quote:Hahahahaha.
Op zondag 2 februari 2003 14:38 schreef Farzin het volgende:[..]
Die ken ik als geen ander. Hij is aan de macht geholpen door een (volgens jou) goed land, namelijk Amerika. Ook kreeg hij van dat land gifgassen. Lief hè?
[..]
Saddam aan de macht geholpen door de VS?
Vertel eens...
quote:Uitgaan van het goede in de mens is inderdaad een beetje absurd. Maar niet zo absurd als wat jij allemaal voorstelt.
Op zondag 2 februari 2003 14:35 schreef Farzin het volgende:
Doe ik ook niet, maar feit is dat het eigenbelang was. Of denk jij serieus dat bij zichzelf dachten: "Laten we Nederland maar eens bevrijden, het is zo zielig voor die mensen daar."?
quote:Of vindt jij dat men Afghanistan zo netjes achtergelaten heeft? Dat daar "de eenheid van het land is gehandhaafd" dat "gewelddaden zijn voorkomen", etc? (zie nu.nl).
Op zondag 2 februari 2003 14:39 schreef X-Ray het volgende:[..]
Pardon?
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:38 schreef Farzin het volgende:[..]
Die ken ik als geen ander. Hij is aan de macht geholpen door een (volgens jou) goed land, namelijk Amerika. Ook kreeg hij van dat land gifgassen. Lief hè?
[..]Pinochet aan de macht geholpen. Foutje, kan gebeuren. Soeharto aan de macht geholpen. Foutje, moet kunnen. Bin Laden gesteund, sorry, dat was een fout.
[..]Nee hoor, maar ze gebruiken hun macht ook niet goed.
[..]Ja, laten we de gezondheidszorg afschaffen zodat we meer kunnen investeren in het leger. Het is noodzakelijk dat we veel JSF-moordmachines kopen, anders kunnen we geen foto's meer maken voor die knuffel Amerikanen.
[..]Aah, meneeer is ook al tegen de vrijheid van meningsuiting.
[..]Waarom maken ze dan meer problemen dan ze oplossen?
[..]Wat zijn ze lief hè?
Het wil er gewoon niet in bij je he?
oh en toch wil ik even kwijt dat Farzin iedere dag leuker is
quote:Inhoudloos geflame. Er is niets absurds aan, aangezien je heel goed moet weten dat Amerika wel meer uit eigenbelang heeft gedaan. En dan zeg ik dat Amerika het voor de olie doet, lopen al die mensen die die Amerikanen allemaal zo geweldig vinden te zeiken dat je wel moet uitgaan van het goede in de mens.
Op zondag 2 februari 2003 14:40 schreef speknek het volgende:
Uitgaan van het goede in de mens is inderdaad een beetje absurd. Maar niet zo absurd als wat jij allemaal voorstelt.
En jij stemt D'66? De VVD past beter bij jou.
quote:Ze doen iig goed hun best..
Op zondag 2 februari 2003 14:42 schreef Luigi het volgende:[..]
Of vindt jij dat men Afghanistan zo netjes achtergelaten heeft? Dat daar "de eenheid van het land is gehandhaafd" dat "gewelddaden zijn voorkomen", etc? (zie nu.nl).
Hoeven ze natuurlijk ook niet te doen toch?
quote:Wat een dooddoener, reageer dan niet.
Op zondag 2 februari 2003 14:42 schreef Spina1 het volgende:![]()
Het wil er gewoon niet in bij je he?
quote:Sorry, ik word er zo moedeloos van, je steekt er energie in en wat krijg je ervoor terug.. niets.
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat een dooddoener, reageer dan niet.
quote:Oh, van mij mogen ze hoor. Maar wees wel eerlijk over je motieven. Olie, olie en nog eens olie. Ga niet lopen zeuren over het waarborgen van humanitaire hulp enzo.
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef Spina1 het volgende:Hoeven ze natuurlijk ook niet te doen toch?
quote:Aah, ik dacht dat het neppe Amerikanen waren die dood gingen. Laten we Bush een bos bloemen brengen, met het bericht dat hij erg lief
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef Spina1 het volgende:
Ze doen iig goed hun best..
Verliezen elke maand soldaten, echte amerikanen die dood gaan..Hoeven ze natuurlijk ook niet te doen toch?
Ze kunnen ook niet anders, aangezien dit werd bestempeld als een 'humane' oorlog. Weet je nog, voedsel op kosten van Europa rondstrooien?
quote:Ja, in afghanistan zit heel veel olie hoor..
Op zondag 2 februari 2003 14:44 schreef Luigi het volgende:[..]
Oh, van mij mogen ze hoor. Maar wees wel eerlijk over je motieven. Olie, olie en nog eens olie. Ga niet lopen zeuren over het waarborgen van humanitaire hulp enzo.
quote:Ach, als jij zou beginnen met het wegwerken van dat bord voor je kop zou ik het al een aardige prestatie vinden.
Op zondag 2 februari 2003 14:44 schreef Spina1 het volgende:
Sorry, ik word er zo moedeloos van, je steekt er energie in en wat krijg je ervoor terug.. niets.
quote:Ik zat alweer in Irak. En je weet donders goed dat daar maar 1 reden tot aanvallen is.
Op zondag 2 februari 2003 14:45 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ja, in afghanistan zit heel veel olie hoor..
Afghanistan was gewoon een vergelding voor 9/11. Had niks met burgerrechten ofzo te maken.
quote:Achtergelaten?
Op zondag 2 februari 2003 14:42 schreef Luigi het volgende:[..]
Of vindt jij dat men Afghanistan zo netjes achtergelaten heeft? Dat daar "de eenheid van het land is gehandhaafd" dat "gewelddaden zijn voorkomen", etc? (zie nu.nl).
quote:Volg het nieuws eens wat beter, meneer ik-wil-graag-een-mening-maar-ik-heb-geen-verstand-van-politiek. In Afghanistan is er een oliecontract gesloten ter waarde van 2200 miljard gulden.
Op zondag 2 februari 2003 14:45 schreef Spina1 het volgende:
Ja, in afghanistan zit heel veel olie hoor..
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:45 schreef Farzin het volgende:[..]
Ach, als jij zou beginnen met het wegwerken van dat bord voor je kop zou ik het al een aardige prestatie vinden.
Ik kon het niet beter verwoorden..
quote:2200 miljard.. zozo
Op zondag 2 februari 2003 14:47 schreef Farzin het volgende:[..]
Volg het nieuws eens wat beter, meneer ik-wil-graag-een-mening-maar-ik-heb-geen-verstand-van-politiek. In Afghanistan is er een oliecontract gesloten ter waarde van 2200 miljard gulden.
Mag ik een bron?
(En ook al zou het waar zijn, denk niet dat afghanistan erop achteruit zal gaan)
quote:Erg interessant. En nu naar Onzin, jij. Ga daar maar de Amerikaanse heilsstaat prediken.
Op zondag 2 februari 2003 14:47 schreef Spina1 het volgende:Ik kon het niet beter verwoorden..
quote:Natuurlijk, maar ik zie dan niet in waarom Noord Nederland toch zo belangrijk is. En al deden ze het uit eigenbelang, ga ik ze er niet op veroordelen aangezien het ook in ons belang was. Korea en Vietnam waren ook niet alleen om het eigenbelang van Amerika.
Op zondag 2 februari 2003 14:42 schreef Farzin het volgende:
Er is niets absurds aan, aangezien je heel goed moet weten dat Amerika wel meer uit eigenbelang heeft gedaan.
quote:Kan me geen reet schelen waarom Amerika het doet. Het gaat me om de democratisering. Ja ik stem D'66.
En dan zeg ik dat Amerika het voor de olie doet, lopen al die mensen die die Amerikanen allemaal zo geweldig vinden te zeiken dat je wel moet uitgaan van het goede in de mens.En jij stemt D'66? De VVD past beter bij jou.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:49 schreef Farzin het volgende:[..]
Erg interessant. En nu naar Onzin, jij. Ga daar maar de Amerikaanse heilsstaat prediken.
quote:HAhahahaha
Op zondag 2 februari 2003 14:47 schreef Farzin het volgende:[..]
Volg het nieuws eens wat beter, meneer ik-wil-graag-een-mening-maar-ik-heb-geen-verstand-van-politiek. In Afghanistan is er een oliecontract gesloten ter waarde van 2200 miljard gulden.
quote:Nee, in Korea en Vietnam zetten ze zich in voor de democratie. Maar waarom steunden ze dan de kapitalistische dictators in Zuid-Vietnam en Zuid-Korea?
Op zondag 2 februari 2003 14:49 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk, maar ik zie dan niet in waarom Noord Nederland toch zo belangrijk is. En al deden ze het uit eigenbelang, ga ik ze er niet op veroordelen aangezien het ook in ons belang was. Korea en Vietnam waren ook niet alleen om het eigenbelang van Amerika.
quote:Ach, lees dat bericht in de Ha'Aretz maar door...
Kan me geen reet schelen waarom Amerika het doet. Het gaat me om de democratisering. Ja ik stem D'66.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:47 schreef Farzin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |