quote:Wil je dat weten
Op zaterdag 8 februari 2003 17:28 schreef Conflict het volgende:
Waar fitness jij
[Dit bericht is gewijzigd door Fragnatia op 08-02-2003 17:31]
quote:gay? :p
Op zaterdag 8 februari 2003 17:27 schreef Angel25 het volgende:
Was vorige week na het fitnessen aan 't douchen toen een jongen me aansprak over het ontbreken van mijn schaamhaar, ik vertelde dat ik het afscheer omdat ik dat hygiënischer vind en het voelt lekkerder tijdens de sex. Hij vond het wel gaaf en vandaag toen ik er weer was zag ik hem ook weer:helemaal kaal! Hij vertelde me dat ie 't helemaal te gek vindt en lekker voelt. Hebben jullie ook wel eens leuke of juist vreemde reacties gehad op het scheren van schaamhaar (bijv. tijdens douchen na sporten/gym ofzo)?
quote:kortzichtig
Op zaterdag 8 februari 2003 17:31 schreef M_a_T het volgende:[..]
gay? :p
tis gewoon lekker gevoel en aangezicht voor je geliefde
beter als een oerwoud
quote:*mee eens is*
Op zaterdag 8 februari 2003 17:35 schreef ShotCun het volgende:[..]
kortzichtig
![]()
tis gewoon lekker gevoel en aangezicht voor je geliefde
beter als een oerwoud
quote:
quote:Nee, niet gay, en als het wel zo was, wat maakt het uit?
quote:Ja, daar heb ik dus totaal geen last van!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:40 schreef extreme het volgende:
het nadeel van je schaamhaar afscheren is dat je het regelmatig bij moet houden, want jeuken doet het na een dag of drie, en ga op kantoor maar eens uitleggen waarom je de hele dag aan je ballen loopt te krabben
quote:haha relax hier.. ik doe t zefl ook bijna helemaal kaal hoor was just fun..
Op zaterdag 8 februari 2003 17:41 schreef Angel25 het volgende:[..]
Nee, niet gay, en als het wel zo was, wat maakt het uit?
quote:ik doe het dan ook slechts incidenteel, het jeuken schijnt over te gaan als je het langere tijd achter elkaar redelijk bijhoud, gewenning van je huid ofzo..
Op zaterdag 8 februari 2003 17:42 schreef Angel25 het volgende:[..]
Ja, daar heb ik dus totaal geen last van!
Weet niet of dat bij iedereen verschillend is ofzo maar ik merk er echt niets van!
tenminste, so i'm told...
quote:correct!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:44 schreef extreme het volgende:[..]
ik doe het dan ook slechts incidenteel, het jeuken schijnt over te gaan als je het langere tijd achter elkaar redelijk bijhoud, gewenning van je huid ofzo..
tenminste, so i'm told...
quote:Wat belachelijk!
het nadeel van je schaamhaar afscheren is dat je het regelmatig bij moet houden, want jeuken doet het na een dag of drie, en ga op kantoor maar eens uitleggen waarom je de hele dag aan je ballen loopt te krabben
quote:Als ik op mn werk aan mn ballen loop te krabben vraagt iedereen of ik niet eens mn zak weer zou scheren
quote:Aha, dus het ligt niet aan mij!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:49 schreef oYo het volgende:[..]
Wat belachelijk!
De eerste keren misschien maar na een tijdje heb je dat echt niet meer.
ontopic: niemand anders leuke dingen erover te vertellen? Geen reacties van familie / vrienden / kennissen / onbekenden ?
quote:Het valt wel op zo onder de douche
Op zaterdag 8 februari 2003 17:52 schreef firstwollie het volgende:
wat grappig dat hij jou daar op aan spreekt
quote:ja maar om daar nou iemand op aan te spreken, dat zou ik nooit durven, krijg je misschien wel zo'n reactie van: waar bemoei jij je nou mee?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:35 schreef Slarioux het volgende:[..]
Het valt wel op zo onder de douche
.
quote:<offtopic> ben jij dat echt zelf op die foto?? Dude!!
Op zaterdag 8 februari 2003 18:58 schreef firstwollie het volgende:[..]
ja maar om daar nou iemand op aan te spreken, dat zou ik nooit durven, krijg je misschien wel zo'n reactie van: waar bemoei jij je nou mee?
waar het eindigt, is het haar van mijn benen al begonnen of zo, en dat opkruipstreepje naar je navel dan? moet dat dan ook mee?
quote:Yep, evt. haar onder navel / buik ook gewoon mee scheren en bij de benen laat je het langzaam overlopen van kaal naar haar. Benen
Op zaterdag 8 februari 2003 19:10 schreef _o_ het volgende:
ik zou niet weten waar ik moest stoppen met het scheren van schaamhaarwaar het eindigt, is het haar van mijn benen al begonnen of zo, en dat opkruipstreepje naar je navel dan? moet dat dan ook mee?
En de oksels niet vergeten! Mijn vriendin vindt het geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |