Nag - Jullie zijn niet mijn niveau
Nag - stationshoeren
Nag - Fuck Def Rhymz
nog een nag nummer:
Nag - Noordside
[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 07-02-2003 20:17]
Vooral de jongen die als eerste rapt op Zogenaamde Playerz is echt goed.
quote:hahahaahaha jullie gaan me niet vertellen dat ze serieus een platencontract hebben?
Op vrijdag 7 februari 2003 22:51 schreef MSXUser het volgende:Je moet je toch diep schamen om dit uit te brengen?
quote:Beejte makkelijk om de hiphopscene van tegenwoordig af te rekenen op jochies als die van NAG. Geen aandacht aan besteden zou ik zeggen. En laten we alsjeblieft niet doen alsof OP zulke geweldige dingen uitbrengt...
Op maandag 17 februari 2003 17:12 schreef Ibanez het volgende:
MWoehaha, nu dit is echt weer voer voor de O.P. De hip hop scene van tegenwoordig maakt het de oudeschool nederhoppers wel erg makkelijk om te blijven volhouden dat de oude stijl de beste is, en ik geef ze na dit voorbeeld ok nog gelijk ook!!!!!
'pim veel mensen vonden je al teveel, maar 6 kogels waren genoeg voor een enkeltje naar de hell'
op zich is 't wel lachen om die shit te dl'en en met aantal vrienden te downloaden je lacht je echt rot
[Dit bericht is gewijzigd door sdk op 29-08-2003 22:12]
quote:onbedoeld zeer vermaklijk
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:06 schreef sdk het volgende:
ja heb is rond gekeken
en vond NAG - ewa pim'pim veel mensen vonden je al teveel, maar 6 kogels waren genoeg voor een enkeltje naar de hell'
op zich is 't wel lachen om die shit te dl'en en met aantal vrienden te downloaden je lacht je echt rot
het mooiste vind ik dat zo'n gast in 'fuck def rhymz' zegt: "jij vieze vuile fake-neger"
of "het is 12 uur in de nacht ik loop over straat (vet gevaarlijk)"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |