Diep getreurd zijn wij door het plotseling overlijden van onze vriend,maatje,gabber
Guus circuius zandvoortus goudvis
Guus is langzaam in geslapen,we zullen hem erg missen.
bolletje
collega's
condeleances hieronder graag,liever geen bloemen.
guus hield van water.....
quote:
op 01-24-2000 om 12:54 PM schreef bolletje het volgende:
Diep getreurd zijn wij door het plotseling overlijden van onze gabber
Ach ja, Ludo ziet Guus nog zo voor zich. Guus droeg altijd een Australian glanspak en Nike Airmax
quote:
op 01-24-2000 om 01:09 PM schreef Ludo het volgende:
Ach ja, Ludo ziet Guus nog zo voor zich. Guus droeg altijd een Australian glanspak en Nike Airmax
En toch glansde dat pak de laatse dagen al minder!
quote:
op 01-24-2000 om 01:09 PM schreef Ludo het volgende:
condeleances graag,geen flauwe opmerkingen,jij gaf ook heel veel om guus,en je hoeft zo echt niet je verdriet te verbergen hoor!
---------
beter 1 bolletje in de hand dan 3 in een rouwkrans
quote:
op 01-24-2000 om 01:17 PM schreef Love Mae King het volgende:
En toch glansde dat pak de laatse dagen al minder!
ja...de babyolie was op....
quote:
op 01-24-2000 om 01:18 PM schreef bolletje het volgende:
..blablabla.... geen flauwe opmerkingen......blablabla
Ach ja, Ludo ziet Guus nog zo voor zich. Guus, met z'n kaalgeschoren koppie, droeg altijd een Australian glanspak en Nike Airmax.
quote:
op 01-24-2000 om 01:27 PM schreef Ludo het volgende:
Ach ja, Ludo ziet Guus nog zo voor zich. Guus, met z'n kaalgeschoren koppie, droeg altijd een Australian glanspak en Nike Airmax.
Maarree, psssst......als ik dat zo hoor....al dat soort figuren horen door de plee gespoeld te worden.....
guus
...vooraltijd en eeuwig
----------
beter 1 bolletje in je hand dan 5 in de tarzancorner
Ik hoop natuurlijk dat zijn as over de golf van Mexico verspreid wordt , daar waar zijn geboorte-grond (water) was.
Hierbij graag 5 sec. stilte ........................
quote:
op 01-24-2000 om 01:42 PM schreef bolletje het volgende:
en ik heb hem vanmorgen begraven bij de tarzancorner,mooie gedenksteen erbij...
Hoewel , een gedenksteen van 2000 Kg is wel leuk voor Josje om tegenaan te knallen
quote:
op 01-24-2000 om 01:46 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Nou , een mooie dood voor een trotse goudvis !
Langzaam als de titanic der goudvissen ten onder gaan.
Hoewel zijn glans verloren bleef hij toch tot het eind trots strijden tegen de opwaartse kracht van het water.
Ik hoop natuurlijk dat zijn as over de golf van Mexico verspreid wordt , daar waar zijn geboorte-grond (water) was.Hierbij graag 5 sec. stilte ........................
dank je wel guus,voor deze prachtige toespraak....
ik stel voor om morgen een stille tocht over het circuit te houden,ter nagedachtenis aan guus,en dan creeren we een erebegraafplaats...alhoewel,die is hier al in de buurt natuurlijk..hmm zou guus een plekje naast hannie schaft verdienen??????
LEVENSVERWACHTING GOUDVIS ZEER LAAG
Goudvissen,de meest gehouden kleine huisdieren,halen zelden hun levensverwachting.
Door gebrekkige voorlichting van dierenwinkels en nonchalance van de dierenbezitters sterft 42% van de goudvissen tijden hun eerste levensjaar en 70% legt het loodje voor de leeftijd van 2 jaar is bereikt.Volgens de onderzoekers is het belabberd gesteld met de voeding,huisvesting en verzorging van de kleine beesten.
hakuna matata...
balen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |