abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2003 @ 20:18:51 #1
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8259532
Gisteravond de film 'Feardotcom' gezien, zonder iets te willen verklappen over de film; de spelers in de film werden geteisterd met hun grootste angst. Hierna had ik 't er met mijn vriendin over wat nou eigenlijk onze grootste angst is. Ga hier niet voor mijn vriendin spreken, maar na ff denken ben ik erachter wat mijn grootste angst is. Door mijn schuld/toeden iemand anders iets toe doen, bijvoorbeeld dat er door een fout van mij iemand komt te overlijden.

Vraag me nou toch eigenlijk af wat de gemiddelde grootste angst van iemand is... spinnen? kleine kamers? het donker? iemand verliezen? Well?

Porch Monkey 4 Life!
pi_8259600
dat ik nog meer mensen om me heen verlies
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:22:34 #3
41476 TV
Kijk TV! Goed voor je! :|
pi_8259603
Dat er een 80 Jaar oude vrouw met een groene huid en stekelige borsten schreeuwend met een mes achter me aanzit schreeuwend dat ze me gaat vermoorden, hoezo?
w00t!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:22:55 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8259610
Dat alle topics in TRU waar zijn
  maandag 3 februari 2003 @ 20:23:09 #5
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8259619
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:22 schreef TV het volgende:
Dat er een 80 Jaar oude vrouw met een groene huid en stekelige borsten schreeuwend met een mes achter me aanzit schreeuwend dat ze me gaat vermoorden, hoezo?
hehe nee ok, vroeg me al af of ik de enigste was met die angst
Porch Monkey 4 Life!
pi_8259625
als de mensen ook nog ff serieus reageren

dank u

maandag 3 februari 2003 @ 20:24:59 #7
41476 TV
Kijk TV! Goed voor je! :|
pi_8259653
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
als de mensen ook nog ff serieus reageren

dank u

Ik ben toch serieus? Zou jij daar niet bang van zijn?
w00t!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:25:11 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_8259656
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:18 schreef oCe het volgende:
Gisteravond de film 'Feardotcom' gezien, zonder iets te willen verklappen over de film; de spelers in de film werden geteisterd met hun grootste angst. Hierna had ik 't er met mijn vriendin over wat nou eigenlijk onze grootste angst is. Ga hier niet voor mijn vriendin spreken, maar na ff denken ben ik erachter wat mijn grootste angst is.[b] Door mijn schuld/toeden iemand anders iets toe doen, bijvoorbeeld dat er door een fout van mij iemand komt te overlijden. [b]
Is dat zo? Dus wanneer je de keuze hebt tussen "iemand anders leven" en het jouwe, leg jij dus het loodje?

[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 03-02-2003 20:25]

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_8259661
om helemaal alleen te zijn, voor altijd.. zonder ook maar iemand om me heen.. ik zou gek worden.. :|
  maandag 3 februari 2003 @ 20:25:46 #10
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_8259662
Ik heb bv wel eens films gezien waar er dingen gebeuren die niet echt kunnen (kijk maar eens naar whats lies beneath) daar loopt die vrouw uit de badkamer (ziet er dan normaal uit) maar als ze dan via haar slaapkamer weer de badkamer binnengaat dan is ineens de spiegel beslagen en is het net alsof iemand super heet water in het bad heeft gedaan enzo. Dat lijkt me ECHT eng en ook als ik in de spiegel kijk dat ik dan bv. ineens een gezicht zie terwijl er niemand naast me staat.
pi_8259718
Idd om alleen achter te blijven om mijn vriend te verliezen en de grootste angst voor mij is en blijft de dood!!!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:28:46 #12
46150 DayDreamer
Wat als.... hmmzz..
pi_8259720
Dat de mensheid zo blijft doorgaan als hij nu bezig is..
Mooi he? .... alles...
pi_8259741
Een dolk langzaam in je hart,.. (à la saving private ryan)
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_8259746
vader en moeder verliezen.. ik zou niet wete waar ik naartoe zou moeten..
pi_8259773
ik denk toch wel verstikkingsdood of verbrandingsdood.
pi_8259776
Dat ik in een lift zit, dat ie vast komt te zitten en dat ik dr niet meer uit kom...
*ril*

en dat -moi- mij niet meer nodig heeft natuurlijk...

pi_8259779
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:30 schreef NielZjuh het volgende:
tis zwaar kut kan ik je zeggen. Ik heb dan alleen me vader verloren maar tis idd iets om bang voor te zijn
  maandag 3 februari 2003 @ 20:33:03 #18
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8259801
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:25 schreef stinkie het volgende:

[..]

Is dat zo? Dus wanneer je de keuze hebt tussen "iemand anders leven" en het jouwe, leg jij dus het loodje?

Ligt helemaal aan de persoon waar het om gaat. Misschien wel ja. Maar wat ik meer bedoelde; stel dat ik door niet op te letten in de auto iemand aanrijdt en dat'tie dan aan de verwondingen overlijdt. Lijkt me verschrikkelijk, really freaks me out.
Porch Monkey 4 Life!
  maandag 3 februari 2003 @ 20:35:16 #19
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8259841
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

tis zwaar kut kan ik je zeggen. Ik heb dan alleen me vader verloren maar tis idd iets om bang voor te zijn

Sterkte. Inderdaad, mensen waar je om geeft (ouders, vriend(in), man/vrouw, kinderen, familie, e.d.) verliezen...
Porch Monkey 4 Life!
pi_8259844
ik ben vooral bang voor de toekomst wat je weet nooit wat het te brengen heeft... ook dingen als tarot ben ik erg bang voor om dingen te ontdekken die ik niet wil weten
pi_8259852
Ik weet dat er ergere dingen zijn, maar de gedachte dat ik zou blijven zitten jagen mij echt de stuipen op het lijf... een jaar heeeelemaal opnieuw moeten doen

En iets meer dan een jaar geleden heeft een maat van mij zelfmoord gepleegd... ik denk niet dat ik dat nog een keer aan zou kunnen.

maandag 3 februari 2003 @ 20:37:20 #22
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_8259875
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:30 schreef NielZjuh het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens
pi_8259881
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

ow. kut voor je.. ik heb bijna mn pa verlore
pi_8259942
Om een boven natuurlijk verschijnsel te zien.
Iets wat met de andere wereld, misschien de wereld hierna of een andere demensie in contact staat. Waar je dan ook echt mee zou kunnen praten en die je dingen kan vertellen over het leven hierna.
Daar zou ik bang van worden, ik denk dat als je het ziet je hart toch wel even tekeer gaat
Ik weet zelf zeker dat ik al is een keer iets gezien heb, het was zwart en in de gedaante van een mens, mijn zus heeft ook gekeken die zei dat het een schaduw was. Maar ik ben er van overtuigd dat het dat niet was!!! Echt eng zoiets, stond te trillen en zelfs bijna janken
pi_8259972
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:42 schreef dikkiedik87 het volgende:
Om een boven natuurlijk verschijnsel te zien.
Iets wat met de andere wereld, misschien de wereld hierna of een andere demensie in contact staat. Waar je dan ook echt mee zou kunnen praten en die je dingen kan vertellen over het leven hierna.
Daar zou ik bang van worden, ik denk dat als je het ziet je hart toch wel even tekeer gaat
Ik weet zelf zeker dat ik al is een keer iets gezien heb, het was zwart en in de gedaante van een mens, mijn zus heeft ook gekeken die zei dat het een schaduw was. Maar ik ben er van overtuigd dat het dat niet was!!! Echt eng zoiets, stond te trillen en zelfs bijna janken
ik had ook een keer zoiets.. was ik zow net wakker geworden zag ik een witte mens staat en toen ik even knipperde met mn ogen was ie weg.. vet eng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')