abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8319998
15 Mei is het zover, dan komt net als een nieuwe film (The Matrix Reloaded) ook de game van The Matrix uit. De game heet Enter the Matrix en zit boordevol actie die je ook kent uit de film(s). De game kent een wat verouderde graphicsengine, maar dat mag de pret (gameplay, gameplay!) niet drukken. Meer dan 1000 motion captured special moves, bullettime effecten, tegen muren oprennen, achtervolgingen, en lekker veel wapens. Need I say more?

Klik hier voor de filmpjes (Zitten 2 broken links bij, waarvan je bij de eerste de bestandsnaam zelf kunt intypen in de browser. De andere krijg ik niet aan de praat.): http://ps2.ign.com/articles/385/385084p1.html

Nog meer moois voor de mensen die betaalt hebben voor Gamespot: http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2910326,00.html

De officiële website: http://www.enterthematrixgame.com

pi_8320079
heb er zin iN!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_8320146
Die verouderde engine ziet er nog behoorlijk goed uit echter, op die screenshots...
Kan ik wel mee leven
  donderdag 6 februari 2003 @ 20:57:14 #4
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_8320202
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:46 schreef Disorder het volgende:
15 Mei is het zover, dan komt net als een nieuwe film (The Matrix Reloaded) ook de game van The Matrix uit. De game heet Enter the Matrix en zit boordevol actie die je ook kent uit de film(s). De game kent een wat verouderde graphicsengine, maar dat mag de pret (gameplay, gameplay!) niet drukken. Meer dan 1000 motion captured special moves, bullettime effecten, tegen muren oprennen, achtervolgingen, en lekker veel wapens. Need I say more?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Klik hier voor de filmpjes (Zitten 2 broken links bij, waarvan je bij de eerste de bestandsnaam zelf kunt intypen in de browser. De andere krijg ik niet aan de praat.): http://ps2.ign.com/articles/385/385084p1.html

Nog meer moois voor de mensen die betaalt hebben voor Gamespot: http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2910326,00.html

De officiële website: http://www.enterthematrixgame.com

doe mij maar een verouderde engine. DIe zijn meestal sneller dan de nieuwe engines die allerlei extra leuke effectjes hebben. En volgens mij helpt die 2e processor in m'n bak ook niet zo bij de meeste games.
pi_8320239
, deze moet ik hebben
pi_8320284
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:57 schreef Fearlezz het volgende:

[..]

doe mij maar een verouderde engine. DIe zijn meestal sneller dan de nieuwe engines die allerlei extra leuke effectjes hebben. En volgens mij helpt die 2e processor in m'n bak ook niet zo bij de meeste games.

Inderdaad, gameplay is een stuk belangrijker. Alhoewel mijn nieuwe videokaart erg veel aan kan, gooit mn processor nog weleens roet int eten...
pi_8320306
Als je de filmpjes bekeken hebt wil je het spel nog meer
Ik kan niet wachten door eerst een muur op te lopen iemand een pak slaag te geven!
pi_8320558
Pfoe, toch maar eens een nieuwe PC halen, denk ik..
Ziet er echt uit om van te smullen.

*Max Payne flashbacks krijgt...*

pi_8320625
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:57 schreef Fearlezz het volgende:

[..]

Doe mij maar een Linux versie...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_8321636
..Wie moeten die gassies voorstellen? Lijkt namelijk totaal niet op Neo ofzo..

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_8321679
Deze game maakt toch gebruik van de Half-Life Engine? Beetje oude poep.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8321740
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Deze game maakt toch gebruik van de Half-Life Engine? Beetje oude poep.
Ja.. dacht ook al zoiets te zien.. Wat ik me kan herrineren van half-life.. Lastig trap(lees: ladder)lopen..

~Des

pi_8321799
Half life of niet, ziet er goed uit

nou nou de 4600 krijgt op zijn lazer van me de laatste tijd

Als de gameplay goed is wel een spel om in de gaten te houden...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 6 februari 2003 @ 22:18:27 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8321829
Eigen Engine, dag gerucht!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8321830
superrrrrrrrrrr matrix^O^
pi_8321849
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:17 schreef HeatWave het volgende:
Half life of niet, ziet er goed uit

nou nou de 4600 krijgt op zijn lazer van me de laatste tijd

Als de gameplay goed is wel een spel om in de gaten te houden...

Maar waarom geen Neo..? En die poppetjes worden allebei hetzelfde weg'gegooid' door die griet .. en die griet heeft overal hetzelfde aan..

By the way.. third person..?

~Des

pi_8321874
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigen Engine, dag gerucht!
Bron?

En als je zo naar bijvoorbeeld die trap kijkt.. en dat riooluitmondingbuisgeval, lijkt wel Half-Life..

~Des

pi_8321919
Zijn dat trouwens Vampiers waar die muts tegen vecht? Dat kan ik me niet herinneren uit de film?!?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8321947
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn dat trouwens Vampiers waar die muts tegen vecht? Dat kan ik me niet herinneren uit de film?!?
Foute Trinity Vs. Vage Morpheus?

~Des

pi_8322052
Waar hebben jullie het over? Vampiers?
En die 2 karakters zitten geloof ik in de nieuwe film.

Ik weet volgens mij over wie jullie het hebben. Aangezien de game zeer zorgvuldig gelinkt is aan The Matrix Reloaded ga ik ervan uit dat die karakters in de film te zien zijn. Voor de game zijn zelfs extra scenes gefilmd met de echte acteurs.

[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 06-02-2003 22:34]

vrijdag 7 februari 2003 @ 14:18:05 #21
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_8331613
Max Payne II komt al vroeg zeg voor 3Drealms doen.
pi_8512888
Tadaaaaaaahh!! Vandaag is de eerste officiële trailer van het spel gereleased. Kijk allemaal even op de volgende site om 'm te downloaden. De trailer bevat beelden van eerder uitgebrachte filmpjes, dus er is in feite niets nieuws te zien. Toch is het een zeer spectaculaire trailer omdat het helemaal in dezelfde filmstijl is gemaakt. De moeite waard dus..
  maandag 17 februari 2003 @ 19:56:28 #23
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_8543279
Mmm ik hoop niet dat het alléén maar knokken is in het Matrix-spel. Ze kunnen zoveel meer uit het gegeven 'matrix' halen.
Ik denk dan aan complete online 'clans' met hun eigen schip, die kunnen inloggen op allerlei locaties ter wereld (elke locatie een eigen server bijv.), wapens uploaden, etc. Een inwoner van Amsterdam maakt bijvoorbeeld een level van Amsterdam, ik noem maar wat.

Kortom het internet is als het ware de Matrix

maandag 17 februari 2003 @ 20:08:10 #24
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8543576
Hmm.. spellen van films zijn vaak niet zo ontzettend boeiend eigenlijk, ben benieuwd of ze echt aandacht aan het spel hebben geven, i.p.v. alleen maar het promoten van de naam "Matrix"!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 17 februari 2003 @ 20:10:44 #25
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_8543638
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')