quote:Imo moet hij heeeel snel of terug naar Libanon, OF...
Op vrijdag 7 februari 2003 19:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Imo is Jahjah sowieso geen probleem.
quote:Ik heb Jahjah het zelf horen zeggen (en half NL met mij) tijden B&D 2 weken terug...
Op vrijdag 7 februari 2003 19:43 schreef Re het volgende:[..]
ik heb de Nederlandse statuten van de AEL nog niet ergens kunnen lezen.
quote:Welk 'strafbaar' feit heeft CP86 begaan dan?
En het ene verbod betekend nog steeds niet dat dat een reden is voor een verbod op een geheel andere partij, als mocht blijken dat de Nederlandse AEL strafbare feiten aan het plegen is mag je terugkomen
quote:Misschien heeft ie het nu te druk met zijn nieuwe kameraden, maar hij heeft nog een hele ronde langs Vlaamse steden. Dan was er mogelijkheid om te 'discussieren' met Jahjah.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:29 schreef X-Ray het volgende:
Wat nou scheiterts?
Ik zou die Jahjah met liefde eens tegemoet willen treden.
Heel graag zelfs.
Tenminste, als de spontane opgedaagde medestanders die Jahjah kwamen bewierroken iemand de gelegenheid gaven om een vraag te stellen.
Jahjah zien schijnt ook niet zo makkelijk te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 07-02-2003 19:51]
quote:dank golfer
Op vrijdag 7 februari 2003 19:53 schreef golfer het volgende:
Topictitel minder suggestief gemaakt.
het is wel weer een topic waar alle frustraties over heel wat andere topics weer bij elkaar komt zo te zien. Echt discussieren over 1 onderwerp is er niet echt bij
quote:Eerder in de onderwereld houden imo.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:53 schreef tvlxd het volgende:
Is het niet gewoon het slimst de AEL te laten raaskallen en zo het groepje uit de 'Onderwereld' te houden?
quote:Dan heb je wel dat er weinig controle op is en het aantrekkelijker voor jongeren.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:54 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Eerder in de onderwereld houden imo.
quote:wat zit je nou telkens te emmeren met je suggestieve "..." iets aan het uitlokken of ...
Op vrijdag 7 februari 2003 19:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
Imo moet hij heeeel snel of terug naar Libanon, OF...
[..]
quote:en wat heeft dat met een eventuele Nederlandse tak te maken?
Ik heb Jahjah het zelf horen zeggen (en half NL met mij) tijden B&D 2 weken terug...
En de Belgische AEL laat genoeg Nazi-gedrag zien.
Tot en met eigen SA troepen aan toe.
[..]
quote:Ik zou het niet weten, maar dat verbod heeft zeker geleid tot het uitroeien van extreem rechts in Nederland
Welk 'strafbaar' feit heeft CP86 begaan dan?.
quote:Is er nu dan wel controle op ?
Op vrijdag 7 februari 2003 19:56 schreef tvlxd het volgende:
Dan heb je wel dat er weinig controle op is en het aantrekkelijker voor jongeren.
Voor mijn gevoel is het gehele succes van de belgische AEL afhankelijk van de figuur Jahjah, en mocht hij geliquideerd worden (niet uit te sluiten) zal dat het einde zijn van de AEL, weliswaar niet van de gevoelens van ongenoegen welke leiden tot de aanhang van Jahjah.
Imo is Jahjah gewoon een gevolg van de gang van zaken in België (en die liegt er niet om, niet te vergelijken met NL), en is dus niet hij het probleem maar gewoon een gevolg.
Ik begrijp best dat velen moeite met hem hebben, maar gezien het interview bij Nova moet je hem toch een en ander nageven, waar het hem precies in zit is moeilijk te omschrijven, het heeft ook niets met sympathie te maken.
De Nederlandse AEL zal op niets uitdraaien.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 07-02-2003 20:04]
quote:Het valt beter te controleren als het een legale organisatie is.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:00 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Is er nu dan wel controle op ?
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:59 schreef Re het volgende:
en wat heeft dat met een eventuele Nederlandse tak te maken?
quote:
Ik zou het niet weten, maar dat verbod heeft zeker geleid tot het uitroeien van extreem rechts in Nederland
quote:Nou vraag ik me toch af waar je het over hebt.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
de gang van zaken in België (en die liegt er niet om, niet te vergelijken met NL), en is dus niet hij het probleem maar gewoon een gevolg.
quote:Ik vraag het me af. Extreem rechts was al behoorlijk op zijn retour op het moment dat de rechtszaak tegen de CP86 speelde. Het was ook geen beginnende club, maar een partij die al jaren bestond. Het is denk ik anders als je een AEL of Nederlandse afsplitsing probeert te verbieden. Laat ze maar een partij beginnen, dan heb je in ieder geval goed zicht op de grootte en op wie de leiders zijn. En als ze strafbare feiten begaan kan je de partij of de individuen later nog altijd alsnog aanpakken.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:59 schreef Re het volgende:Ik zou het niet weten, maar dat verbod heeft zeker geleid tot het uitroeien van extreem rechts in Nederland
Bij een illegale AEL heeft uiteindelijk vooral extreem-rechts voordeel, die kan de 'goedgelovende burger' kan bangmaken met 'grote groepen radicale moslims die Nederland willen overnemen'. Wat dus ook nu een beetje gebeurt.
quote:jah, sarcasme is je vreemd, dan zou ik ook mijn hoofd tegen de muur willen slaan
Op vrijdag 7 februari 2003 20:05 schreef battlesickloner het volgende:[..]
quote:Toevallig was Jahjah in Netwerk vandaag ook heel sarcastisch bezig
Op vrijdag 7 februari 2003 20:25 schreef Re het volgende:
jah, sarcasme is je vreemd, dan zou ik ook mijn hoofd tegen de muur willen slaan
Hoor je hem echter zijn aanhang toeschreeuwen dan is het een opruiende populist...
quote:Wat had hij vandaag te vertellen?
Op vrijdag 7 februari 2003 20:59 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Toevallig was Jahjah in Netwerk vandaag ook heel sarcastisch bezig
quote:DAT HIJ DE OPRICHTER ERVAN IS MISSCHIEN!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 19:59 schreef Re het volgende:en wat heeft dat met een eventuele Nederlandse tak te maken?
quote:Ja hehe.. nogal wiedes dat hij voor de TV zich kalm houd. Een inbreker doet ook lief als er toch iemand reageert op de bel.
Op vrijdag 7 februari 2003 21:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Als je Jahjah in interviews hoort is het nog een vrij gematigde man. Je kunt absoluut niet zeggen dat hij niet geïntegreerd is, hij weet meer van geschiedenis en staatsinrichting van de gemiddelde Belg/Nederlander. De standpunten van de AEL, ook de Nederlandse, passen binnen de grondwet. Er is geen enkele grond om ze te verbieden.
quote:Ja, das zijn echt gezicht.
Hoor je hem echter zijn aanhang toeschreeuwen dan is het een opruiende populist...
Zijn jullie nou echt allemaal zo naief? Van die 'wiet van een straatdealer in A'dam'-koper gasten?????
quote:ik ben Jezus niet (en ik schreeuw ook niet als ik gelijk probeer te krijgen)
Op vrijdag 7 februari 2003 23:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
DAT HIJ DE OPRICHTER ERVAN IS MISSCHIEN!!!
.
Jezus hoe blind kan je zijn?
quote:ik denk eerder dat jij iets te ver doorgeslagen bent, mensen zoals jij geven juist deze nitwit een stok om mee te slaan, het lijkt wel of je heb op een voetstuk wilt plaatsen
Op vrijdag 7 februari 2003 23:27 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, das zijn echt gezicht.Zijn jullie nou echt allemaal zo naief? Van die 'wiet van een straatdealer in A'dam'-koper gasten?????
quote:Ik neem niet aan dat hij liegt over de standpunten van zijn partij.
Op vrijdag 7 februari 2003 23:27 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja hehe.. nogal wiedes dat hij voor de TV zich kalm houd. Een inbreker doet ook lief als er toch iemand reageert op de bel.
quote:Ach, jij wilt alleen het kwade er van zien. Ik zou haast het d-woord in de mond nemen, hetgeen overigens alleen maar bevestigt dat het opkomen van Jahjah ontzettend op dat van Fortuyn lijkt.
Ja, das zijn echt gezicht.Zijn jullie nou echt allemaal zo naief? Van die 'wiet van een straatdealer in A'dam'-koper gasten?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |