abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8290888
Te koop: een draagbare cd-speler van het merk Akamita (ik ken het ook niet).
Inclusief adapter. Werkt prima.
Zelden gebruikt.

Wij doen 'm weg omdat-ie over-overcompleet is (we hebben nog een andere draagbare cd-speler, en ook die gebruiken we bijna nooit).

We hopen er iemand anders nog een plezier mee te kunnen doen.

Voor ¤ 7,50.

Interesse? Mail me: Nausicaa@home.nl

pi_8290951
heb je er een foto van ofzo? plaatje?

ben geīnteresseerd en kom ook uit tilburg! moet nog iets hebben voor de vakantie namelijk

Doh!
pi_8291017
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 14:11 schreef raampje het volgende:
heb je er een foto van ofzo? plaatje?

ben geīnteresseerd en kom ook uit tilburg! moet nog iets hebben voor de vakantie namelijk

Nou ja, ik heb 'm nooit op de foto gezet, maar hij ziet er gewoon uit als een gewone disc-man. Eigenlijk ziet-ie er nieuw uit, want ja, hij is dus weinig gebruikt. Voor vakantie lijkt hij me prima, is niet zo heel erg als er zand of sneeuw in komt (niet dat hij daar tegen kan, maar ik bedoel dat je dan niet veel geld kwijt bent dus).
pi_8291041
ohw....discman! laat maar zitten dan...sorry!
Doh!
pi_8291061
kom 'm straks wel ff halen ...
pi_8291159
dat merk bestaat niet volgens google ...
pi_8291252
Het zal wel een of ander kloonmerk zijn. Wat ik al zei, ik ken het ook niet. Maar ding werkt, en daar gaat het om. "Werkend te zien" dus.

En zou een moderator de titel dan even willen veranderen in disc-man. Ja, weet ik veel, ik ben ook niet meer zo thuis in de benamingen

pi_8291371
Als ik straks in Tilburg moet zijn (weet ik straks pas) en je bent 'm nog niet kwijt, kom ik 'm wel ff halen...
pi_8291451
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 14:30 schreef realist_ik het volgende:
Als ik straks in Tilburg moet zijn (weet ik straks pas) en je bent 'm nog niet kwijt, kom ik 'm wel ff halen...
Mail me dan even voor m'n adres, anders wordt het wat moeilijk denk ik...
pi_8300622
sorry, ik pas ...
pi_8319647
Ach doe maar een slotje, ik geef 'm gewoon weg aan iemand die 'm goed kan gebruiken.
  donderdag 6 februari 2003 @ 20:39:38 #12
29429 Dissection
King of all kings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')