abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8188275
Ik kan een bestandje niet verwijderen. ik had het gedowloaded ( )en nu wil het verwijderen omdat het toch niets is en nu kan ik het niet verwijderen, omdat het bronbestand in gebruik zou zijn.

Het is een .exe bestand.

pi_8188292
CTRL-ALT-DEL en effe in je taskmanager kijken of het bestand wellicht op de achtergrond draait. Even selecteren en taak beeindigen kiezen. En deleten die hap.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8188318
In XP? Zoja.. dan zou ik ook graag het antwoord weten. Bij grote bestanden heb ik dit namelijk best vaak. Zelf gebruik ik volkov commander om het bestand alsnog te verwijderen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8188321
Als je Nero hebt open je die en vervolgens kun je t bestand daar verwijderen.
pi_8188353
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef sig000 het volgende:
Als je Nero hebt open je die en vervolgens kun je t bestand daar verwijderen.
oke...zal het proberen. wel vaag maar oke.
pi_8188375
wil ook niet in Nero oid. En in de taskmanager schakel ik em uit maar dan kan je em nog niet verwijderen.
pi_8188420
opstarten in veilige modus wil wel eens helpen....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_8188428
ff in veilige modus opstarten en dan 't bestand verwijderen. Lukt dit NOG niet, dan in command prompt modus opstarten en 't bestand verwijderen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8188485
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:58 schreef American_Nightmare het volgende:
ff in veilige modus opstarten en dan 't bestand verwijderen. Lukt dit NOG niet, dan in command prompt modus opstarten en 't bestand verwijderen.
Yep, dat blijft dan over als optie bij dit bekende XP verschijnsel.
pi_8188914
en als echt nix lukt ......virus scanner draaien!!!!!!!!!

(of uitzetten ...het wil weleens zijn dat bv mcafee bezig is met zo'n bestand)

hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')