abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8371983
moeilijk onderwerp.

Maar hoe ben jij er mee omgegaan toen het was gebeurd?

zondag 9 februari 2003 @ 19:50:48 #2
46426 Braak_Tip
Geen grapjes graag
pi_8372000
Topicstart begint meestal eh
Nostalgica pur sang.
pi_8372003
ik ben een keer in een zwembad aangerand. Daarna durfde ik helemaal niet meer naar een zwembad te gaan, maar heb er nooit met iemand over gepraat.
  zondag 9 februari 2003 @ 19:51:04 #4
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8372007
niet....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8372017
En of je aangifte hebt gedaan
pi_8372087
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:51 schreef Riann het volgende:
Aangifte moet je ten aller tijden doen.

Je voorkomt hiermee mogenlijk een herhaling.

pi_8372128
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:51 schreef Riann het volgende:
geen aangifte gedaan...vond het niet nodig om er anderen van op de hoogte te stellen. wilde alles zsm vergeten.
O+ 11-06-2009 O+
pi_8372163
uhmmm nu pas , heb het tien jaar verdrongen en alles op stilstand gezet, ouders wisten van niets , niemand wist het , behalve diegenen die het toenertijd wisten en toen onder het mom van het is niet leuk , maar je moet het vergeten en je zal er stiekem wel om gevraagd hebben, dat zijn juist degenen die me tegen gehouden het aan de omgeving te vertellen.
Nu 13 jaar later toen ik eindelijk weer iemand dichter bij durfde te laten komen is het eruit gekomen en heb ik eindelijk omgeving in durven te lichten en die reageerden helemaal niet boos ofzo , in mijn gedachten had ik gedacht dat het veel groter was.
Ik wil er nu mee omgaan en heb nu ook zoiets van als de paniek en het kwade eruit komt denk ik juist dat het goed is omdat ik het te lang in me heb gehouden en daarmee dus een wandelende tijdbom ben geweest . Ik denk dat ik er altijd wel moeite blijf houden maar ik het meer een plekje geef , nu komen gewoon meer de dingen eruit die er al uit moesten . Ik wil het ook niet mijn leven laten overheersen en te veel bij stil staan want ik moet ook verder dus meer niet mezelf laten zwelgen in zelfmedelijden maar ook niet meer het vergeten omdat ik weet dat verdringen het alleen maar moeilijker maakt .
Het is er en het is iets waar ik mee om moet gaan
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 9 februari 2003 @ 19:58:43 #9
29890 Graveworm
All is Silent
pi_8372190
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:49 schreef Riann het volgende:
moeilijk onderwerp.

Maar hoe ben jij er mee omgegaan toen het was gebeurd?

-edit-lekker wegblijven hier

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-02-2003 14:34]

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_8372213
quote:
[b][...] Ik wil het ook niet mijn leven laten overheersen en te veel bij stil staan want ik moet ook verder dus meer niet mezelf laten zwelgen in zelfmedelijden maar ook niet meer het vergeten omdat ik weet dat verdringen het alleen maar moeilijker maakt .
Het is er en het is iets waar ik mee om moet gaan
vooral dat is heel erg waar.. je wil proberen om er mee te leven alleen komt het bij mij steeds weer boven en dan heeft het toch weer invloed
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 9 februari 2003 @ 20:01:03 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8372226
Ehm is alleen tot poging tot gebleven door een pedo vroeger in het zwembad.. hij begon aan m'n been te zitten en toen heb ik geblehred dat hij met z'n poten van me af moest blijven.. toen rende hij snel weg

Wel een badmeester op de hoogte gesteld, geen aangifte gedaan en ook geen trauma aan over gehouden eigenlijk.

Ik was een jaar of 9 toen.

pi_8372336
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:00 schreef bigbird het volgende:

[..]

vooral dat is heel erg waar.. je wil proberen om er mee te leven alleen komt het bij mij steeds weer boven en dan heeft het toch weer invloed

Dat is zo je hebt dagen dat het moeilijker word ,vooral als er weer een relatie aankomt ofzo , want dan zul je het toch moeten gaan vertellen , maar er zijn ook dagen dat het minder is .
En inderdaad het beinvloed ook je hele manier van doen , want juist door zoiets ben je bang mensen te dicht bij je te laten komen en dan zorg je maar voor een veilig muurtje .
  zondag 9 februari 2003 @ 20:06:55 #13
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8372346
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:00 schreef bigbird het volgende:

[..]

mmm, idd ja.. herkenbaar
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8372404
ik heb ook geen aangifte egdaan, ik heb wel de badjuffrouw op de hoogte gesteld en toen moest ik die jongen aaanwijzen, maar omdat hij bij een groep met verstandelijke gehandicapten hoorde, kon hij niet eerder weg, dus kwam ik hem daarna steeds tegen, dus ben ik zelf maar weggegaan.
pi_8372584
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Dat is zo je hebt dagen dat het moeilijker word ,vooral als er weer een relatie aankomt ofzo , want dan zul je het toch moeten gaan vertellen , maar er zijn ook dagen dat het minder is .
En inderdaad het beinvloed ook je hele manier van doen , want juist door zoiets ben je bang mensen te dicht bij je te laten komen en dan zorg je maar voor een veilig muurtje .

idd, nu heb ik een hele lieve vriend waarbij ik wel mezelf kan zijn en die rekening houdt met me. maar heb ook wel anders meegemaakt
O+ 11-06-2009 O+
pi_8372731
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook geen aangifte egdaan, ik heb wel de badjuffrouw op de hoogte gesteld en toen moest ik die jongen aaanwijzen, maar omdat hij bij een groep met verstandelijke gehandicapten hoorde, kon hij niet eerder weg, dus kwam ik hem daarna steeds tegen, dus ben ik zelf maar weggegaan.
Oh wat een lastige situatie . Ikzelf ook niet hoor , de jongen die het deed was een jongen die ik kende en eigenlijk ook leuk vond daarvoor en hij heeft letterlijk en figuurlijk gezegd tegen me : Kijk naar jezelf en kijk naar mij , wie gelooft jou nou . Hij heeft daarna ook via gewoon machtspelletjes mij mijn mond te laten houden wat ook gelukt is .
pi_8384275
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:58 schreef Graveworm het volgende:

[..]

snel weggereden voordat de politie er was

Waar slaat dat nou weer op??? Iemand zit waarschijnlijk heel erg met zo'n probleem en dan kost het erg veel moeite en lef om dat op zo'n forum neer te zetten. Als je iemand dan zo opzettelijk kwetst ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Als je echt lollig wil zijn ga dan in onzin posten en val anderen er niet mee lastig.

Hier kan ik zo kwaad om worden...

Riann, doe wat je zelf van binnen denkt dat het beste is

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8384717
Wat jammer om te lezen dat er nog zo veel meiden zijn die het juist proberen te verdringen. Het lijkt mij een rot ervaring, en ook ik ben aangerand geweest. Maar nooit een trauma aan over gehouden.

Maar even voor de duidelijkheid, verdringen betekend eigenlijk dat het er ooit toch uit gaat komen, alleen duurt het dan nog veel langer om er overheen te komen.

Ik weet het het is niet fijn om er voor uit te komen, maar je hebt er toch niet letterlijk om gevraagd om verkracht te worden!

maandag 10 februari 2003 @ 12:05:50 #19
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8384804
We waren een keer op werkweek, en gewoon 4 van de 6 meisjes waren een keer aangerand

ik gelukkig niet

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8384841
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:05 schreef Sinaasappel het volgende:
We waren een keer op werkweek, en gewoon 4 van de 6 meisjes waren een keer aangerand

ik gelukkig niet

Wat voor werk doe je?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:08:48 #21
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8384862
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef bigbird het volgende:

[..]

geen aangifte gedaan...vond het niet nodig om er anderen van op de hoogte te stellen. wilde alles zsm vergeten.

nou.... juist door aangifte te doen kan je misschien voorkomen dat het nog eens gebeurd bij een andere meid.
als ze diegene dan oppakken tenminste....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:18:25 #22
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8385065
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je?

werk

Dat was in de 3e klas geloof ik

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8385386
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:07 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

kutreactie... rot op man

Wat als hij het nou meende? Onwaarschijnlijk, maar zou kunnen.
Ik vind het ook niet een reactie die het topic erg goed doet, en kan snappen dat dit bij sommige mensen erg gevoelig ligt. Toch kan ikzelf de humor er wel van inzien en lag daarom ook dubbel toen ik die reactie las.
Lambo of Rekt
pi_8385942
Ik gaf mezelf de schuld en wilde het er in eerste instantie niet over hebben... Ik heb het ongeveer 2 jaar voor me gehouden totdat er iemand was die het uit me getrokken heeft... Daar ben ik hem nog dankbaar voor, aangezien ik vanaf die tijd in ging zien dat praten echt wel kan helpen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:29:37 #25
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8386560
kunnen jullie misschien in een ander topic verdergaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')