eens de helft kost...
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:14 schreef gelly het volgende:
Valentijn is ook een hypercommercieel fenomeen, enkel bedoelt voor de middenstand om wat extra centjes binnen te graaien. Want als je iemand echt leuk vindt, stuur je zowiezo wel een kaartje. Niet zo'n krampachtige 14 februari kaart waar de slijm vanaf druipt.
Kort door de bocht......
quote:Maar nu kun je het nog duidelijker laten merken! Maar nee, commercie is vieeeez... Je hebt zeker ook geen krant, tv of computer in huis he?
Op dinsdag 11 februari 2003 15:13 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Of die het gewoon zelf een onzindag vinden...
Ik heb wel een vriend, die niet krenterig is. En dit ben ik zelf ook niet. Maar ik heb geen valentijnsdag nodig om een cadeau voor hem te kopen, of om hem te laten weten dat ik van hem hou. Dat kan ik zo ook wel!
quote:Wie is er nou kort door de bocht
Op dinsdag 11 februari 2003 15:16 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Kort door de bocht......
Ik ben niet tegen valentijn, alleen wel dat het zo opgedrongen wordt door de media en winkeliers.
Het is echt veel leuker om iets spontaans te doen en niet als een mak lammetje ook op 14 februarie een kaartje oid te versturen.
quote:Zeg ik dat ik het normaal niet laat merken? EN ik zeg ook niet dat mensen die er niet aan doen ineens idioten zijn... Maar dat krenterige verhaaltje van commercie hangt me zo enorm de strot uit. Je kijkt toch ook TV, je zit toch ook op FOK? Kzie toch echt ADVERTEREN met 3 bij 3 letters voor me, das toch ook commercie?
Op dinsdag 11 februari 2003 15:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Als jij zonder Valentijnsdag niet aan je vriendin/vriend kan laten zien dat je van hem/haar houdt is dat veel triester, dan ben jij waarschijnlijk degene die nie weet wat liefde is
quote:Ja, precies: In Nederland geintroduceerd door de PTT en Hallmark.... ping ping ping, kassa!
Valentijn is toch gewoon ook een commercieel verschijnsel?
quote:best knap dat jij het zo simpel kan zien!
Op dinsdag 11 februari 2003 16:08 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Zeg ik dat ik het normaal niet laat merken? EN ik zeg ook niet dat mensen die er niet aan doen ineens idioten zijn... Maar dat krenterige verhaaltje van commercie hangt me zo enorm de strot uit. Je kijkt toch ook TV, je zit toch ook op FOK? Kzie toch echt ADVERTEREN met 3 bij 3 letters voor me, das toch ook commercie?
tuurlijk zie je overal advertensies, maar dat wilt nog niet zeggen dat valentijn er nog enkel is om de middenstand een zetje in de rug te geven....
tegenwoordig ga je je bijna schuldig voelen als je je vriendin niet mee uit eten neemt o.i.d.
ik vindt het overigens enkel hypocriet om met valentijn iets te kopen voor men vriendin (ben momenteel overigens vrijgezel, maar dat terzijde...). iets leuks kopen voor je vriendin, haar mee uit eten nemen, enz... daar zijn meerdere mogelijkheden voor in het jaar. ik durf te wedden dat je vriendin het leuker vindt wanneer ze een x onverwacht een kaartje o.i.d. van je krijgt!
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Op dinsdag 11 februari 2003 16:25 schreef RipCurl het volgende:[..]
best knap dat jij het zo simpel kan zien!
tuurlijk zie je overal advertensies, maar dat wilt nog niet zeggen dat valentijn er nog enkel is om de middenstand een zetje in de rug te geven....
tegenwoordig ga je je bijna schuldig voelen als je je vriendin niet mee uit eten neemt o.i.d.
ik vindt het overigens enkel hypocriet om met valentijn iets te kopen voor men vriendin (ben momenteel overigens vrijgezel, maar dat terzijde...). iets leuks kopen voor je vriendin, haar mee uit eten nemen, enz... daar zijn meerdere mogelijkheden voor in het jaar. ik durf te wedden dat je vriendin het leuker vindt wanneer ze een x onverwacht een kaartje o.i.d. van je krijgt!
Lees dan eerst of zeg helemaal niets!
Heb haar vorige week nog mee uit eten genomen! Het gaat er hier niet om of je het nou wel of niet leuk vind!
Zucht
quote:Jeeeuj! Iemand snapt het!
Op dinsdag 11 februari 2003 16:32 schreef Angeles het volgende:
Het zou alleen hypocriet zijn als je de rest van het jaar nooit iets leuks doet en alles op Valentijnsdag inhaalt. Als je gewoon vaak zat leuke dingen doet en je doet op Valentijnsdag ook nog iets leuks dan slaat het nergens op dat dat hypocriet zou zijn.
Commerciėle rotzooi, vertel m'n moppie bijna dagenlijks dat ik van der hou, heb ik geen speciale dag voor nodig.....
PTT, Bloemenwinkels & winkeliers krijgen geen CENT van me
quote:Idd, de reden om Valentijnsdag te boycotten.
Op dinsdag 11 februari 2003 15:14 schreef gelly het volgende:
Valentijn is ook een hypercommercieel fenomeen, enkel bedoelt voor de middenstand om wat extra centjes binnen te graaien. Want als je iemand echt leuk vindt, stuur je zowiezo wel een kaartje. Niet zo'n krampachtige 14 februari kaart waar de slijm vanaf druipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |