Nu ga ik nog wat afzonderlijke level textures downen. Winterkleding voor Battle of the Bulge etc....sneeuw op je tank etc...
quote:Check de meer info site voor nieuwe textures voor de levels etc.....en screens ! WOW !
Op woensdag 12 februari 2003 12:16 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,.......ik ben de Merciless Creations Historic addon v3.7 aan het downen. Volgens de meeste forums DE download voor Battlefield. Het zorgt voor een nog realistische kijken op de WWII dan het al is.Tanks zijn bv vies, er is bloed, er zijn historische full texture vlaggen, manschappen zijn realistischer, boten zinken realistischer, jeep hebben stickers etc. etc. etc. Check hieronder wat er allemaal in zit. Ben het nu aan het downen.
* 100% Accurate Historic Flags in all tickets, bases, and screens. This includes single player and multiplayer screens.
* 1942 Startup Movie removal (eindelijk
)
* Respawn Location Icon changed - The icon on the minimap is now a bright yellow color for much easier identification of where you want to respawn to.
* Long Flashing Radio Call on GUI - When players radio call in requests, their location will flash longer than the new default time. This allows for easier target identification for notifications.
* BloodFX - Customized blood fx engine that shows blood particle FX (the most realistic 1942 blood ever!)
* Sinking Ship Alarm Sound - Increased in dB and changed to reflect more accurate sound.En nog veel en veel meer maar dat post ik niet allemaal ! Klik op onderstaande screen. Het schijnt dat de load schermen nu authentieke strategie maps zijn om naar te kijken ! Check ook de vlaggen en het bloed !
Downen kan hier:
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=114044Meer info hier:
http://www.bf1942files.com/file.info?ID=9104#Download
Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Maps:Karkhov, Berlijn en Stalingrad.
Class:Assault (Axis) en Scout.
Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
quote:Misschien kunnen we het beter splitsen, echt BF1942 zaken als patches, maps, addons in het Battlefield 1942 [PC-CDROM] topic en clan dingen, wanneer spelen e.d. in een nieuw deel 2 topic?
Op woensdag 12 februari 2003 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Zullen we dit topic hierna eerst afmaken voordat we weer een nieuwe openen ? Battlefield 1942 [PC-CDROM]
wilde ik al in het clan topic gooien, maar zat al vol
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Check de meer info site voor nieuwe textures voor de levels etc.....en screens ! WOW !
quote:Slim plan maark wil die patch maark wil geen accountent aanamken weet iemand nog een nader aderes
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Libris het volgende:[..]
Misschien kunnen we het beter splitsen, echt BF1942 zaken als patches, maps, addons in het Battlefield 1942 [PC-CDROM] topic en clan dingen, wanneer spelen e.d. in een nieuw deel 2 topic?
wilde ik al in het clan topic gooien, maar zat al vol
quote:Maps:Berlijn, Stalingrad en zo af en toe D-Day (shit hoe heet ie nou...)
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
En weer verder!Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Class:Assault (Axis) en Scout.Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
quote:Wat is je msn?
Op woensdag 12 februari 2003 14:01 schreef Libris het volgende:[..]
Maps:Berlijn, Stalingrad en zo af en toe D-Day (shit hoe heet ie nou...)
Class: hangt af van de map, meestal assault, af en toe rocket/scout
quote:Bastard waarom neit on line?
Op woensdag 12 februari 2003 14:00 schreef Bastard het volgende:[..]
quote:Ik weet niet hoe groot ie is, maar anders kan ik hem wel via msn doorsturen, alleen een upload van 16 k/s. Morgen kan ik hem wel sneller doorsturen. btw. account aanmaken kost niet zoveel tijd, en je hoeft volgens mij geen geldig emailadres in te voeren
Op woensdag 12 februari 2003 14:00 schreef Chen het volgende:[..]
Slim plan maark wil die patch maark wil geen accountent aanamken weet iemand nog een nader aderes
quote:
quote:<Knip>
Op woensdag 12 februari 2003 14:02 schreef Chen het volgende:[..]
Wat is je msn?
[Dit bericht is gewijzigd door Libris op 12-02-2003 14:06]
quote:Waarom niet on line Bastard?
Op woensdag 12 februari 2003 14:03 schreef Bastard het volgende:
Zover ik het weet na een week spelen:
mapsBerlijn, Wake, Stalingrad, en Iwo Jima
[Class] Assault, sniper, en ik vind het cool om boten te laten zinken, vliegtuigen te crashen met afweergeschut.
quote:zozo dat is echt mooi
Op woensdag 12 februari 2003 14:02 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ehmz, ik ben aan het werk en heb over een uurtje een vergadering
Op woensdag 12 februari 2003 14:05 schreef Chen het volgende:[..]
Waarom niet on line Bastard?
Oja Libris ik heb je toegevcoeg en mensen zullen we nu effe gaan knallen op een servertje?
quote:hmzz, ik lees net de lees mij file:
Readme File:
"2nd SS Panzer Division WINTER CAMOUFLAGE Realism Skin" SKIN by -][H]ANNIBAL SMIT[H][- 12/02 for BF1942 v1.1 & v1.2
Nog opletten met downen dus
quote:werk
Op woensdag 12 februari 2003 14:05 schreef Chen het volgende:[..]
Waarom niet on line Bastard?
quote:Maps::Berlijn, Stalingrad, Market Garden en Omaha Beach
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
En weer verder!Wat is eigenlijk iedereen zijn favorite map en class?
Mijne:
Class:Assault (Axis) en Scout.
Eigenlijk moeten we eens wat gaan oefenen, volgens mij kan een 3-mans team bestaande uit artillerie, scout en assault (beschermen scout) erg effectief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |