Nah jah lekker belangrijk, als ze een beetje kan pijpen is ze vast prima geschikt voor een one night stand
quote:Ork ork ork, wat is in godsnaam een plork?
Op vrijdag 31 januari 2003 15:27 schreef Parabola het volgende:
Een vriend van me vertelde me laatst van een one night stand met een meisje, waarvan ik weet dat ze een plork is. Nou ben ik zelf sowieso geen one night stand type, dus ik kan me er weinig bij voorstellen, maar het idee van een one night stand met een plork staat me ronduit tegen. Wie zou dit wel/niet doen en waarom wel/niet?
licht er aan hoe 'rot' de kop is.
quote:Prachtig Lichaam Onder RotKop (als ik goed heb opgelet)
Op vrijdag 31 januari 2003 15:29 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
Ork ork ork, wat is in godsnaam een plork?
Edit: net te laat
Prachtig Lichaam Ongelofelijke Rot Kop
Enne, ik zou niet weten of ik het zou doen maar ik heb het nog nooit gedaan dus.. (lekker duidelijk )
quote:En wat je ook doet, nooit aan je vrienden vertellen.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:34 schreef meranto het volgende:
bij een one-nigth-stand gaat het toch eigenlijk alleen om een prachtig lichaam
die rotkop is de reden dat ze de volgende dag weer weg mag wezen, anders zou het wel een blijverdje worden, of die vriend van je is gek ofzo
nee, kidding, ik vind een lekker bekkie het allebelangrijkste bij een meisje, bovendien moet er zelfs voor een one-night-stand wel enige aantrekkingskracht zijn, dus het antwoord is nee.
ik kan me trouwens wel voorstellen dat mannen die slechts de keuze hebben tussen een plork of hun rechterhand, evengoed de plork mee naar huis nemen
quote:In plaats van zo overtrokken te reageren, had je beter de volgende wedervraag kunnen stellen:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:31 schreef Taurus het volgende:
Wat een ontzettend duffe en eigenlijk best lullige 'vraag'.. Alsof niemand in mening kan verschillen over wat hij/zij een aantrekkelijk persoon vind!
"het idee van een one-night-stand met een plork staat me tegen' DUH!!![]()
![]()
Dat wil niemand, maar waarschijnlijk vond die vriend van jou haar wel lekker of aantrekkelijk of lief, wat heb jij daar nou mee te maken??
quote:Maakt idd nogal uit. Hij vond en vindt haar ook een plork, maar beschouwt dat niet als een probleem
Op vrijdag 31 januari 2003 15:36 schreef K3 het volgende:
Vond hij het ook een plork (prachtig lichaam, ommeunige rotkop), of vind jij dat alleen?
Dat maakt nogal uit vind ik.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:01 schreef wogoheid het volgende:
Prachtig Lichaam Onder Rot Kop-edit: te laat
quote:En niet zo'n beetje ook
Op vrijdag 31 januari 2003 18:01 schreef wogoheid het volgende:
Prachtig Lichaam Onder Rot Kop-edit: te laat
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 17:58 schreef Dezz het volgende:
Zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 31-01-2003 18:03]
Maar ja, shit happens. Daar leer je weer van voor de volgende keer.
Neuken met een vlag over dr kop, voor het vaderland....
Afgezaagd van hier tot gunter maar goed
quote:tja..same here
Op vrijdag 31 januari 2003 18:03 schreef Roellio het volgende:
Ik ben ook wel eens wakker geworden met iemand naast me waarvan ik dacht: Oei, dat had ik gisteravond niet zo goed ingeschat.
maja, van fouten leer je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |