abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8205216
Een vriend van me vertelde me laatst van een one night stand met een meisje, waarvan ik weet dat ze een plork is. Nou ben ik zelf sowieso geen one night stand type, dus ik kan me er weinig bij voorstellen, maar het idee van een one night stand met een plork staat me ronduit tegen. Wie zou dit wel/niet doen en waarom wel/niet?
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:28:47 #2
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8205241
Is een plork een soort van buitenaards wezen ofzow?
pi_8205244
Wat is in godsnaam een plork??

Nah jah lekker belangrijk, als ze een beetje kan pijpen is ze vast prima geschikt voor een one night stand

Big dick.
pi_8205250
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:27 schreef Parabola het volgende:
Een vriend van me vertelde me laatst van een one night stand met een meisje, waarvan ik weet dat ze een plork is. Nou ben ik zelf sowieso geen one night stand type, dus ik kan me er weinig bij voorstellen, maar het idee van een one night stand met een plork staat me ronduit tegen. Wie zou dit wel/niet doen en waarom wel/niet?
Ork ork ork, wat is in godsnaam een plork?
en haalt het maar net!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:29:37 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_8205257
Prachtig Lichaam Onder Rot Kop

licht er aan hoe 'rot' de kop is.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_8205279
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:29 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Ork ork ork, wat is in godsnaam een plork?

Prachtig Lichaam Onder RotKop (als ik goed heb opgelet)

Edit: net te laat

pi_8205299
Prachtig Lichaam, Ontzettende Rot Kop

[edit]ook te laat...[/edit]

pi_8205312
Wat een ontzettend duffe en eigenlijk best lullige 'vraag'.. Alsof niemand in mening kan verschillen over wat hij/zij een aantrekkelijk persoon vind!
"het idee van een one-night-stand met een plork staat me tegen' DUH!!
Dat wil niemand, maar waarschijnlijk vond die vriend van jou haar wel lekker of aantrekkelijk of lief, wat heb jij daar nou mee te maken??
pi_8205316
Zak over de kop en gas d'r op
pi_8205370
bij een one-nigth-stand gaat het toch eigenlijk alleen om een prachtig lichaam
die rotkop is de reden dat ze de volgende dag weer weg mag wezen, anders zou het wel een blijverdje worden, of die vriend van je is gek ofzo
Powered by Gentoo
pi_8205376
Was het niet:

Prachtig Lichaam Ongelofelijke Rot Kop

Enne, ik zou niet weten of ik het zou doen maar ik heb het nog nooit gedaan dus.. (lekker duidelijk )

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8205407
Ik snap het effe niet, bedoel je dat ze een rotkarakter heeft of gewoon om te zien een lelijk hoofd? Als je weet dat iemand een rotkarakter heeft dan kun je er maar beter vooral niks meeeer mee hebben dan een one night stand en als het alleen om het uiterlijk gaat: als iemand blijkbaar toch aantrekkelijk genoeg is om een one night stand mee te hebben dan moet je niet zeuren.
en haalt het maar net!
pi_8205425
Vond hij het ook een plork (prachtig lichaam, ommeunige rotkop), of vind jij dat alleen?
Dat maakt nogal uit vind ik.
123
pi_8205443
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:34 schreef meranto het volgende:
bij een one-nigth-stand gaat het toch eigenlijk alleen om een prachtig lichaam
die rotkop is de reden dat ze de volgende dag weer weg mag wezen, anders zou het wel een blijverdje worden, of die vriend van je is gek ofzo
En wat je ook doet, nooit aan je vrienden vertellen.
Het kan alleen maar tegen je gebruikt worden hehehe
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_8205606
als je een plork neemt dan doe je toch gewoon doggystyle?? zie je die kop ook niet meer. over een zak erover en ne*ken voor het vaderland.
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8205632
uitsluitend doggystyle...

nee, kidding, ik vind een lekker bekkie het allebelangrijkste bij een meisje, bovendien moet er zelfs voor een one-night-stand wel enige aantrekkingskracht zijn, dus het antwoord is nee.

ik kan me trouwens wel voorstellen dat mannen die slechts de keuze hebben tussen een plork of hun rechterhand, evengoed de plork mee naar huis nemen

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8206744
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:31 schreef Taurus het volgende:
Wat een ontzettend duffe en eigenlijk best lullige 'vraag'.. Alsof niemand in mening kan verschillen over wat hij/zij een aantrekkelijk persoon vind!
"het idee van een one-night-stand met een plork staat me tegen' DUH!!
Dat wil niemand, maar waarschijnlijk vond die vriend van jou haar wel lekker of aantrekkelijk of lief, wat heb jij daar nou mee te maken??
In plaats van zo overtrokken te reageren, had je beter de volgende wedervraag kunnen stellen:
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:36 schreef K3 het volgende:
Vond hij het ook een plork (prachtig lichaam, ommeunige rotkop), of vind jij dat alleen?
Dat maakt nogal uit vind ik.
Maakt idd nogal uit. Hij vond en vindt haar ook een plork, maar beschouwt dat niet als een probleem
Slaapt winter
en zomer
pi_8208379
Zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8208414

-edit: te laat

pi_8208425
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:01 schreef wogoheid het volgende:

vrijdag 31 januari 2003 @ 18:02:43 #21
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8208441
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:01 schreef wogoheid het volgende:

En niet zo'n beetje ook
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:03:39 #22
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8208458
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 17:58 schreef Dezz het volgende:
Zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
haha topper

[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 31-01-2003 18:03]

pi_8208460
Ik ben ook wel eens wakker geworden met iemand naast me waarvan ik dacht: Oei, dat had ik gisteravond niet zo goed ingeschat.

Maar ja, shit happens. Daar leer je weer van voor de volgende keer.

pi_8208463
hmm... Ik zeg dan altijd maar:

Neuken met een vlag over dr kop, voor het vaderland....

Afgezaagd van hier tot gunter maar goed

pi_8208508
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:03 schreef Roellio het volgende:
Ik ben ook wel eens wakker geworden met iemand naast me waarvan ik dacht: Oei, dat had ik gisteravond niet zo goed ingeschat.
tja..same here

maja, van fouten leer je

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')