YUMMY CUM
quote:Nu is dus de vraag, iemand ervaring? Vast niet, kan me niet voorstellen dat iemand het gebruikt.
Nog nooit was een blowjob zo heerlijk en zo lekker! Yummy Cum tabletten bevatten een uitgekiende samenstelling met vitaminen en mineralen die de smaak van sperma overheerlijk maken. De "lekkere" ingrediënten worden door het spijsverteringsstelsel opgenomen en beïnvloeden zo de smaak van sperma. Door de verwerking van exotische vruchten gecombineerd met selder en gember wordt elke pijpbeurt vanaf nu een regelrecht likfestijn. Yummy Cum tabletten bevatten 100% natuurlijke ingrediënten.
Inhoud: 60 capsules.
Het is alom bekend dat je de smaak van sperma kan beïnvloeden.
Dus dit zal zeker werken, maar ik vroeg me dus af of het voor een vrouw bepalend zou kunnen zijn om wel of niet een pijpbeurt te geven.
suck me dry little minx!
quote:Eerder bepalend of je in haar mond mag klaarkomen of niet en of ze het wil doorslikken.
Op donderdag 30 januari 2003 14:07 schreef D-Devil het volgende:
Dus dit zal zeker werken, maar ik vroeg me dus af of het voor een vrouw bepalend zou kunnen zijn om wel of niet een pijpbeurt te geven.
quote:handig voor de murphies
Op donderdag 30 januari 2003 14:20 schreef kikkerlikker het volgende:
zijn der hier ook thirts van zo dat meide ook kenne zien dat je dat je die pille gebruikdof pette
quote:yeah whatever
Op donderdag 30 januari 2003 14:22 schreef Reda het volgende:[..]
handig voor de murphies
T-shirts, wel een strak idee .
quote:Precies. Sperma is sperma, en geen bosbessenlimonade.
Op donderdag 30 januari 2003 17:29 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jezus wat een onzin. Sperma is helemaal niet vies, beetje ziltig maar het hoeft van mij absoluut niet ineens naar kauwgum te gaan smaken.
Zie topic --> De smaak van sperma???????
Maar eh, zou die pilletjes best willen proberen. *DutchDevil likes to try things*
quote:Nou... echt wel, ik vind het niet zo erg om iemand te pijpen.. maar liever krijg ik het toch niet in m'n mond...
Op donderdag 30 januari 2003 20:06 schreef dutchdevil het volgende:
Nee hoor ! Smaak is geen reden om wel of geen pijpbeurt te geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Cylvia op 30-01-2003 20:17]
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:16 schreef Cylvia het volgende:
op de Pabo site...
...en dan bij winkelen kijken...
anyway; als m'n vriendin dat yummie cum spul wil proberen, kom maar op met een pot
[Dit bericht is gewijzigd door oCe op 30-01-2003 20:29]
quote:*helpt een handje*
Op donderdag 30 januari 2003 20:17 schreef Cylvia het volgende:[..]
http://www.pabo.nl/c/paboshop/?cid=204&mid=1760&nArtikel_ID=73846&VID=qifJ3LnvnmUanuYT&svAffiliate=
om exact te zijn
quote:Tsja,maar ik denk dat mannen ook minder snel klagen over dingen. Vooral sex related. Vrouwen zijn daar goed in (al zeg ik het zelf). Die zullen veel eerder toegeven dat ze het niet fijn/lekker vinden. I guess..
Op donderdag 30 januari 2003 20:24 schreef oCe het volgende:
wat ik altijd grappig vind, als het over pijpen gaat dan zijn er veel bang voor de smaak van sperma; of ze vinden het vies. echter over beffen hoor je ze niet, bij een man komt er voornamelijk alleen vocht vrij (ok op een klein beetje voorvocht na) bij het klaarkomen. bij een vrouw is het de hele tijd een kleffe bende. daar hoor je de mannen niet over klagen, maar andersom wel...anyway; als m'n vriendin dat yummie cum spul wil proberen, kom maar op met een pot
Potje delen dan maar? . Een soort van grote inkoopactie.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |