quote:Aangifte moet je ten aller tijden doen.
Op zondag 9 februari 2003 19:51 schreef Riann het volgende:
En of je aangifte hebt gedaan
Je voorkomt hiermee mogenlijk een herhaling.
quote:geen aangifte gedaan...vond het niet nodig om er anderen van op de hoogte te stellen. wilde alles zsm vergeten.
Op zondag 9 februari 2003 19:51 schreef Riann het volgende:
En of je aangifte hebt gedaan
quote:-edit-lekker wegblijven hier
Op zondag 9 februari 2003 19:49 schreef Riann het volgende:
moeilijk onderwerp.Maar hoe ben jij er mee omgegaan toen het was gebeurd?
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-02-2003 14:34]
quote:vooral dat is heel erg waar.. je wil proberen om er mee te leven alleen komt het bij mij steeds weer boven en dan heeft het toch weer invloed
[b][...] Ik wil het ook niet mijn leven laten overheersen en te veel bij stil staan want ik moet ook verder dus meer niet mezelf laten zwelgen in zelfmedelijden maar ook niet meer het vergeten omdat ik weet dat verdringen het alleen maar moeilijker maakt .
Het is er en het is iets waar ik mee om moet gaan
Wel een badmeester op de hoogte gesteld, geen aangifte gedaan en ook geen trauma aan over gehouden eigenlijk.
Ik was een jaar of 9 toen.
quote:Dat is zo je hebt dagen dat het moeilijker word ,vooral als er weer een relatie aankomt ofzo , want dan zul je het toch moeten gaan vertellen , maar er zijn ook dagen dat het minder is .
Op zondag 9 februari 2003 20:00 schreef bigbird het volgende:[..]
vooral dat is heel erg waar.. je wil proberen om er mee te leven alleen komt het bij mij steeds weer boven en dan heeft het toch weer invloed
quote:mmm, idd ja.. herkenbaar
Op zondag 9 februari 2003 20:00 schreef bigbird het volgende:[..]
vooral dat is heel erg waar.. je wil proberen om er mee te leven alleen komt het bij mij steeds weer boven en dan heeft het toch weer invloed
quote:idd, nu heb ik een hele lieve vriend waarbij ik wel mezelf kan zijn en die rekening houdt met me. maar heb ook wel anders meegemaakt
Op zondag 9 februari 2003 20:06 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Dat is zo je hebt dagen dat het moeilijker word ,vooral als er weer een relatie aankomt ofzo , want dan zul je het toch moeten gaan vertellen , maar er zijn ook dagen dat het minder is .
En inderdaad het beinvloed ook je hele manier van doen , want juist door zoiets ben je bang mensen te dicht bij je te laten komen en dan zorg je maar voor een veilig muurtje .
quote:Oh wat een lastige situatie . Ikzelf ook niet hoor , de jongen die het deed was een jongen die ik kende en eigenlijk ook leuk vond daarvoor en hij heeft letterlijk en figuurlijk gezegd tegen me : Kijk naar jezelf en kijk naar mij , wie gelooft jou nou . Hij heeft daarna ook via gewoon machtspelletjes mij mijn mond te laten houden wat ook gelukt is .
Op zondag 9 februari 2003 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook geen aangifte egdaan, ik heb wel de badjuffrouw op de hoogte gesteld en toen moest ik die jongen aaanwijzen, maar omdat hij bij een groep met verstandelijke gehandicapten hoorde, kon hij niet eerder weg, dus kwam ik hem daarna steeds tegen, dus ben ik zelf maar weggegaan.
quote:Waar slaat dat nou weer op??? Iemand zit waarschijnlijk heel erg met zo'n probleem en dan kost het erg veel moeite en lef om dat op zo'n forum neer te zetten. Als je iemand dan zo opzettelijk kwetst ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Als je echt lollig wil zijn ga dan in onzin posten en val anderen er niet mee lastig.
Op zondag 9 februari 2003 19:58 schreef Graveworm het volgende:[..]
snel weggereden voordat de politie er was
Hier kan ik zo kwaad om worden...
Riann, doe wat je zelf van binnen denkt dat het beste is
Maar even voor de duidelijkheid, verdringen betekend eigenlijk dat het er ooit toch uit gaat komen, alleen duurt het dan nog veel langer om er overheen te komen.
Ik weet het het is niet fijn om er voor uit te komen, maar je hebt er toch niet letterlijk om gevraagd om verkracht te worden!
ik gelukkig niet
quote:Wat voor werk doe je?
Op maandag 10 februari 2003 12:05 schreef Sinaasappel het volgende:
We waren een keer op werkweek, en gewoon 4 van de 6 meisjes waren een keer aangerandik gelukkig niet
quote:nou.... juist door aangifte te doen kan je misschien voorkomen dat het nog eens gebeurd bij een andere meid.
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef bigbird het volgende:[..]
geen aangifte gedaan...vond het niet nodig om er anderen van op de hoogte te stellen. wilde alles zsm vergeten.
quote:werk
Op maandag 10 februari 2003 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Wat voor werk doe je?
Dat was in de 3e klas geloof ik
quote:Wat als hij het nou meende? Onwaarschijnlijk, maar zou kunnen.
Op zondag 9 februari 2003 20:07 schreef racoon2002 het volgende:[..]
kutreactie... rot op man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |