Is er ergens een mogelijkheid om in Internet Explorer de statusbalk altijd in beeld te hebben ? Ik heb nu vaak dat de statusbalk niet te zien is en alleen terugkomt door hem weer aan te vinken in View.
Alvast bedankt
p.s. -blijkbaar hoeft dit dus niet -
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 02-02-2003 11:40]
quote:geen id... je kan ermee werken of je kan er niet mee werken..
Op zondag 2 februari 2003 11:28 schreef dJ-Zcore het volgende:
waarom sucks IE?? omdat iedereen dat zegt ofzo...
quote:iedereen kan met IE werken.
Op zondag 2 februari 2003 11:31 schreef 2Mini het volgende:[..]
geen id... je kan ermee werken of je kan er niet mee werken..
Want die verdwijnt blijkbaar bij CTRL + N in 99% van de gevallen.
nu heeft IE geen kans gehad om het vinkje weer uit te zetten . . en na het booten laatie hem gewoon staan .. . klinkt stom .. maar dit heb ik vaker gedaan met lastige IE settings. ..
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:32 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
iedereen kan met IE werken.
IE werkt perfect, maar heb zo'n idee dat een grote groep dat alleen maar zegt, omdat ze dat een paar keer op tweakers gelezen hebben ofzo....
quote:Lekker gebruiksvriendelijke software dan
Op zondag 2 februari 2003 11:38 schreef Flierp het volgende:
wat SOMS wil helpen met IE . . . . zet het vinkje aan .. . en zet daarna meteen je PC uit . . en dan niet afsluiten . . maar de power knop gewoon indrukken (of stekker eruit trekken).. .nu heeft IE geen kans gehad om het vinkje weer uit te zetten . . en na het booten laatie hem gewoon staan .. . klinkt stom .. maar dit heb ik vaker gedaan met lastige IE settings. ..
Nee het is simpeler:
quote:
Open 1 IE venster (verder geen) en vink status bar aan bij View. Sluit dan dat IE venster.Dan zou het moeten werken. Is hetzelfde als met resizen
Mozillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Als dat niet werkt, dan moet je even naar de gewone explorer (verkenner) gaan. Daar selecteer je de optie om de statusbar te laten en. En vervolgens in de "folder options" kies je "apply to all folders". Dan moet het weer werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |