abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 15:43:18 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_551379
In die megabioscopen van tegenworodig scheuren ze je kaartje al af bij de deur. En aangezien er om de 20 minuten een nieuwe film draait is het een eitje om ff een filmpje 'mee te pikken'.

Ik maak er wel eens een sport van. Heb dan ook wel eens 3 films voor de prijs van 1 gezien.

donderdag 14 december 2000 @ 15:44:25 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_551383
Nee, nog nooit. Wel eens aan gedacht, maar aangezien ik meestal de late voorstelling heb, begint er geen nieuwe meer daarna.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 14 december 2000 @ 15:47:39 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_551395
Ik ken wel mensen die dat doen. Bij de Pathe Arena helemaal, als je eenmaal boven bent kun je heen en weer blijven lopen.

Het is net zoals de Wehkamp, er is een klein percentage wat niet betaalt/sneakt. Dat neem je op de koop toe, want de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.

Als ik nog meer tijd had, misschien...

Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 15:50:14 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_551403
Idd, er zijn maar paar idioten die dat doen en de film draait toch al. Verder heb ik vaak toch niks beters te doen, dus ach...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 december 2000 @ 18:04:08 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_551972
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt

Ze was nog nooit in Pathe Groningen geweest, en na American Beauty liepen we door de foyer, wilde ze ff zaal 1 (de grote zaal dus) zien
Daar stroomden net mensen binnen voor The Beach, we zijn er toen maar bij gaan zitten

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-12-2000 19:03]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 14 december 2000 @ 18:07:07 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_551981
neuh niet.. maar ik kom oo knauwelijksi n de bioscoop eigulluk...
pi_552045
altijd, tenminste... als ik naar Miracle Planet ga. Hier in Almelo kan dat niet (2 zalen ), maar bij Miracle Planet wel, en de films starten ook nog na elkaar.. helemaal perfect dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 december 2000 @ 09:18:29 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_554137
quote:
Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
pi_3455573
Regelmatig in de Pathe te Rotterdam. Dat is gewoon een groot plein, kun je gewoon oversteken.
Meissie, wil je een Breezer?
  maandag 11 maart 2002 @ 12:50:44 #10
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_3455664
Pathe Groningen is ook erg makkelijk.

Toen ik nog studeerde ging ik wel eens 's ochtends om +/- 11.30 naar de eerste film en dan met het programma in de hand tot 23.00 door gaan op één kaartje. Je moet wel echt goed plannen en films een beetje afwisselen, niet alleen zware films, maar ook de wat luchtigere (wat in de Pathe overigens niet zo moeilijk is).

O ja, vorige maand trouwens nog met m'n vriendin eerst Ocean's Eleven gezien en daarna nog Kate en Leopold (maar dat was meer een spontane actie en niet een vooropgezet plan).

Wel echt een leuke manier om films waar je anders niet snel heen zou gaan te zien (bv. South Park ofzo.). <-geen goed pratertje

maandag 11 maart 2002 @ 12:53:32 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3455696
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt<HR></BLOCKQUOTE>Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen? :?

Ik doe het eigenlijk nooit.. heb meestal na een film geen zin meer.

pi_3455698
Helaas. In Cinema Royal in Oss lukt dat niet. Daar zijn ze wel zo slim om degene die de kaartje afscheurt zo'n beetje tegen de deur van de zaal aan te zetten. Èn bij het begin van de film, èn na de pauze.
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 19:02:50 #13
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5508654
Gisteren in De Munt bij The Sweetest Thing door de manager verzocht of ik weer naar The Sum of Al Fears wilde gaan.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5515016
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:
pi_5515019
Ik heb er wel eens over nagedacht dat ze dat misschien toch iets anders moeten doen, maar jah ik doe het nooit daar heb ik geen tijd voor in principe!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5515398
Als ik naar de bios ga koop ik gewoon een kaartje voor de film die ik wil zien. Ik ga echt niet naar binnen "sneaken".
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5515577
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:

[..]

That reminds me. Zouden zij niet twee jaar geleden ofzo eens naar de film gaan?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 11:17:22 #18
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_5515600
Bij Pathe Scheveningen is het ook een fluitje van een cent, totaal geen controle

Meestal ga ik doordeweeks, maar moet dan de volgende morgen weer vroeg werken, dus sneaken zit er niet in, misschien als ik een keer vrij ben

We're on an express elevator to hell, going down!
pi_5515628
Wel vaker overwogen in Pathe Eindhoven. 1x de kans gehad, nooit het lef.

(meestal heb ik de laatste voorstelling)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5515811
Ja ik heb het een keer gedaan. Ik ging met een vriendin naar Kiss of the Dragon maar dat was zo'n ranzige film dat we na 40minuten eruit zijn gelopen en in de zaal naast ons begon net A Knight's Tale, daar zijn we dus binnengesneaked!

Bioscoop is al duur zat dus ik vond dat het best mocht en zeker omdat die film zwaar tegenviel!

pi_5515965
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen? :?
Ho! Wacht! Ik heb dit nog nooit gelezen en kan me ab-so-luut niet voorstellen dat er van mij geen Isabeau mocht staan! Ik vond het bioscoophoppen erg grappig en het was mijn idee nog ook. We hebben het later nog een paar keer gedaan en ik zie niet in waarom ik niet zou willen dat mijn naam werd genoemd

ps: lees dit nu pas, maar moet toch ff reageren (ook al post je niet meer als Sunchaser)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5521611
Nou, we hebben hier maar een enorm kleine bios, en kan er niet lekker zitten. De stoelen staan te dicht op elkaar, dus krijg enorm kramp in mijn benen (ben 190cm). Dus blijven zitten zal ik nooit doen daar.

Verder denk ik wel dat het enorm makkelijk is hier. Het is maar 1 zaal, en je moet vlak voor de deur betalen. Maar omdat het best druk is, en een erg smal gangetje waar nog iedereen heen en weer loopt die al betaald heeft, kun je zo meestromen Wel mogelijk dus denkik...

zaterdag 24 augustus 2002 @ 21:42:56 #23
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5521675
Ik heb er wel vaak aan gedacht dat het mogelijk is. Maar ligt er ook aan welke bios ik ben. Nog nooit echt gedaan trouwens.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_5521761
Dit heeft ook gewoon een officiele naam hoor:
"screenhoppen"

City Amsterdam had een tijdje iemand in dienst om te letten op screenhoppers: de zogenoemde "glipperjager".
Maar die glipperjager was van de trap gevallen en had z'n arm gebroken na een wilde achtervolging, nadat hij een screenhopper wilde confronteren.
(nee, ik was niet die screenhopper)

Het is inderdaad zo dat er slechts een heel klein percentage is die dit wel eens doet, dus de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.

pi_5521803
Raar dit idee is me eik nog nooit binnengeslopen, en ik ga volgende week naar Metropolis in Antwerpen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')