abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 07:01:50 #76
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_8876267
Woei! Vandaag alweer de dag goed begonnen met een goede daad.

Ik doe elke morgen een auto-route (krant), en toen ik vanmorgen op de sluisweg een krant wilde bezorgen, zag ik daar iets zwarts op straat zitten. Bleek dat een kat(je) met zijn kop in een stuk regenpijp van ongeveer 50 cm lengte vastzat
Tevens zat er op de buis een stikker met daarop de opdruk "Attentie: VERGIF"

Nu heb ik nog geprobeerd om hem zelf te bevrijden, maar doordat er op het einde een kleine knik inzat (afgesneden stuk bocht) lukte dit dus niet. Ook het feit dat de kat (begrijpelijk) tegensputterde hielp niet echt. Ik heb daarop dan ook maar het landelijke alarm-nummer 0900-TUIG (0900-8844) gebeld en melding ervan gemaakt. Daarna eventjes gewacht op de brandweer welke de kat heeft meegenomen om bevrijdt te worden. Dus tegen de tijd dat ik dit zit in te tikken, loopt het beestje gegarandeerd weer vrij rond .

ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_8879640
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 07:01 schreef JaJoah het volgende:
Woei! Vandaag alweer de dag goed begonnen met een goede daad.

Ik doe elke morgen een auto-route (krant), en toen ik vanmorgen op de sluisweg een krant wilde bezorgen, zag ik daar iets zwarts op straat zitten. Bleek dat een kat(je) met zijn kop in een stuk regenpijp van ongeveer 50 cm lengte vastzat
Tevens zat er op de buis een stikker met daarop de opdruk "Attentie: VERGIF"

Nu heb ik nog geprobeerd om hem zelf te bevrijden, maar doordat er op het einde een kleine knik inzat (afgesneden stuk bocht) lukte dit dus niet. Ook het feit dat de kat (begrijpelijk) tegensputterde hielp niet echt. Ik heb daarop dan ook maar het landelijke alarm-nummer 0900-TUIG (0900-8844) gebeld en melding ervan gemaakt. Daarna eventjes gewacht op de brandweer welke de kat heeft meegenomen om bevrijdt te worden. Dus tegen de tijd dat ik dit zit in te tikken, loopt het beestje gegarandeerd weer vrij rond .

Waarvoor Hulde!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 5 maart 2003 @ 13:27:19 #78
18772 pos
@@sweet@@
pi_8883274
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 03:51 schreef irreke het volgende:

Wat een prachtige kat. Wil er zelf ook graag zo één, ze zijn zo lekker zacht
Helemaal ideaal omdat ik allergies ben.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8887002
Ja,zou ook graag zo ene willen.Spijtig genoeg zijn ze nogal duur.
pi_8887012
Nou het is niet zo dat je beter reageert op zo een katten als je alergisch bent aan andere katten. Het hangt er maar vanaf waar je aan alergisch bent. Ze produceren nu eenmaal meer talg dan een gewone kat, en als je daar niet tegen kan, tja ...
Maar mensen die ik ken die allergisch zijn aan katten hebben van deze toch geen last moet ik zeggen.
pi_8887051
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja,zou ook graag zo ene willen.Spijtig genoeg zijn ze nogal duur.
ja nogal, we hebben ook wel wat getwijfeld, maar toen we em zagen "in het echt" en em vast hebben gehad moest en zou ie meekomen :p
Hij is gewoon te lief. Zo een karakter heb ik nog bij geen enkele kat gezien.

Geloof me, eens je zo een kat hebt gehad wil je geen andere meer!

woensdag 5 maart 2003 @ 17:17:04 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8890330
Ze is er! Meisje Polle!
Ze plaste haar mandje onderweg onder van angst, maar gelukkig is die gewoon wasbaar in de wasmachine. Tot nu toe heeft ze al gegeten en heel veel geknuffeld en geschurkt. Ze vind het allemaal wel spannend, maar ik zie haar regelmatig tekenen van vertrouwdheid maken; zich wassen, oogjes dicht doen, rustig rondkijken..
ff gauw wat foto's.. ze is erg beweeglijk, dus dat was moeilijk

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8890392
wat een moppie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:23:06 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8892009
Ze is al helemaal gewend en ligt nu op 1 van onze pluizige kussens te slapen...
Als ik haar roep, komt ze op mijn schoot zitten
Hier nog wat foto's..

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:24:46 #85
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_8892054
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is al helemaal gewend en ligt nu op 1 van onze pluizige kussens te slapen...
Als ik haar roep, komt ze op mijn schoot zitten
Hier nog wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi beestie Sem!
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2003 @ 18:28:11 #86
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8892137
Heerlijk lurktopic is dit toch!
  woensdag 5 maart 2003 @ 18:34:19 #87
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8892258
Wat snel gaat dat! Dat wennen!
Kan niets anders betekenen dan dat ze zich meteen thuisvoelde. Een leuke rooie rakker om te zien met een hartje op haar neus!

Gefeliciteerd SEMTEX en Hoe-Die-Nie met nieuwe kattenkind!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8892300
Semtex, wat een lievie!!!
Mooi gevlekt, liev koppie en die gestrekte teentjes als ze kopjes doet en schurkt!
Zooooo lievvvvvv.
ik wil ook weer
pi_8892423
Ooow Semtex wat een lieffie!! Wat heeft ze een leuke tekening bij haar bekje, lijkt wel een oranje snorretje

Wat ontzettend goed dat jullie een poes uit het asiel hebben genomen, er zitten daar zoveel beestjes die graag een fijn tehuis willen

Hééééél erg veel plezier van en met Polle

#geen
pi_8892612
wat een lieverd Semtex

nu nog jaloerzer (is dat nederlands?) is

Doei.
pi_8892883
Lieve foto's Semmie!

Je kan zien dat ze zich nu al happy voelt; ze is duidelijk heel blij met alle aandacht, je weet maar nooit of ze die in een asiel wel krijgen... en daar dan een sociale afwijking aan overhouden.
Wat een mooi beesie, prachtige ogen!
Moet je morgen werken?
Dan wordt het een héeele lange dag.

Veel geluk met Polle.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:22:34 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8893225
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Lieve foto's Semmie!

Je kan zien dat ze zich nu al happy voelt; ze is duidelijk heel blij met alle aandacht, je weet maar nooit of ze die in een asiel wel krijgen... en daar dan een sociale afwijking aan overhouden.
Wat een mooi beesie, prachtige ogen!
Moet je morgen werken?
Dan wordt het een héeele lange dag.

Veel geluk met Polle.

Ik ben idd heel blij dat ze zich al zo op haar gemak voelt. Ze had vandaag in het asiel gevochten met een andere poes en ik dacht ms dat ze daar wat angstig van was. Ook had ze dus op de terugweg in de auto in haar mandje geplast. Maar misschien moest ze gewoon nodig..
Ze heeft trouwens een superglanzende vacht, dus ze heeft goed te eten gehad en is gezond en daar ben ik ook dolblij mee
We genieten er allebei enorm van hoe ontspannen ze is en hoe ze geniet.. ze kneutert met haar nageltjes in de kussentjes op de bank.. en ze heeft de piranha's ook al ontdekt, maar voorlopig blijft het alleen van een afstandje kijken

Allemaal bedankt voor de reacties! Ik ben iig dolblij met Polle en ben dolblij dat zij blij is

pi_8893366
www.picturetrail.com/katjes
dat zijn onze katjes toen we ze het hadden...nu zijn ze onderhand wel iets groter geworden hoor, maar nog steeds heel erg liev
pi_8894527
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
www.picturetrail.com/katjes
dat zijn onze katjes toen we ze het hadden...nu zijn ze onderhand wel iets groter geworden hoor, maar nog steeds heel erg liev
Handig, zo'n slideshow.

En ik post hier toch maar eentje, zóooo'n poepie!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 5 maart 2003 @ 20:28:11 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8894671
!!!
pi_8895396
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben idd heel blij dat ze zich al zo op haar gemak voelt. Ze had vandaag in het asiel gevochten met een andere poes en ik dacht ms dat ze daar wat angstig van was. Ook had ze dus op de terugweg in de auto in haar mandje geplast. Maar misschien moest ze gewoon nodig..
Ze heeft trouwens een superglanzende vacht, dus ze heeft goed te eten gehad en is gezond en daar ben ik ook dolblij mee
We genieten er allebei enorm van hoe ontspannen ze is en hoe ze geniet.. ze kneutert met haar nageltjes in de kussentjes op de bank.. en ze heeft de piranha's ook al ontdekt, maar voorlopig blijft het alleen van een afstandje kijken

Allemaal bedankt voor de reacties! Ik ben iig dolblij met Polle en ben dolblij dat zij blij is

yaiks heb je piranha's??

owja mooi beesie

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_8896206
Semtex wat een ongelovelijk liev poezebeest!!
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:40:05 #98
36824 _-MiKe-_
HIER een krabbeltje aub
pi_8896347
Foto's van mijn poes...

Om mensen te houe, moeje van ze houde
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:45:14 #99
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_8896489
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is er! Meisje Polle!
ff gauw wat foto's.. ze is erg beweeglijk, dus dat was moeilijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieffffffffffffffffffffff!!

Heette ze al Polle, of heb je d'r zelf een naam gegeven?

En hoe herkenbaar het speelmuisje van de eerste foto

wOOps
pi_8896513
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:40 schreef _-MiKe-_ het volgende:
Foto's van mijn poes...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

mag ik der hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties