In Engeland werden de sterren gedropt in de Australische outback.Kijkers konden beslissen wat voor behandeling een celeb moest ondergaan, Tara Palmer-Tomkinson had een angst voor bugs en daar werd dus een uitdaging van gemaakt.
This is what you voted for. Tara smiles as she waits for her jungle shower.Tara put up with the shower of bugs and won extra food for all eight celebrities - even though she side-stepped most of the creepy-crawlies and the TV cameras had a problem getting a shot of Tara in contact with an insect.
Ja ik ga daar aan meedoen. Het lijkt me hartstikke leuk. Ben wel een beetje lief voor mij he!
Lieve groetjes,
Christine.
quote:Lijkt mij wel geinig.
Op donderdag 6 februari 2003 19:31 schreef hallo_mensen het volgende:
wat is dat nou
quote:RTL Boulevard.
Op donderdag 6 februari 2003 19:32 schreef ChristinevdHorst het volgende:
Hallo lieve mensen,Ja ik ga daar aan meedoen. Het lijkt me hartstikke leuk. Ben wel een beetje lief voor mij he!
Lieve groetjes,
Christine.
Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
quote:Die B-sterren vind ik ook tegenvallen.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh leuk! Expeditie Robinson met bekende mensen!
Ik kan niet wachten!Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
quote:Nou ja, als we ze hard kunnen aanpakken
Op donderdag 6 februari 2003 19:43 schreef schatje het volgende:
Die B-sterren vind ik ook tegenvallen.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oh, de naam (Bobo's in het bos) vind ik ook erg fout.
"Ik ben een bekende Nederlander, haal me hier in godsnaam weg" is weer te lang.
Ik heb trouwens niet goed gehoord waar ze precies gedropt worden.Wel dat ze ook moeten zoeken naar een schat.
Ok, dat was niet echt een HEEL erg preciese locatie maarja.
quote:Staat nog niets over op de site van RTL Boulevard.
Op donderdag 6 februari 2003 23:24 schreef Borin het volgende:
Ergens in de hoek azië/autralië/nieuw zeeland geloof ik.Ok, dat was niet echt een HEEL erg preciese locatie maarja.
quote:Ik weet wel iemand die dit zeker gaat kijken...
Op donderdag 6 februari 2003 19:23 schreef schatje het volgende:
Kandidaten zijn onder meer Tatjana, Joop Braakhekke, Christine van de Horst en Jacques d'Ancona.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:53 schreef troela het volgende:[..]
Ik weet wel iemand die dit zeker gaat kijken...
Waar slaat dat bobo's eigenlijk op?
quote:Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
Op zaterdag 8 februari 2003 18:18 schreef thurminator het volgende:[..]
![]()
Waar slaat dat bobo's eigenlijk op?
"I'm a Celebrity... Get Me Out of Here!" klinkt gewoon lekker.
quote:Klinkt ook logischer vind ik
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
* Thurminator dacht bij die titel aan directeuren van Philips ofzo...
quote:Het is wel een mond vol woorden, dus daarom misschien maar zo simpel mogelijk, dus "bobo's in het bos".
Op zondag 9 februari 2003 11:08 schreef thurminator het volgende:[..]
Klinkt ook logischer vind ik
* Thurminator dacht bij die titel aan directeuren van Philips ofzo...
Of misschien is het een voorlopige werktitel.
(uit de Telegraaf van vandaag)
quote:Kruisje.
Op maandag 14 april 2003 10:47 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding](uit de Telegraaf van vandaag)
(uit de nieuwe Veronicagids)
quote:bron
Zij gaan wel 'the bush' in!
Costa-ster Peggy Jane de Schepper laat te midden van de andere BN'ers voor Bobo's in de Bush met alle plezier een venijnige injectie tegen allerlei enge tropenziektes in haar arm zetten. "Ik kan niet wachten tot we eindelijk de klamme hitte van Maleisisch Borneo gaan voelen."
Tegen de slopende afvalrace in de jungle, die de BN'ers in opdracht van Yorin ondernemen, ziet Peggy dan ook absoluut niet op. "Een sportieve uitdaging ga ik nooit uit de weg en het is nog voor een goed doel ook! Dus waarom zeuren?"
Lieten acteurs Johnny Kraaijkamp jr. en Ferry Somogyi eerder weten toch niet van de partij te zullen zijn tijdens de keiharde reality soap, Inge Ipenburg heeft er net als Peggy ook ontzettend veel zin in. "Eigenlijk is het heel raar dat ik meega", bekent GTST Inge. "Ik ben geen groepsmens. Ik houd enorm van reizen, maar dan wel met mensen die ik zelf uitkies en als iemand het in zijn botte hersens haalt tijdens een vakantie een videocamera uit zijn taste halen, heb ik daar altijd meteen zwaar de ziekte over in. Bovendien ben ik ook nog eens iemand die zijn privéleven enorm probeert af te schermen."
Genieten
Inge verzucht: "Maar dat stemmetje in mij roept maar continu dat ik toch eigenlijk heel erg graag mee wil. Daarom ga ik gewoon genieten en laat ik me deze geweldige kans niet ontnemen. Dat alles gefilmd wordt, verdring ik gewoon. Ik hoop alleen dat ik het conditioneel een beetje ga redden daar. Het afgelopen jaar heb ik namelijk nauwelijks tijd gehad om te sporten. Ik reisde opgevouwen in een busje van theater naar theater. Ach, ik heb nog drie weken de tijd..."Aan de lijst van BN'ers die meedoen aan het reality-programma, waarin de sterren ook nog eens moeilijke opdrachten moeten uitvoeren, is na het afvallen van Johnny Kraaijkamp jr. acteur Sander Jansons toegevoegd. Het aantal bush bush Bobo's is daarmee weer gestegen naar negen.
Wel allemaal B-sterren.
quote:Of in dit geval: B-sterren in het Bos.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
Lekker kort maar krachtig.
quote:Ook een enorme topper ja... ligt uit de gratie volgens mij.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh leuk! Expeditie Robinson met bekende mensen!
Ik kan niet wachten!Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
Hmmm, misschien hadden ze beter een Dinand van Kanef (brrr) of Robert Jensen kunnen doen. En dat gezellig te zamen met Tom Rhodes, Connie Breukhoven, Jody Bernal (zojuist weer verschenen bij Patty, dus actueel. ) en Jan Peter Balkenende. Om maar even wat te noemen.
Iets meer van deze tijd dus.. Tja, het is geen gemakkelijke klus om echte wereldsterren van formaat te vinden hier.
quote:Ja zo'n paar jaar geleden hadden ze dat hier ook. Kreeg je ongeveer een week BB te zien met "beroemdheden" zoals wederom Christine van der Horst, Emile Ratelzak, Theo van Gogh, Kim Hollander en de rest weet ik even niet meer.
Op vrijdag 18 april 2003 00:19 schreef qwerty_x het volgende:
Hier bestaat al een aardige tijd een soort van Big Brother voor beroemdheden. Is dat ook al over komen waaien van jullie of is dat iets nieuws voor NL ??
quote:Christine die Emile een rugmassage gaf.
Op vrijdag 18 april 2003 00:21 schreef ruby het volgende:[..]
Ja zo'n paar jaar geleden hadden ze dat hier ook. Kreeg je ongeveer een week BB te zien met "beroemdheden" zoals wederom Christine van der Horst, Emile Ratelzak, Theo van Gogh, Kim Hollander en de rest weet ik even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |