quote:En waar moet dat sms-je weer naartoe??
Op zondag 9 februari 2003 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Game on!
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Game on!
IDD die had het al verpest bij mij toen ze "ieson dauwn de root" stond te zingen
quote:Ik niet met deze: Idols deel 31, tot ziens lieve en mooie Marieke
Op zondag 9 februari 2003 01:20 schreef scanman01 het volgende:
* Niet eens met de titel van dit topic *
Hij heeft misschien wel 'n monotone stem, maar met die mooie lage stem kan hij wel leuke dingetjes doen, ik vind het niet saai gezongen ofzo Vooral die 'rauwe' randjes in z'n stem vind ik lekker om te luisteren..
En dat dansen, mja dansen was het niet echt, hij danste niet slecht, hij danste eigenlijk gewoon niet.. Maar ik denk dat een mooi ingestudeerd dansje met leuke danspasjes hem heel erg goed zal staan
quote:Volgens mij was juist Marieke zo echt als maar kan. Ze was oprecht emotioneel als er anderen weg moesten en was ook de meest meelevende van allemaal volgens mij. Marieke is een gevoelsmens, wat vanavond ook wel weer bleek.
Op zondag 9 februari 2003 01:20 schreef lindaatje het volgende:
Ik zal haar zeker niet missen...met heel dat neppe gedoe van haar
quote:Volgens Ripley niet.
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij was juist Marieke zo echt als maar kan.
quote:Die was juist onwijs goed vandaag, muts
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef LoekB het volgende:
David had weg gemoeten..
quote:Daar kan ik dus echt niet bij! Als je het orgineel van Queen kent dan ben je toch in staat om tijdens de vertolking van Jim de tv op te pakken en door het raam te gooien van ellende..... ?
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef Taurus het volgende:
Ik heb net Jim nog een keer geluisterd, en vind echt dat hij het heel goed gedaan heeft vanavond.
quote:David had juist een erg goede performance.
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef LoekB het volgende:
David had weg gemoeten..
quote:Irriteerd het je dan nooit, hoe ze praat over dat hele Idols gebeuren? ja ik wil heel veel leren en bla bla bla......ik vind dat heel erg nep klinken uit haar mond. Dat heel emotioneel afscheid nemen kan je ook acteren, weet je
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij was juist Marieke zo echt als maar kan. Ze was oprecht emotioneel als er anderen weg moesten en was ook de meest meelevende van allemaal volgens mij. Marieke is een gevoelsmens, wat vanavond ook wel weer bleek.
quote:En WTF is Ripley?
Op zondag 9 februari 2003 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Volgens Ripley niet.
quote:Verschil is; ik vergelijk het niet met het origineel! Dat is ook totaal niet de bedoeling volgens mij! En 'de tv oppakken en door het raam gooien van ellende', nou zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
Op zondag 9 februari 2003 01:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar kan ik dus echt niet bij! Als je het orgineel van Queen kent dan ben je toch in staat om tijdens de vertolking van Jim de tv op te pakken en door het raam te gooien van ellende..... ?
Na Jessie en al die andere nummers heeft hij het vanavond opnieuw voor mij onmogelijk gemaakt om een favoriet nummer de komende tijd nog te draaien.
Ik heb 'm nu 4 keer achter mekaar geluisterd, zo goed vind ik het klinken.. Dan ben ik maar enig in m'n soort hier, ik vind hem gewoon goed, sorry.. Ik kan er niet bij dat jij Marieke goed vind, maar das jouw keuze verder..
quote:Dat kun je idd acteren, maar dan ben je wel oscar-waardig!
Op zondag 9 februari 2003 01:23 schreef lindaatje het volgende:
Dat heel emotioneel afscheid nemen kan je ook acteren, weet je
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-02-2003 01:27]
quote:Ja ik hoorde ook niks van het originele nummer terug. Die jongen houdt van verkrachtingen van leuke liedjes. Alle artiesten moeten oppassen dat hij niet een liedje van hun kiest om te performen
Op zondag 9 februari 2003 01:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar kan ik dus echt niet bij! Als je het orgineel van Queen kent dan ben je toch in staat om tijdens de vertolking van Jim de tv op te pakken en door het raam te gooien van ellende..... ?
Na Jessie en al die andere nummers heeft hij het vanavond opnieuw voor mij onmogelijk gemaakt om een favoriet nummer de komende tijd nog te draaien.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat kun je idd acteren, maar dan best je wel oscar-waardig!
quote:De mod. Die heeft M. irl gesproken.
Op zondag 9 februari 2003 01:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
En WTF is Ripley?
quote:Oh nee hoor.. vrouwen zijn over het algemeen goed daarin
Op zondag 9 februari 2003 01:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat kun je idd acteren, maar dan best je wel oscar-waardig!
quote:Waarom moet het op het origineel lijken?? Kan iemand mij dat uitleggen?
Op zondag 9 februari 2003 01:26 schreef lindaatje het volgende:[..]
Ja ik hoorde ook niks van het originele nummer terug. Die jongen houdt van verkrachtingen van leuke liedjes. Alle artiesten moeten oppassen dat hij niet een liedje van hun kiest om te performen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |