quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:18 schreef Bart-Willem het volgende:
Wat is je maximumprijs?
quote:Dan kan ik kijken of ik misschien ergens nog wat heb.
Op maandag 10 februari 2003 20:19 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tja. Moeilijk te zeggen.
quote:Wat heb je dan?
Op maandag 10 februari 2003 22:23 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Dan kan ik kijken of ik misschien ergens nog wat heb.
quote:Nokia 6110 die nieuw is.
Op maandag 10 februari 2003 22:24 schreef Poepoog het volgende:[..]
Wat heb je dan?
quote:Alhoewel. Hoeveel wil je er voor?
Op maandag 10 februari 2003 22:32 schreef Poepoog het volgende:
Tja denk dat die even out of my league ligt. Hij is niet voor mij, maar voor een kennis.
quote:Ja ok.. Zoiets zoek ik dan ook. Maar die Nokia issie echt helemaal nieuw enzo?
Op maandag 10 februari 2003 22:48 schreef Bart-Willem het volgende:
Pak dan een blije Philips Diga of een Motorola koelkast ofzo.Veel phun, kost niets.
45 euro samen.
quote:Zow. Jij wilt ze wel heel erg graag kwijt. Als ik google op cmdx2000, zie ik minstens drie advertenties van uw persoontje
Op maandag 10 februari 2003 22:49 schreef MrReaL het volgende:
Heb wel 3 sony's, cmdx2000 1 Werkt perfect, 1 tje heeft keylock ander is voor onderdelen. Alle drie met goede accu, 2 met lederen hoesje. Boekjes erbij, 1 lader. Niets gestolen, 1 van mij, 1 van me zus eentje van de buurman.45 euro samen.
quote:Kan de prijs wat naar beneden dan kan ik hem misschien slijten aan mune baas.
Op maandag 10 februari 2003 22:40 schreef Bart-Willem het volgende:
Euh op Marktplaats.nl 50 Euro ongeveer zie ik net.
Scherm blijft soms hangen zie ik net, is simpel te verhelpen, maar ik heb hier geen Torx6-schroevendraaier op m'n kamer zie ik net, die ligt thuis.
Voor 40 mag 'ie ook wel weg.
quote:Scherm blijft hangen?
Op maandag 10 februari 2003 23:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Die Nokia is alleen gebruikt voor het uittesten van logo's en adresboeken voor een adviesgroep. Er staat dus een telefoonboek volledig in, en een ander opstartlogo (van dat bedrijf). De mensen in het bedrijf hebben dat toestel gehad, maar dan hun eigen toestel.Scherm blijft soms hangen zie ik net, is simpel te verhelpen, maar ik heb hier geen Torx6-schroevendraaier op m'n kamer zie ik net, die ligt thuis.
Voor 40 mag 'ie ook wel weg.
quote:Ja, dat je de tekst nog ziet en je ondertussen al ergens anders in 't menu zit, of je de telefoon al uitgeschakeld hebt.
Op maandag 10 februari 2003 23:24 schreef Poepoog het volgende:[..]
Scherm blijft hangen?
Kwestie van de telefoon openschroeven, het scherm vastzetten en verder spelen maar.
quote:Tja ik weet niet. Ik hoef er geen drie. Ik wil er één.
Op maandag 10 februari 2003 23:56 schreef MrReaL het volgende:
Erg graag?? Zo lastig afstoffen als ze hier liggen. Nemen ruimte in en zal ze zelf nooit mee gebruiken. Als hiermee de definitie graag mee gemoeid gaat....
quote:Mmm... dus zo nieuw is ie niet meer
Op dinsdag 11 februari 2003 00:02 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Ja, dat je de tekst nog ziet en je ondertussen al ergens anders in 't menu zit, of je de telefoon al uitgeschakeld hebt.
Kwestie van de telefoon openschroeven, het scherm vastzetten en verder spelen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |