quote:Herkenbaar
Op vrijdag 14 februari 2003 17:07 schreef Kang-He het volgende:Domste:
Vier keer missen met AWP en dan geknifed worden
.
Beste:
Bij een clan try-out voor AvP alle clan members moeiteloos afgemaakt
Leukste:
Zijn er zoveel
Leukste:
In StarCraft iemand die een grote vloot met Protoss Carriers aan het bouwen en verzamelen was met een sneaky Science Vessel + Ghost geEMPed en daarna genadeloos genuked. Hij had zich ws zo verheugd op zijn aanval, maar had niet door dat m'n commsat zijn plannen doorzag. Mijn Battlecruisers maakte daarna korte metten met zijn bases.
Domste:
Even de ster van een game zijn met een vliegtuig en rare capriolen makend, ondertussen vele kills gemaakt tijdens Battlefield en dan heel lullig crashen tegen een boom. Doh.
quote:Hahahahahahahahahaha dat deed geloof ik iedereen die voor het eerst met een console een platformer speelde! Ik was 5 geloof ik; man ik met mario gewoon de hele tijd naar rechts lopen en helemaal gevouwen liggen als mario tegen goomba opliep; en dat een stuk of 30 keer achter elkaar. Jaja, nes was helemaal nieuw destijds he.
Op maandag 10 februari 2003 22:41 schreef Disorder het volgende:
Het domste wat ik ooit heb gedaan in een spel is waarschijnlijk m'n gamepad meebewegen wanneer ik opzij sprong met Super Mario Bros.
Nadeeltje : door die 3 raketten had ik nog iets van 5% over en hij had realistic falling damage aan.
Domste : eindelijk winnen met Burn Out, maar nog 1 sec voor de finish een paaltje meepikken door alvast de overwinning te vieren *(rechte weg, geen auto's)
in HL MP bij dat level met dat water en dat treintje.
een vriend had van die lasertripmines op de muur geplakt maar ZO dat ze over een putdeksel schenen en dat je ze in het treintje NIET kon zien.
hij denk dattik met treintje aan kom raggen met blazende MP5.
Ik was achteromgelopen en door het riool en deed de putdeksel open.
ik zie hem nog niet omdraaien en wapen op me richten terwijl de putdeksel door de laser ging. BOOM> hij dood.
nog eentje:
zelfde level in het water pleure en beide met MP5 proberen elkaar dood te maken.
dat werkt niet onder water.
ik herinner me dat de Glock 17 ook onderwater kan vuren.
ik pakken, en warempel hij doetut in het spel OOK.
hij boos .
beste: met 11-0 achter komen te staan in Jeepathon2k bij CS.
ik steel daarna zijn AUG (was TT) en hij werd steeds afgeknald.
paktie een AWM waarie redelijk lang voor had gespaard, schietie, schiet ik ook. is mijn lag ietsje minder. HIJ dood ik daarna.
IK win.
Stomste: met Carmageddon 2 die vette jeep kapotraggen en naar checkpoint racen.
180" draaien om door finish te komen. is die jeep nog aan het uirollen van de waste, rijdtie tegen mij op en ik tehen een paal. 1 sec tijd over en missen.
Leukste: Bij MOH:AA liep ik samen met iemand die op een Allied leek, en hij dacht dat ik Axis was, we gingen samen iedereen dooschieten, totdat er nog 1 over was bij elk team, ik check Tab, en zie dat die vent bij de Axis hoort, ik richt op hem, hij heeft het ook door en pakt zijn geweer maar ik schiet hem dood
Domste, bij BF 1942, we waren met een team van 6en en hadden geen spawn point meer, en ik bestuurde een b-17 en ik had 2 gunners, de andere 3 leden hadden de B-17 van de vijand gejat, en we vlogen tegen elkaar op meteen verloren
quote:Ik was laatst een kwartier bezig om een groots leger te bouwen. ongeveer 200 man. Stuur ik allemaal in 1 keer op mijn vijand af en gooi er dan achteraan nog een stuk of 10 SCUDstorm's afvuren. Kwam ik er veel te laat achter dat ik daar net mijn leger had op afgestuurd.
Op zondag 16 februari 2003 00:40 schreef FallenAngel666 het volgende:
C&C Generals.
Op een na laatste missie van GLA, 3 nuke trucks midden in m'n basis geparkeerd en een in een groep gezet.
Vervolgens 1 truck naar vijandelijke basis rijden en ondertussen een klein aanvalletje op m'n basis afslaan.
Kom er achter dat die ene truck zijn doel heeft bereikt, ik selecteer hem door op het groepsnummer te rammen en vervolgens laat ik hem exploderen...met als gevolg dat die twee trucks in m'n basis ook de lucht in gingen en de helft van m'n gebouwen/troepen naar de eeuwige jachtvelden stuurden. Dat was wel redelijk dom.
Domste actie: Te lang gew8 tot dat ik eindelijk inzag hoe geweldig die consoles waren en nu is het verzamelen ontzettend populair. En worden de spellen alsmaar duurder en duurder weer (vroeger gingen de A link to the pastjes voor nog geen 15 pleuro weg
)
Leukste : SmashBro´s (N64) : Met kirby 3 andere medespelers "hooghouden"(zoals met een bal) met pijltje-boven en A, totdat ze eruit vlogen.
Domste : Gran Turismo(PS1) Voor FL25 wedden wie er wint,.. lig dik voor in de laatste ronde, dus ik wil hem via de pit uitrijden, kom ik precies op het midden van de scheiding pit/baan... pfff laterz FL25
quote:komt me bekend voor
Op zaterdag 15 februari 2003 16:40 schreef Steve-O het volgende:
[MOHAA]
Dood geslagen worden door iemand met een klappertjes pistool terwijl jij met een machinegun rond loopt
Zag hem niet![]()
Stomste:
Granaat tegen een dichtgaande deur gooien en dan blijven staan
Leukste- Bij CS zeggen dat je een screenshot wil hebben van iedereen op de server, en dan heel geinterreseerd voor die groep gaan staan, en dan lekker ratelen, chaos
Domste-Super mario 2 helemaal laatste level zijn en dan op een showmanier die draak willen doden en dan af zijn en geen continues meer hebben, toch zonde van een dag werk
Leuke:
Te voet naar het hoofdkantoor gaan van de tegenstander, daar iemand tegen komen die net spawnt, hij ziet me en begint te schieten, ik aan de overkant van het plein schiet op hem. Munitie op, bij hem ook en toen hij zat te reloaden, overschakelen naar je mes en hem neer steken.
(BF1942)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |